Obniżamy nasze Superby
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżamy nasze Superby
Dzięki Ex - trochę mi to rozjaśniło.
Co do wykonawcy - może VTG by się tego podjęło? Choć lepiej byłoby znaleźć ASO i nie stracić gwarancji.
Co do wykonawcy - może VTG by się tego podjęło? Choć lepiej byłoby znaleźć ASO i nie stracić gwarancji.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: Obniżamy nasze Superby
cokolwiek dzialo by sie z zawieszeniem lub napedem to aso nie podpisze pod siebie gwarancji na taka robiocizne, bo nie stac ich na to. wiec wszedzie powinienes dostac odpowiedz odmowna.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
- YAMAHATOR
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obniżamy nasze Superby
Witam.Ja jestem aktualnie w trakcie wymiany zawieszenia na zawieszenie VOGTLAND (robią zawias na bebechach KONI i jest to zawias Niemiecki) gwintowane z regulacją wysokości i twardości zakres reg. wysokości: 30-60mm(przód)/30-60mm(tył).Czekam na wycene do kombi bo do sedana mają dostępne od ręki.Firma ma przedstawicielstwo w Łomiankach pod Warszawą.Aktualnie mam zawieszenie sportowe i według mnie są to wywalone pieniądze w błoto.Dodam że zawieszenie do sedana kosztuje u nicz 3400 brutto plus wymiana i strojenie około 1000brutto.Niestety oni tego nie robią tylko kierują do zaprzyjażnionego warsztatu.
- YAMAHATOR
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obniżamy nasze Superby
Dostałem od nich info że do kombi nie mają jeszcze w ofercie zawiasu.Wie może Ktoś czy tylne amory i ich mocowanie różnią się od sedana?.
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Obniżamy nasze Superby
A jak wyglada regulacja tego zawieszenia - mogłbym np po dojechaniu do Chorwacji na parkingu sobie podwyższyć na max?
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżamy nasze Superby
No nie.. takie rzeczy to tylko .. z pneumatyka.JOY pisze:A jak wyglada regulacja tego zawieszenia - mogłbym np po dojechaniu do Chorwacji na parkingu sobie podwyższyć na max?
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Re: Obniżamy nasze Superby
A jak się je reguluje? Wystarczy kanał i klucz czy trzeba już mechanika i magii ?
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: Obniżamy nasze Superby
albo zdejmuesz kolo i kluczem krecisz, albo z kanalu (jak jest dostep zeby zrobic to z kanalu)
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
- YAMAHATOR
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obniżamy nasze Superby
Zawieszenie o którym mówiłem jest z regulacją twardości i wysokości.Może być miękkie jak seria lub twarde na maxa.Takie zawieszenie wsadziłem do żony s3 i można ją podnieść wyżej od serii lub opuścić że koło chowa się w błotniku.Ja na każdą regulację jeżdzę do serwisu na podnośnik.Jak zawieszenie jest nowe to da rade przekręcić kluczem na lewarku.Generalnie trzeba regulację zawieszenia konserwować bo potrafi się zastać i niczym nie ruszysz regulacji.Jeżeli tylko dojdą czy pasuje z sedana do kombi to jadę na montaż.Misiektt pisze:Gwint do Kombi no ok ale chyba tylko wtedy jak do jeżdżenia po torze.
- JOY
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 150 KM
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: Obniżamy nasze Superby
YAMAHATOR koniecznie rób zdjęcia jak będziesz montował skoro ma regulacje twardości to też się pisze
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Obniżamy nasze Superby
Rozmawiałem dziś z jednym z mechaników ze Skody nt. wymiany sprężyn w mojej SIIC 170 KM 4x4 - na te które są montowane w wersjach 3,6 4x4. (Od innych SIIC z napędem 4x2 na pewno da się założyć sprężyny - ale auto będzie "siedziało" niżej niż powinno a to z powodu tego, że jest napęd który waży ponad 100 kg). Stąd pomysł na swapa z 3,6 4x4.
Jedyne co potrzebuję to jakiś numer VIN od takiej wersji, żeby sprawdzić w etce czy "podejdą" te sprężyny.
Podeśle mi któryś z kolegów z takim motorem swój VIN na PW ? A może ktoś ma możliwość sprawdzenia tego ?
Dodatkowo usłyszałem, że obniżanie tego zawieszenia przy Haldexie może mieć negatywny wpływ na półosie.
Czyli to samo co już któryś z kolegów pisał wyżej. Chodzi o fakt, że jak auto stoi na ziemi na oryginałach to półosie mają być w poziomie.
Mniej-więcej tak mi to zostało przedstawione.
Jedyne co potrzebuję to jakiś numer VIN od takiej wersji, żeby sprawdzić w etce czy "podejdą" te sprężyny.
Podeśle mi któryś z kolegów z takim motorem swój VIN na PW ? A może ktoś ma możliwość sprawdzenia tego ?
Dodatkowo usłyszałem, że obniżanie tego zawieszenia przy Haldexie może mieć negatywny wpływ na półosie.
Czyli to samo co już któryś z kolegów pisał wyżej. Chodzi o fakt, że jak auto stoi na ziemi na oryginałach to półosie mają być w poziomie.
Mniej-więcej tak mi to zostało przedstawione.
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: Obniżamy nasze Superby
ale 3.6 z tego co pamietam ma normalnej wysokosci zawieszenie czyli nie jak u nas +18/20mm. a innych polosi czy haldexa na pewno nie montowali.
a z przodu to nie kwestia tulejek podwyzszajacych jak bylo w O1?
a z przodu to nie kwestia tulejek podwyzszajacych jak bylo w O1?
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Obniżamy nasze Superby
eX - ja bym chciał obniżyć to zawieszenie do normalnej wysokości, bo przy 4x4 mam je właśnie podniesione o chyba 23mm.eX pisze:ale 3.6 z tego co pamietam ma normalnej wysokosci zawieszenie czyli nie jak u nas +18/20mm. a innych polosi czy haldexa na pewno nie montowali.
a z przodu to nie kwestia tulejek podwyzszajacych jak bylo w O1?
A jak to jest dokładnie podniesione to dowiem się dokładnie jak podjadę do kolesia.
Raczej w tym tygodniu to nie będzie - może w następnym...