Na jakich ustawieniach masz boxa i na jakich był pomiar? Bo jak pewne wiesz masz tam 3 tryby pracy i każdy jeszcze ma kolejne 6 ustawień.TMA72 pisze: ↑25 gru 2022, o 16:34 Ja w zeszłym tygodniu zakładałem boxa DTE, czemu boxa? Bo nowe auto... No i fabryka dała 204.9km i 410.9Nm
Po Boxie : 234km i 459.9Nm
Tak dokładnie deklarował DTE.
Spadło spalanie, lepsza elastyczność i to sporo, start z 4 łap? Jak start... cudów po tych liczbach nie oczekiwałem.
PowerBox/tunning do Superb SIII
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Oczywiście, że tak ale śledzę przeróżne fora dyskusyjne MQB i nie spotkałem się nigdzie z osobą która by napisała: pojechałem do ASO na gwarancję i wykryli mi boxa. Większość opinii są to opinie zasłyszane i powtarzane. A żaden zdrowo myślący tuner nie da kwitu że box jest niewykrywalny tylko że jest już ciasno/niewiadomo etc. Raczej nikt nie chce się potem włóczyć po sądach z upierdliwym klientem.
- TMA72
- Posty: 99
- Rejestracja: 11 kwie 2022, o 11:48
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 246KM/480NM
- Lokalizacja: UĆ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Wiem, wiem, ten wynik jest na maxymalnych ustawieniach, ...bo po co innekefirek pisze: ↑31 gru 2022, o 12:15 Oczywiście, że tak ale śledzę przeróżne fora dyskusyjne MQB i nie spotkałem się nigdzie z osobą która by napisała: pojechałem do ASO na gwarancję i wykryli mi boxa. Większość opinii są to opinie zasłyszane i powtarzane. A żaden zdrowo myślący tuner nie da kwitu że box jest niewykrywalny tylko że jest już ciasno/niewiadomo etc. Raczej nikt nie chce się potem włóczyć po sądach z upierdliwym klientem.
Na jakich ustawieniach masz boxa i na jakich był pomiar? Bo jak pewne wiesz masz tam 3 tryby pracy i każdy jeszcze ma kolejne 6 ustawień.TMA72 pisze: ↑25 gru 2022, o 16:34 Ja w zeszłym tygodniu zakładałem boxa DTE, czemu boxa? Bo nowe auto... No i fabryka dała 204.9km i 410.9Nm
Po Boxie : 234km i 459.9Nm
Tak dokładnie deklarował DTE.
Spadło spalanie, lepsza elastyczność i to sporo, start z 4 łap? Jak start... cudów po tych liczbach nie oczekiwałem.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
U mnie jest ustawienie sport ale obniżone o jeden albo dwa. Wszystko powyżej powodowało "strzały w skrzynie" przy kickdownach więc wolałem odpuścić. Na pomiarach nie byłem nigdzie ale dupowrazenia na duży plus w porównaniu do serii.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Kefirek, i jak ten pedalbox? Warte to tych pieniędzy? Ma mniejszego ,,laga" przy starcie?
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Bardzo pozytywne wrażenia, pedał gazu jest dużo bardziej czuły, reakcja na wciśnięcie gazu można by powiedzieć że nawet trochę narowista. Lag praktycznie zlikwidowany. Najłatwiej się o tym przekonałem kiedyś przy ruszaniu gdy go wypiałem pojechałem do ASO. Przyzwyczajony do natychmiastowej reakcji chciałem się szybko włączyć do ruchu a tu klops i było małe wymuszenie. Generalnie polecam.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 3 paź 2018, o 13:20
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Podbijam.. pedał gazu bardziej czuły, ale względem skrzyni w D czy również w S?
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Nie ma w sumie znaczenia, bo PedalBox oszukuje Ci położenie przepustnicy. Dla przykładu gdy Ty otworzysz przepustnice na 20% sterownik silnika dostaje info jakby była otwarta na 50% dlatego też inaczej się auto zachowuje. Także tryb S czy D nie ma na to większego wpływu.
