Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
: 19 paź 2016, o 08:58
ja pier... tak motacie, że sami już nie wiecie o czym rozmawiacie
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900michals pisze:Głupiejewhity pisze:Zawieszenie sportowe (tylko w ambition i style) jest -15mm od standardowego
czyli w Sportline opcja: "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł to co innego niż w Style "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł + "zawieszenie sportowe" za 900zł (tu jest różnica wzg SL)?
Czyli Style z "Zawieszenie sportowe" będzie niższy od każdego L&K i SL?
DCC samo w sobie przekłada się na fizycznie obniżone zawieszenie?
Doprecyzowując, w SL to też jest opcja do dobrania, tyle że za 0 PLN.CLO27 pisze: Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900
Wiem takim dobry i cudowyszms pisze:CLO, aleś Ty jesteś dobry człowiek
OGRCLO27 pisze:Wiem takim dobry i cudowyszms pisze:CLO, aleś Ty jesteś dobry człowiek
to po kiego to rozdzielone na dwie pozycje wyposażenia w style, i czemu White pisze ze sportowe to tylko w ambition lub style...CLO27 pisze: Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900
Tom-Tdi pisze:
DCC w SL jest takie samo jak w style czy l&k.
DCC jest -10mm niższy niż normalne zawieszenie
Sportowy zawias jest -15mm niższy niż normalne zawieszenie ( czyli -5 mm niższy względem DCC)
Na sportowym zawieszeniu siedzi idealnie, na DCC trochę "pieje" za wysoko.
.
Jesteś tego pewien? jak orientowałem się kiedyś to DCC w L&K wyklucza progresywną kierownicę, nawet na forum gdzieś kiedyś było.Tom-Tdi pisze:W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)