PowerBox/tunning do Superb SIII
- Kuster
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Ja robiłem w Wodzisławiu Śląskim Gorilla electronics
Jak dbasz tak masz
- siemi1
- Posty: 2359
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jak po mieście to tak moze być. W moim s3 sportlieb 4x4 dsg z 2019 ciezko mi bylo zejsc ponizwj 8 ale za ciezka noga i zawsze na sport jezdzilem. Terax jiz mnijsze w drugim s3colver pisze:Witam,
Chciałbym zapytać użytkowników Pedalboxów jak ich działanie wpłynęło Wam na spalanie?
Mam 2.0 TDI 4x4 DSG 190 KM (2018 rok) i samochód zbiera się zdecydowanie lepiej (program City +3) natomiast oczywiście komputer pokazuje kosmiczne wartości spalania (w mieście po przejechaniu ok. 200 km na poziomie 11 l/100 km).
Jak to wygląda w praktyce przy dystrybutorze? Domyślam się, że oszukiwanie przepustnicy wpływa na wskazania komputera, ale czy rzeczywiście tak drastycznie skacze spalanie?
Pozdrawiam!
Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black