Obniżamy nasze Superby

Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiek Fisiek »

Dzięki Ex - trochę mi to rozjaśniło.

Co do wykonawcy - może VTG by się tego podjęło? Choć lepiej byłoby znaleźć ASO i nie stracić gwarancji.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
eX
Posty: 823
Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 192
Lokalizacja: GD

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: eX »

cokolwiek dzialo by sie z zawieszeniem lub napedem to aso nie podpisze pod siebie gwarancji na taka robiocizne, bo nie stac ich na to. wiec wszedzie powinienes dostac odpowiedz odmowna.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
Obrazek
Awatar użytkownika
YAMAHATOR
Posty: 22
Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: YAMAHATOR »

Witam.Ja jestem aktualnie w trakcie wymiany zawieszenia na zawieszenie VOGTLAND (robią zawias na bebechach KONI i jest to zawias Niemiecki) gwintowane z regulacją wysokości i twardości zakres reg. wysokości: 30-60mm(przód)/30-60mm(tył).Czekam na wycene do kombi bo do sedana mają dostępne od ręki.Firma ma przedstawicielstwo w Łomiankach pod Warszawą.Aktualnie mam zawieszenie sportowe i według mnie są to wywalone pieniądze w błoto.Dodam że zawieszenie do sedana kosztuje u nicz 3400 brutto plus wymiana i strojenie około 1000brutto.Niestety oni tego nie robią tylko kierują do zaprzyjażnionego warsztatu.
Awatar użytkownika
YAMAHATOR
Posty: 22
Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: YAMAHATOR »

Dostałem od nich info że do kombi nie mają jeszcze w ofercie zawiasu.Wie może Ktoś czy tylne amory i ich mocowanie różnią się od sedana?.
Awatar użytkownika
JOY
Posty: 160
Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 150 KM
Imię: Bartek
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: JOY »

A jak wyglada regulacja tego zawieszenia - mogłbym np po dojechaniu do Chorwacji na parkingu sobie podwyższyć na max?
Moja ewolucja: FSO1500>Renault Clio>Renault Megane>Subaru Impreza WRX>Saab900>Honda Accord>O2-czarna zgniotka>Superb2 1.8TSI rosso> FORD FOCUS 3 :)
Obrazek 3 felgi stalowe ori za 100 zł wsio oddam
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiek Fisiek »

JOY pisze:A jak wyglada regulacja tego zawieszenia - mogłbym np po dojechaniu do Chorwacji na parkingu sobie podwyższyć na max?
No nie.. takie rzeczy to tylko .. z pneumatyka.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
JOY
Posty: 160
Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 150 KM
Imię: Bartek
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: JOY »

A jak się je reguluje? Wystarczy kanał i klucz czy trzeba już mechanika i magii ?
Moja ewolucja: FSO1500>Renault Clio>Renault Megane>Subaru Impreza WRX>Saab900>Honda Accord>O2-czarna zgniotka>Superb2 1.8TSI rosso> FORD FOCUS 3 :)
Obrazek 3 felgi stalowe ori za 100 zł wsio oddam
Awatar użytkownika
eX
Posty: 823
Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 192
Lokalizacja: GD

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: eX »

albo zdejmuesz kolo i kluczem krecisz, albo z kanalu (jak jest dostep zeby zrobic to z kanalu)
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
Obrazek
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiektt »

Gwint do Kombi :D no ok ale chyba tylko wtedy jak do jeżdżenia po torze.
Awatar użytkownika
YAMAHATOR
Posty: 22
Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: YAMAHATOR »

Misiektt pisze:Gwint do Kombi :D no ok ale chyba tylko wtedy jak do jeżdżenia po torze.
Zawieszenie o którym mówiłem jest z regulacją twardości i wysokości.Może być miękkie jak seria lub twarde na maxa.Takie zawieszenie wsadziłem do żony s3 i można ją podnieść wyżej od serii lub opuścić że koło chowa się w błotniku.Ja na każdą regulację jeżdzę do serwisu na podnośnik.Jak zawieszenie jest nowe to da rade przekręcić kluczem na lewarku.Generalnie trzeba regulację zawieszenia konserwować bo potrafi się zastać i niczym nie ruszysz regulacji.Jeżeli tylko dojdą czy pasuje z sedana do kombi to jadę na montaż.
Awatar użytkownika
JOY
Posty: 160
Rejestracja: 29 lis 2010, o 22:41
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 150 KM
Imię: Bartek
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: JOY »

Kurcze fajnie :)
Moja ewolucja: FSO1500>Renault Clio>Renault Megane>Subaru Impreza WRX>Saab900>Honda Accord>O2-czarna zgniotka>Superb2 1.8TSI rosso> FORD FOCUS 3 :)
Obrazek 3 felgi stalowe ori za 100 zł wsio oddam
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiektt »

YAMAHATOR koniecznie rób zdjęcia jak będziesz montował skoro ma regulacje twardości to też się pisze :D
Awatar użytkownika
grzesiu26
Posty: 2705
Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: grzesiu26 »

Rozmawiałem dziś z jednym z mechaników ze Skody nt. wymiany sprężyn w mojej SIIC 170 KM 4x4 - na te które są montowane w wersjach 3,6 4x4. (Od innych SIIC z napędem 4x2 na pewno da się założyć sprężyny - ale auto będzie "siedziało" niżej niż powinno a to z powodu tego, że jest napęd który waży ponad 100 kg). Stąd pomysł na swapa z 3,6 4x4.

Jedyne co potrzebuję to jakiś numer VIN od takiej wersji, żeby sprawdzić w etce czy "podejdą" te sprężyny.
Podeśle mi któryś z kolegów z takim motorem swój VIN na PW ? A może ktoś ma możliwość sprawdzenia tego ?

Dodatkowo usłyszałem, że obniżanie tego zawieszenia przy Haldexie może mieć negatywny wpływ na półosie.
Czyli to samo co już któryś z kolegów pisał wyżej. Chodzi o fakt, że jak auto stoi na ziemi na oryginałach to półosie mają być w poziomie.
Mniej-więcej tak mi to zostało przedstawione.
Awatar użytkownika
eX
Posty: 823
Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 192
Lokalizacja: GD

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: eX »

ale 3.6 z tego co pamietam ma normalnej wysokosci zawieszenie czyli nie jak u nas +18/20mm. a innych polosi czy haldexa na pewno nie montowali.


a z przodu to nie kwestia tulejek podwyzszajacych jak bylo w O1?
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
Obrazek
Awatar użytkownika
grzesiu26
Posty: 2705
Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: grzesiu26 »

eX pisze:ale 3.6 z tego co pamietam ma normalnej wysokosci zawieszenie czyli nie jak u nas +18/20mm. a innych polosi czy haldexa na pewno nie montowali.


a z przodu to nie kwestia tulejek podwyzszajacych jak bylo w O1?
eX - ja bym chciał obniżyć to zawieszenie do normalnej wysokości, bo przy 4x4 mam je właśnie podniesione o chyba 23mm.
A jak to jest dokładnie podniesione to dowiem się dokładnie jak podjadę do kolesia.
Raczej w tym tygodniu to nie będzie - może w następnym...
ODPOWIEDZ