18071 -P1663 Wtryskiwacza, aktywacja - zwarcie do plusa
: 23 gru 2016, o 20:24
Witam,
jako, że jestem tutaj od niedawna wiec witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna także jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Superb 1,9 TDi 162KM z 2002r. Oczywiście jest to autko po "chip tuningu". Po zakupie miałem sporo problemów z elektryką jednak z tym sobie poradziłem -poczyściłem chyba wszystkie możliwe złącza w autku. W niektórych widać było negatywny wpływ wilgoci -2 kostki i jeden przekaźnik wręcz zielone .
Pozostał mi do rozwiązania następujący problem:
1.Silnik niezależnie od temperatury potrafi zgasnąć na biegu jałowym: szarpnie, zaświeci się kontrolka esp i gaśnie po czym bez problemu odpala.
2.Silnik szarpie podczas gwałtownego dodania gazu na 4 i 5 biegu (na obrotach powyżej 2000 przyspiesza bez zastrzeżeń).
3.Dodatkowo na mrozie silnik ciężko pali i szarpie, po paru sekundach pracuje równo.
Błąd jaki powtarza się na komputerze po tym jak auto zgaśnie: 18071 -P1663 Wtryskiwacza, aktywacja - zwarcie do plusa.
Wartości z grupy 23 (bieg jałowy silnik rozgrzany) : -13,-12,-15,-9
Wartość z grupy 13 (bieg jałowy silnik rozgrzany): 0,16; -078, 0,42; 0,16.
Wartość z grupy 13 (na mrozie zaraz po odpaleniu): -0,07 ; -0,73; 1,46; -0,66
Dodam, że poczyściłem wszystkie styki na pompkach oraz podoginałem konektory a także wyczyściłem wtyczkę na złączu przy bloku silnika.
Poruszam ten temat gdyż już mi brakuje pomysłów gdzie szukać przyczyny tych usterek a nie chciał bym od razu wymieniać pompek. Przejrzałem już wszystkie wątki na forum i też nic sensownego nie znalazłem.
Słucham propozycji
Może to przez ten "chiptuning"? jak tak to czy można się go pozbyć w dość łatwy sposób?
Pozdrawiam
jako, że jestem tutaj od niedawna wiec witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna także jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Superb 1,9 TDi 162KM z 2002r. Oczywiście jest to autko po "chip tuningu". Po zakupie miałem sporo problemów z elektryką jednak z tym sobie poradziłem -poczyściłem chyba wszystkie możliwe złącza w autku. W niektórych widać było negatywny wpływ wilgoci -2 kostki i jeden przekaźnik wręcz zielone .
Pozostał mi do rozwiązania następujący problem:
1.Silnik niezależnie od temperatury potrafi zgasnąć na biegu jałowym: szarpnie, zaświeci się kontrolka esp i gaśnie po czym bez problemu odpala.
2.Silnik szarpie podczas gwałtownego dodania gazu na 4 i 5 biegu (na obrotach powyżej 2000 przyspiesza bez zastrzeżeń).
3.Dodatkowo na mrozie silnik ciężko pali i szarpie, po paru sekundach pracuje równo.
Błąd jaki powtarza się na komputerze po tym jak auto zgaśnie: 18071 -P1663 Wtryskiwacza, aktywacja - zwarcie do plusa.
Wartości z grupy 23 (bieg jałowy silnik rozgrzany) : -13,-12,-15,-9
Wartość z grupy 13 (bieg jałowy silnik rozgrzany): 0,16; -078, 0,42; 0,16.
Wartość z grupy 13 (na mrozie zaraz po odpaleniu): -0,07 ; -0,73; 1,46; -0,66
Dodam, że poczyściłem wszystkie styki na pompkach oraz podoginałem konektory a także wyczyściłem wtyczkę na złączu przy bloku silnika.
Poruszam ten temat gdyż już mi brakuje pomysłów gdzie szukać przyczyny tych usterek a nie chciał bym od razu wymieniać pompek. Przejrzałem już wszystkie wątki na forum i też nic sensownego nie znalazłem.
Słucham propozycji
Może to przez ten "chiptuning"? jak tak to czy można się go pozbyć w dość łatwy sposób?
Pozdrawiam