Strona 39 z 90

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 20 maja 2019, o 20:37
autor: whity
Btw: miałem racechipa w A6 4g 1.8tfsi i byłem bardzo zadowolony :P

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 20 maja 2019, o 21:38
autor: Enriquez
kmink pisze:
Enriquez pisze:Heh, a skąd Ty wiesz ile zapłaciłem i czy w ogóle ???
Stary mam to gdzieś ile zapłaciłeś ale wiem ile to pudełko kosztuje, bo mam je w ofercie.
Uważam, że jest lipne i tyle. Jak nie płaciłeś to tym lepiej ;) Bo za darmo to można je wziąć
Więc nie mów, że przepłaciłem.
A co byś polecił? Bo faktycznie lipton z tym race chipem w tym silniku (2.0 tdi 110 kW), albo ja mam coś z czuciem...
Coś jednak podejrzewam, że te wszystkie boxy, niezależnie od ceny są uja warte.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 maja 2019, o 06:07
autor: kmink
Przy niektórych silnikach BOXy dziakają bardzo fajnie ale w przypadku nowych 2.0TDI niestety sterownik silnika i soft ograniczają możliwości i przyrosty. Realnie będzie więcej o ok 15KM/40Nm i to jest maks. Lepiej jak w serii ale tylka nie urywa, dlatego my dobrych aut polecamy Vtecha, bo wychodzi zdecydowanie taniej, a przyrosty są na podobnym poziomie.
Jeśli chodzi o turbo benzyny, to tam gdzie jest możliwość wsadzamy JB4. Pomimo tego że jest drogi i zarabiam na nim najmniej. Testowałem wszystkie popularne rozwiązania. Niektóre dają fajne przyrosty ale co z tego jak AFR, czy inne parametry są niebezpieczne dla silnika.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 maja 2019, o 22:26
autor: siemi1
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 891&type=3. Na fb ktos wkleil stageb4 470KM fsjnie wygladaja te koncowki.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 sie 2019, o 18:11
autor: huzar24
Pierwszy tysiąc km z JB4 od Kmink-a z TuneForce zrobiony.
Hamownia pokazała, że zamiast 272 fabrycznych KM było 290.
JB4 dostrojone pod samochód dało przyrost na 330KM i 430Nm (z 350).
Wrażenia z jazdy? Dla mnie bomba.
Żadnego szarpania skrzynią, super elastyczność i płynność w zmianie biegów. Najbardziej odczułem przyrosty przy spokojnej jeździe. Wcześniej, żeby wykrzesać więcej mocy musiałem mocniej wbić pedał gazu co powodowało redukcję i "kopnięcie w plecy". Teraz delikatne dociskanie gazu wystarcza do szybkiego wzrostu prędkości przy płynnej pracy skrzyni.
A jak wbiję mocniej to jest ogień:-)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 19 sie 2019, o 02:40
autor: orlik
seria wypluła 350nm? Czy sugerujesz się danymi z katalogu?

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 19 sie 2019, o 17:12
autor: huzar24
Jeśli mnie pamięć nie myli było 353Nm. Jutro wrzucę dane z hamowni, nie mam przy sobie.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 20 sie 2019, o 00:29
autor: piramida
Raczej było więcej tego momentu niż 353

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 20 sie 2019, o 18:03
autor: huzar24

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 20 sie 2019, o 21:59
autor: piramida
Rzeczywiście, wartość momentu niemalże katalogowa, szkoda że silnik nie dokręcony do odcinki czyli około 6700 bo pewnie moc by wyszła większa tak na serii jak i po modzie

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 02:20
autor: orlik
Bierz pod uwagę Piotr, że GPF i nowe normy zabierają dużo w porównaniu do poprzedniej 280PS, trzeba by to wszystko usunąć i wtedy wyjdzie jak ma być. Ja od Compotów czekam już prawie miesiąc na wycenę i termin oraz czas roboty stage2(z możliwościa płynnego przejścia na stage3) albo od razu stage3.

Ps. Kmink, co proponujesz do jb4, aby maksymalnie z niego wyciągnąć ile trzeba, ale, żeby było w miarę bezpiecznie w sprawie gwarancji? Wolałbym jednak IC wsadzić z Wagnera i coś z wydechem zrobić, żeby autu lepiej się oddychało.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 10:10
autor: kmink
W superbie trzba zrobic mod wydechu i do tego JB4 i więcej bym nic nie rzeżbił w aucie na gwarancji zwłaszcza, że przy wsadzaniu większego ICka trzeba ciąc pas przedni - co mnie osobiście zniechęca na tyle, że tego nie robię. Wolę mniejszą moc niż ewentualne problemy przy jakimś dzwonie, gdy auto poskłada się nie tak jak powinno albo rzeczoznawca powie że mam cięty pas przedni i wypną się na wypłatę odszkodowania. Wkładaliśmy ICki do Gofów R i Seatów i nigdzie nie trzeba było nic ciąć, tylko w Seatach kilka plastików nieistotnych dla bezpieczeństwa ale w Superbie ponoć jest większa rzeźba.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 12:44
autor: Tom-Tdi
Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 13:42
autor: orlik
któryś z tych dwóch przyjmuje na klatę 500+? Bo nie chciałbym dwa razy kupować w przyszłości ICka.
Wagner nie wchodzi P&P do superba?

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 14:13
autor: JacekRS
Wagner wchodzi, wiem bo mam. W jednym miejscu zatrzask nie chce wskoczyć i tyle... wystarczy coś dosłownie pilnikiem podpiłować, Frog chciał mi to ogarnąć, ale nie miałem czasu z tym do niego jechać, złapałem trytytką i tak już zostało;) Czy przyjmuje 500+ to nie wiem, trzeba by zapytać kogoś kto ma 500+ zainstalowanie :)