- TMA72
- Posty: 99
- Rejestracja: 11 kwie 2022, o 11:48
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 246KM/480NM
- Lokalizacja: UĆ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Czyli podsumował byś " wart kasy"kefirek pisze: ↑1 sty 2023, o 19:56 Nie ma w sumie znaczenia, bo PedalBox oszukuje Ci położenie przepustnicy. Dla przykładu gdy Ty otworzysz przepustnice na 20% sterownik silnika dostaje info jakby była otwarta na 50% dlatego też inaczej się auto zachowuje. Także tryb S czy D nie ma na to większego wpływu.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Moim zdaniem tak - choć pewnie elektronika tam wsadzona kosztuje nie więcej jak z 50 euro. Znajomy jeździ też s3 z tym 200 konnym dieslem. Po przejażdżce moją kura z power i pedalboxem stwierdził że całkowicie inne auto.
Z tego co widzę jesteś z Krakowa więc jakbyś chciał się przekonać na własnej skórze to nie widzę problemu żebyś się gdzieś spotkać to się przejedziesz.
Z tego co widzę jesteś z Krakowa więc jakbyś chciał się przekonać na własnej skórze to nie widzę problemu żebyś się gdzieś spotkać to się przejedziesz.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
To u mnie tak się teraz zachowuje obecny soft silnika i skrzyni, co prawda siedzi dq500 pod maską i większe turbo ale reakcja na gaz przy ruszaniu jest natychmiastowa, niezbyt mocne wciśnięcie gazu na starcie powoduje, że silnik od razu ochoczo się wkręca na wyższe obroty. Nie miałem tego na wcześniejszych stejdżach. Tak jakby w ogóle nie było laga czy turbo dziury. Praktycznie z każdych dolnych obrotów od razu ciągnie, jak diesel z biturbo Magia kurła
- TMA72
- Posty: 99
- Rejestracja: 11 kwie 2022, o 11:48
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 246KM/480NM
- Lokalizacja: UĆ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
No, mam i ja - PedalBoxa
Faaajne , inne auto, natychmiastowa reakcja na pedał gazu.
Zero laga , wręcz 'narowista' bestia
W parze z Power Boxem DTE robi robotę.
Polecam
Faaajne , inne auto, natychmiastowa reakcja na pedał gazu.
Zero laga , wręcz 'narowista' bestia
W parze z Power Boxem DTE robi robotę.
Polecam
- Kuster
- Posty: 1049
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jakie masz ustawienia bo na sport plus +3 dla mnie źle się jeździ
Ja mam na city +3 i jest spoko
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Co masz na myśli źle sie jezdzi? Ja mam na maxa i jest ok.
Robiłeś "adaptacje" jak mówi instrukcja?
Robiłeś "adaptacje" jak mówi instrukcja?
- TMA72
- Posty: 99
- Rejestracja: 11 kwie 2022, o 11:48
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 246KM/480NM
- Lokalizacja: UĆ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Sport +3, faktycznie na sport plus za nerwowo
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Przymierzam się powoli do Stage 1 w swoim Superbie (DNF) i mam trochę problem z wybraniem tunera. Aktualnie chyba najlepszą opcją jest CompSport. Problem w tym, że do Bielska trochę daleko z Wawy. Na szczęście jest opcja Łodzi, gdzie bez problemu mógłbym podjechać. Pytanie o opinie osób, które robiły tam swoje auta, czy robią tak samo dobrze jak w Bielsku
Sprawdzam jeszcze R-Performance, gdzie robiłem O3 RS, oraz Sportmile (czekam na odpowiedź). Chociaż w przeciwieństwie do "Kompotów", ani jedni ani drudzy nie chwalą się zbytnio nowymi evo4, więc nawet nie wiem jak dużo ich przerobili...
Czy jest jeszcze ktoś na mapie, w okolicach Warszawy, godny polecenia?
Sprawdzam jeszcze R-Performance, gdzie robiłem O3 RS, oraz Sportmile (czekam na odpowiedź). Chociaż w przeciwieństwie do "Kompotów", ani jedni ani drudzy nie chwalą się zbytnio nowymi evo4, więc nawet nie wiem jak dużo ich przerobili...
Czy jest jeszcze ktoś na mapie, w okolicach Warszawy, godny polecenia?