PowerBox/tunning do Superb SIII
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
No popatrz, a jednak się nie da zrobić BOXem więcej jak 340-345KM.
Chyba ze zakładasz jakiś shitt, a wszystkie BOXy na rynku do TSI poza JB4 to shitt...wtedy takie urzadzeniewymusza naECU ponadnoratywne parametry. Sprzedaje dużo BOXow, różnych i na TSI ćwiczyłem wszystko włącznie z BOXem zabawką od CS. Tłumacze Ci że się nie da tego zrobić bezpiecznie to się nie da. Koniec kropka. Możesz sobie co najwyżej żyć w przekonaniu, że jest inaczej
W wersji bez GPF i bez ruszania tłumika robi się z JB4 Ok 350-360, a po modzie wydechu 370-380....400 bez ICka nie wyjdzie, chyba że w górach Ale wtedy tez seria będzie musiała mieć z 320.
Chyba ze zakładasz jakiś shitt, a wszystkie BOXy na rynku do TSI poza JB4 to shitt...wtedy takie urzadzeniewymusza naECU ponadnoratywne parametry. Sprzedaje dużo BOXow, różnych i na TSI ćwiczyłem wszystko włącznie z BOXem zabawką od CS. Tłumacze Ci że się nie da tego zrobić bezpiecznie to się nie da. Koniec kropka. Możesz sobie co najwyżej żyć w przekonaniu, że jest inaczej
W wersji bez GPF i bez ruszania tłumika robi się z JB4 Ok 350-360, a po modzie wydechu 370-380....400 bez ICka nie wyjdzie, chyba że w górach Ale wtedy tez seria będzie musiała mieć z 320.
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 lip 2013, o 19:31
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Nie kolego, twierdziłeś że modyfikacja wydechu bez usuwania gpf nie ma sensu i w tej kwestii się z Tobą nie zgadzam, szczególnie jeśli ktoś chce boxa, czyli zachować pozory posiadania gwarancji. Wtedy modyfikacja tłumika środkowego, tak żeby wyglądał jak seria + box i powinno to 350 pęknąć.
Swoją drogą nieźle musisz koksować na tym jb4 żeby przy seryjnym wydechu dostać 340-345km, większość tunerów obiecuje ok 20km mniej po samym programie w 272.
Swoją drogą nieźle musisz koksować na tym jb4 żeby przy seryjnym wydechu dostać 340-345km, większość tunerów obiecuje ok 20km mniej po samym programie w 272.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
pomiary pomiarami...pojedziesz do krematorów to ci po boxie wypluje 360 koni, trzeba to sprawdzić face to face bo inaczej to gdybanie...różnie po prostu hamownie pokazują i dla mnie te 10 kuniuf to zawsze w granicy błędu i w normalnym poruszaniu się bez różnicy...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Panowie, namierzył ktoś już jaka jest różnica w chłodnicy pod haka i bez haka?
kmink, myślisz, że przy zmianie ICKa już będzie gwarancja out z automatu? I kto na podkarpaciu jest w stanie dobrze wystroić JB4?
Z cały szacunkiem mówię otwarcie, że do Ciebie nie podjadę, bo ode mnie do Poznania ze strojeniem to jest wycieczka na minimum dwa dni
Piotr dzięki, będę kontaktował się z MG w sprawie środkowego, i dowiem się co mają do zaoferowania z GPF, żeby go nie było a wyglądało, że jest
Plan mam taki, przygotować wszystko pod około 360-400ps, żeby nie rzucało się w oczy i zamontować JB4, a później żeby gładko wejść od razu w 500+
kmink, myślisz, że przy zmianie ICKa już będzie gwarancja out z automatu? I kto na podkarpaciu jest w stanie dobrze wystroić JB4?
Z cały szacunkiem mówię otwarcie, że do Ciebie nie podjadę, bo ode mnie do Poznania ze strojeniem to jest wycieczka na minimum dwa dni
Piotr dzięki, będę kontaktował się z MG w sprawie środkowego, i dowiem się co mają do zaoferowania z GPF, żeby go nie było a wyglądało, że jest
Plan mam taki, przygotować wszystko pod około 360-400ps, żeby nie rzucało się w oczy i zamontować JB4, a później żeby gładko wejść od razu w 500+
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 lip 2013, o 19:31
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Mnie w mg proponowali dp z gpf albo bez, o innych opcjach nie było mowy, chociaż nie nalegałem na udawanie że gpf jest. Przy opcji dp z gpf wstawiają tam Twój fabryczny, więc wtedy będzie problem z ewentualnym powrotem do serii bo fabryczny dp będzie przynajmniej częściowo pocięty.
