Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
Siemanko po małej przerwie.
Mam problem.
Od pewnego czasu pojawia się dziwne stukanie w zawieszeniu.
nie ma go jak sobie tylko jeżdżę po mieście.
Wjeżdzam na autostradę, pojade jakies conajmniej kilkadziesiąt km, zjezdzam z autostrady - zaczyna pukać.
jak wjadę do garażu i auro postoi do rana, to na drugi dzień znowu cisza, albo czasem popuka jeden dzień i ustaje.
Dźwięk dochodzi z górnego mocowania amortyzatora.
Więc wymieniłem:
- poduszkę amortyzatora
- łożysko amortyzatora
- łączniki stabilizatora
- zregenerowałem amortyzator (bilstein)
wyjechałem na a4... pojechałem, wróciłem.. dalej stuka.
Dźwięk jest taki sam niezależnie od prędkości i skrętu kół.
Jutro wymieniam przegub kulowy, bo to następny kandydat.
ale w międzyczasie - miał ktoś cos podobnego? Co myślicie? Co Waszym zdaniem może być?
Mam problem.
Od pewnego czasu pojawia się dziwne stukanie w zawieszeniu.
nie ma go jak sobie tylko jeżdżę po mieście.
Wjeżdzam na autostradę, pojade jakies conajmniej kilkadziesiąt km, zjezdzam z autostrady - zaczyna pukać.
jak wjadę do garażu i auro postoi do rana, to na drugi dzień znowu cisza, albo czasem popuka jeden dzień i ustaje.
Dźwięk dochodzi z górnego mocowania amortyzatora.
Więc wymieniłem:
- poduszkę amortyzatora
- łożysko amortyzatora
- łączniki stabilizatora
- zregenerowałem amortyzator (bilstein)
wyjechałem na a4... pojechałem, wróciłem.. dalej stuka.
Dźwięk jest taki sam niezależnie od prędkości i skrętu kół.
Jutro wymieniam przegub kulowy, bo to następny kandydat.
ale w międzyczasie - miał ktoś cos podobnego? Co myślicie? Co Waszym zdaniem może być?
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
ej. wypraszam sobie
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
Tak to jest z tą A4
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- JOGIBABU
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lip 2016, o 00:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
Mam podobne stukniecia w lewym przednim kole, u mnie na pierwszy rzut oka mechanik zdiagnozowal sworzeń.
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
ja własnie jutro spróbuję go wymienić. zobaczę co będzie dalej
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
- RossoMichał
- Posty: 152
- Rejestracja: 11 maja 2015, o 21:49
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
nie.
chłopaki w sklepie motoryzacyjnym mi odradzili, bo przecież jakby to był przegub to by stukał cały czas.
a to stuka tylko sporadycznie... podejrzewam amortyzator - jak sie rozgrzeje na autostradzie to wtedy stuka. w nocy ostygnie i rano już nie stuka....
amor był regenerowany w maju w Zerkopolu. w przyszłym tygodniu im go odeślę zeby w ramach reklamacji sprawdzili
chłopaki w sklepie motoryzacyjnym mi odradzili, bo przecież jakby to był przegub to by stukał cały czas.
a to stuka tylko sporadycznie... podejrzewam amortyzator - jak sie rozgrzeje na autostradzie to wtedy stuka. w nocy ostygnie i rano już nie stuka....
amor był regenerowany w maju w Zerkopolu. w przyszłym tygodniu im go odeślę zeby w ramach reklamacji sprawdzili
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
- JOGIBABU
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lip 2016, o 00:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
Z calym szacunkiem do chlopakow ze sklepu, ale mysle, ze mniej spedzili czasu pod samochodem niz mechanik U mnie po wymianie sworznia wszystko ustapilo a mialem identycznie jak Tymichaler pisze:nie.
chłopaki w sklepie motoryzacyjnym mi odradzili, bo przecież jakby to był przegub to by stukał cały czas.
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: Stukanie / chrupanie w przednim zawieszeniu
faktycznie. po wymianie swożnia wahacza nie ma wcześnesnijszych objawów
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm