Strona 2 z 9

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 08:58
autor: szms
ja pier... tak motacie, że sami już nie wiecie o czym rozmawiacie :lol:

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 09:03
autor: CLO27
michals pisze:
whity pisze:Zawieszenie sportowe (tylko w ambition i style) jest -15mm od standardowego
Głupieje :)

czyli w Sportline opcja: "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł to co innego niż w Style "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł + "zawieszenie sportowe" za 900zł (tu jest różnica wzg SL)?

Czyli Style z "Zawieszenie sportowe" będzie niższy od każdego L&K i SL?

DCC samo w sobie przekłada się na fizycznie obniżone zawieszenie?
Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900 :)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 09:08
autor: przemoka
CLO27 pisze: Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900 :)
Doprecyzowując, w SL to też jest opcja do dobrania, tyle że za 0 PLN.

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 09:12
autor: szms
CLO, aleś Ty jesteś dobry człowiek :D

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 09:27
autor: whity
w DE sportline występuje tylko z DCC :)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 10:58
autor: CLO27
szms pisze:CLO, aleś Ty jesteś dobry człowiek :D
Wiem takim dobry i cudowy :)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 10:58
autor: Łuki_ssuperb
CLO27 pisze:
szms pisze:CLO, aleś Ty jesteś dobry człowiek :D
Wiem takim dobry i cudowy :)
OGR :)

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 11:05
autor: CLO27
Original Gansta

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 12:32
autor: michals
CLO27 pisze: Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900 :)
to po kiego to rozdzielone na dwie pozycje wyposażenia w style, i czemu White pisze ze sportowe to tylko w ambition lub style...

Zawieszenie sportowe (PFB)900 zł
Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym (1N7)0 zł


W SL nie ma (PFB). Dodatkowo PFB (w style) nie może występować razem z DCC. W SL (1N7) może występować razem z DCC.

No ale nie o Style mowa.

Moje pytanie czy Sportline z "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym (1N7)0 zł" z lub bez DCC będzie niższy od L&K? I ogólnie czy ktoś jeździł sportlinem z lub bez DCC i (1N7) i może to porównać z wrażeniami z jazdy L&K (lub innym bez sportowego a z DCC).

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 13:05
autor: Tom-Tdi
W style możesz sobie dobrać zawieszenie sportowe + progresywny układ kier.
W SL jest już w serii sportowe zawieszenie, możesz sobie dobrać progresywny układ kier.
Biorąc DCC w SL to też musisz sobie dobrać progresywny układ kier.
W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)

DCC w SL jest takie samo jak w style czy l&k.

DCC jest -10mm niższy niż normalne zawieszenie
Sportowy zawias jest -15mm niższy niż normalne zawieszenie ( czyli -5 mm niższy względem DCC)
Na sportowym zawieszeniu siedzi idealnie, na DCC trochę "pieje" za wysoko.

Na niemieckim forum pisali chłopaki ze sportowe zawieszenie jest porównywalne do DCC w trybie sport, nie ma dziwnego "podbijania" i nie jest męczące w trakcie jazdy, tylko po jakich drogach się jeździ w niemczech ;)

Ps. W aktualnym aucie mam utwardzony zawias i jeżdżąc po zachodniej części Europy zapominam o nim, a na polskich drogach przeklinam.
Ja bym dołożył i brał DCC bez zastanowienia, przełączasz sobie między trybami kiedy czujesz taką potrzebę.

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 13:24
autor: michals
Tom-Tdi pisze:
DCC w SL jest takie samo jak w style czy l&k.

DCC jest -10mm niższy niż normalne zawieszenie
Sportowy zawias jest -15mm niższy niż normalne zawieszenie ( czyli -5 mm niższy względem DCC)
Na sportowym zawieszeniu siedzi idealnie, na DCC trochę "pieje" za wysoko.

.

A jak w SL zaznacze w opcjach DCC to mi to "skasuje " sportowy zawias i będzie -10 a nie -15mm? W konfiguratorze wygląda jakby to nie był problem i jak dodaje DCC to nic nie krzyczy.

Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 13:26
autor: whity
Nie kurwa... dostaniesz dwa na raz


Ja pier****

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 13:54
autor: przemoka
Noo, czyli kumulacja w obniżeniu zawieszenia :lol:

@michals, tak będziesz wtedy swoją skodziną jeździć

Obrazek

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 14:08
autor: bartekpion
Tom-Tdi pisze:W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)
Jesteś tego pewien? jak orientowałem się kiedyś to DCC w L&K wyklucza progresywną kierownicę, nawet na forum gdzieś kiedyś było.

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

: 19 paź 2016, o 14:09
autor: whity
W passku mam to i to