Z tego co pamiętam CS'y mówiły że trzeba jakieś plastiki przycinać żeby zmieścić większy IC, więc jak ktoś będzie szukał to znajdzie że grzebane. Pytanie czy będą chcieli Ci uwalić gwarancję i czy będą szukać.
Z tego co pamiętam CS'y mówiły że trzeba jakieś plastiki przycinać żeby zmieścić większy IC, więc jak ktoś będzie szukał to znajdzie że grzebane. Pytanie czy będą chcieli Ci uwalić gwarancję i czy będą szukać.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Ja Ci mogę wystroić zdalnie, na podstawie logów z ulicy, i piszę to serio.orlik pisze:kmink, myślisz, że przy zmianie ICKa już będzie gwarancja out z automatu? I kto na podkarpaciu jest w stanie dobrze wystroić JB4?
Co do IC, to w moim przypadku ASO nic nie mówiło. Ale jak będą się chcieli przyczepić to oczywiście mogą
Na pewno gorzej jest z DP, bo to już zmienia bezwładność układu wydechowego i turbo inaczej pompuje.
Pierwsze słyszę... Zdaje się, że wspomniany przez Ciebie CS zrobił Stage 1 w 7R 375KM.heretic pisze:Swoją drogą nieźle musisz koksować na tym jb4 żeby przy seryjnym wydechu dostać 340-345km, większość tunerów obiecuje ok 20km mniej po samym programie w 272.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 lip 2013, o 19:31
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
W 7R, w Superbie 272 mówili że stage 1 to 320-330km, w końcu, jak nie raz w tym wątku było zauważone, superb ma inny wydech niż Golf.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Czyli z JB4 da się wykrzesać więcej... i tyle w temacieheretic pisze:W 7R, w Superbie 272 mówili że stage 1 to 320-330km
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Nie zapomnij o heblach i zawieszeniu - bezpieczeństwo "The First"!orlik pisze: Plan mam taki, przygotować wszystko pod około 360-400ps, żeby nie rzucało się w oczy i zamontować JB4, a później żeby gładko wejść od razu w 500+
Nic nie trzeba ciąć, nawet Wagner wchodzi jak się chce bez jakiegokolwiek "piłowania".heretic pisze: Z tego co pamiętam CS'y mówiły że trzeba jakieś plastiki przycinać żeby zmieścić większy IC,
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jasna sprawa na pierwszy strzał wejdą sprężyny eibacha + grubsze gumy na tył i końcówki z RS, bo już wszystko czeka w pudełku od 5 miesięcy na strychu, ale doczekam jeszcze rozpórki od Górnego, żeby za jednym razem wszystko zrobić.JacekRS pisze: Nie zapomnij o heblach i zawieszeniu - bezpieczeństwo "The First"!
Co do hamulców, wyjeżdżę ten komplet fabryczny, bo jest funkiel nówka więc szkoda jeszcze ściągać, (nie jeżdżę obecnie +200), i wtedy będziemy wymieniać
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Sprężyny Eibacha bezpieczeństwa raczej nie poprawią :/ Auto zachowuje się gorzej niż na serii.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
No jak same springi to może być różnie...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
sane pisze:Sprężyny Eibacha bezpieczeństwa raczej nie poprawią :/ Auto zachowuje się gorzej niż na serii.
Ja bym tak tego nie nazwał. Po założeniu Eibacha samochód nie kładł się w zakrętach jak galeon na morzu, no ale ja miałem DCC i jeździłem cały czas na SPORT. Podsumowując, jakbym miał "tanio" poprawić tą zawiechę, to znowu bym założył Eibach`a.
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Bilstein B12 pro kit i to już jeździ jak trzeba. Kurdę w tej cenie nie ma nic lepszego .
P.S.
Jacek, w Golfie 7.5 Wagner wymagał rzeźby i podcinania. Fajnie, że w Skodzie nie trzeba nic szlifować.
P.S.
Jacek, w Golfie 7.5 Wagner wymagał rzeźby i podcinania. Fajnie, że w Skodzie nie trzeba nic szlifować.