PowerBox/tunning do Superb SIII
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
PowerBox/tunning do Superb SIII
Hej dostałem ofertę na box od compsport Lodz za 3k z hamowaniem i strojeniem jednak nie na JB4 ale na jakims ichniejszym autorskim boxie.
Ma ktoś może już ten box do 2.0 272 od nich?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ma ktoś może już ten box do 2.0 272 od nich?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Co masz na myśli płynnego przejścia na stage 3? Stage 3 to inne turbo, inny dp i cały układ wydechowy, wkład pompy paliwa.orlik pisze:Bierz pod uwagę Piotr, że GPF i nowe normy zabierają dużo w porównaniu do poprzedniej 280PS, trzeba by to wszystko usunąć i wtedy wyjdzie jak ma być. Ja od Compotów czekam już prawie miesiąc na wycenę i termin oraz czas roboty stage2(z możliwościa płynnego przejścia na stage3) albo od razu stage3.
Ps. Kmink, co proponujesz do jb4, aby maksymalnie z niego wyciągnąć ile trzeba, ale, żeby było w miarę bezpiecznie w sprawie gwarancji? Wolałbym jednak IC wsadzić z Wagnera i coś z wydechem zrobić, żeby autu lepiej się oddychało.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
kmink, przy forge nie trzeba ruszać pasa przedniego i praktycznie pasuje p&p
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Chodzi mi o nie wchodzenie w stage 2+, tylko zrobienie tak stage 2, zeby w przyszłości właśnie wsadzić garreta, wkład pompy, korektę softu itp., czyli nie wymieniać rzeczy już raz wsadzanych. Dlatego pytam o te IC, bo jak one nie dźwigną 500+ to trzeba będzie wymieniać i jest to mniej opłacalne.piramida pisze: Co masz na myśli płynnego przejścia na stage 3? Stage 3 to inne turbo, inny dp i cały układ wydechowy, wkład pompy paliwa.
A druga sprawa nie wiem ile im schodzi ze zrobieniem stage2 i stage3 ani na ile wycenią, więc w związku z tym, że miałbym małe problemy logistyczne z brakiem auta i to 200km od domu, to możliwe że musiałbym podzielić to na dwa etapy.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jak masz budżet to nie baw się w pół środki tylko od razu rób stage 3, problem jest tylko jeden, jak ci przyjdzie sprzedać wóz to więcej jest roboty z powrotem do serii niż po stage 2 gdzie nawet wydechu nie ruszasz oprócz dp i środkowego tłumika. Na hybrydę szkoda kasy natomiast najtańszy i optymalny set to stage 2
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Po za tym stage 3 będzie w chuj droższy bo musisz zrobić cały wydech a oprócz tego wsadzić z 15k na garretta więc może się okazać że różnica w cenie pomiedzy stage 2 a stage 3 to okolice 23k uwzględniając robotę całego wydechu. Cooller ze stage 2 ogarnia 500+
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
kmink pisze:Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Dokładnie, piramida to potwierdził (on ma forge u siebie), ja natomiast HG (zależało mi na tym aby było bez jakiegokolwiek cięcia ze względu na TÜV-y itd.).
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Te Wasze Tuvy uwzględniają to, że auto może zardzewieć? Współczuję tych regulacji. To jest po prostu chore.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jakie masz temperatury w dolocie w upalne dni vs seryjny icek?Tom-Tdi pisze:kmink pisze:Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Dokładnie, piramida to potwierdził (on ma forge u siebie), ja natomiast HG (zależało mi na tym aby było bez jakiegokolwiek cięcia ze względu na TÜV-y itd.).
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Przejście z 2+ na 3 w CS kosztuje 17k w przypadku superba więc nie są to już małe kwotyorlik pisze:piramida pisze:wsadzić z 15k na garretta
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
No tak, ale masz w tym też kolejne strojenie, montaż, więc za cholerę garret nie wyjdzie 15tysięcy, obstawiam kilka tysiecy więcej od peruna. Stage 3 powinien zamknąć się w okolicach 25-27tys, a stage 2 w okolicach 10-12tys, ale to moje gdybanie.
Piotr i podstawowe pytanie, ile to trwało u Ciebie zamontowaniem wszystkiego, czyli od podstawienia auta do odbioru.
Piotr i podstawowe pytanie, ile to trwało u Ciebie zamontowaniem wszystkiego, czyli od podstawienia auta do odbioru.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Niestety. Wtedy już nie podbijają.Enriquez pisze:Te Wasze Tuvy uwzględniają to, że auto może zardzewieć? Współczuję tych regulacji. To jest po prostu chore.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
kmink pisze:
Jakie masz temperatury w dolocie w upalne dni vs seryjny icek?
Tom-Tdi pisze:
Dzisiaj była okazja poganiac porządnie po autostradzie z predkosciami dobrze ponad 200km/h.
Auto ciągnie bez żadnej zadyszki do samego końca licznika i nie puchnie po kilku mocnych przyspieszeniach przy wysokich prędkościach.
Po takiej 40-kilometrowej trasie, w 22-stopniowej temperaturze:
-temp oleju to max 108-110 stopni
-temp oleju DSG 94stopnie
-temp w dolocie 28-30stopni (co mnie pozytywnie zaskoczylo), cooler robi robotę i przy normalnej jeździe autostradowej (150-180) jest tylko 2-4stopnie więcej niż na zewnątrz.
Jeśli chodzi o serię to nie wypowiem się bo nie sprawdziłem tego wtedy.