Re: OBD11 - kodowanie
: 6 gru 2019, o 07:26
Za kilka dni mam przegląd a dzięki OBD11 zmieniłem kilka ustawień, czy ktoś mógłby podzielić się informacją jak można przywrócić ustawienia fabryczne?
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Nie musisz przywracać wszystkiego ,włącz start&stop i tyle ,nie powinno być żadnych problemów ja też na gwarancji miałem porobione zmiany i nie było problemów ,tylko włączałem s&smarcinnk pisze:Za kilka dni mam przegląd a dzięki OBD11 zmieniłem kilka ustawień, czy ktoś mógłby podzielić się informacją jak można przywrócić ustawienia fabryczne?
Marekb pisze: ↑6 gru 2019, o 08:29Nie musisz przywracać wszystkiego ,włącz start&stop i tyle ,nie powinno być żadnych problemów ja też na gwarancji miałem porobione zmiany i nie było problemów ,tylko włączałem s&smarcinnk pisze:Za kilka dni mam przegląd a dzięki OBD11 zmieniłem kilka ustawień, czy ktoś mógłby podzielić się informacją jak można przywrócić ustawienia fabryczne?
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Możesz nie mieć prawidłowej kamerymarcinnk pisze:Zła wiadomość dla posiadaczy modelu 2019, właśnie próbowałem wg instrukcji ustawić rozpoznawania znaków oraz light assist, niestety w obd już wygląda to inaczej, dla przykładu w rozpoznawaniu znaków niestety nie ma poniższych linijek , czy jest ktoś kto już ustawił to ustrojstwo ale dla nowego modelu (ja mam wersje przed liftem, ale ja widać linijki kodowania są już inne)
Rozpoznawanie znaków (wymagana kamera)
Wybierz sterownik 5F (Elektronika układów informacyjnych)
Adaptacje
Wybierz channel (63) vehicle function list BAP traffic_sign_recognition_0x21
Ustaw=Active
Wybierz channel (151) vehicle menu operation-menu_display_road_sign_identification
Ustaw=Active
Wybierz channel (153) vehicle menu operation-menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high
Ustaw=Active
Marekb pisze: ↑6 gru 2019, o 10:54Możesz nie mieć prawidłowej kamerymarcinnk pisze:Zła wiadomość dla posiadaczy modelu 2019, właśnie próbowałem wg instrukcji ustawić rozpoznawania znaków oraz light assist, niestety w obd już wygląda to inaczej, dla przykładu w rozpoznawaniu znaków niestety nie ma poniższych linijek , czy jest ktoś kto już ustawił to ustrojstwo ale dla nowego modelu (ja mam wersje przed liftem, ale ja widać linijki kodowania są już inne)
Rozpoznawanie znaków (wymagana kamera)
Wybierz sterownik 5F (Elektronika układów informacyjnych)
Adaptacje
Wybierz channel (63) vehicle function list BAP traffic_sign_recognition_0x21
Ustaw=Active
Wybierz channel (151) vehicle menu operation-menu_display_road_sign_identification
Ustaw=Active
Wybierz channel (153) vehicle menu operation-menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high
Ustaw=Active
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Jak jest Lane assist to ta sama kamera znaki czyta może na briskoda poszukaj?marcinnk pisze:Mam Line assist, a więc powinno być ok. Z przodu mam dwie kamery na szybie, piramida i jakaś owalna kamera.
Marekb pisze: ↑6 gru 2019, o 10:54Możesz nie mieć prawidłowej kamerymarcinnk pisze:Zła wiadomość dla posiadaczy modelu 2019, właśnie próbowałem wg instrukcji ustawić rozpoznawania znaków oraz light assist, niestety w obd już wygląda to inaczej, dla przykładu w rozpoznawaniu znaków niestety nie ma poniższych linijek , czy jest ktoś kto już ustawił to ustrojstwo ale dla nowego modelu (ja mam wersje przed liftem, ale ja widać linijki kodowania są już inne)
Rozpoznawanie znaków (wymagana kamera)
Wybierz sterownik 5F (Elektronika układów informacyjnych)
Adaptacje
Wybierz channel (63) vehicle function list BAP traffic_sign_recognition_0x21
Ustaw=Active
Wybierz channel (151) vehicle menu operation-menu_display_road_sign_identification
Ustaw=Active
Wybierz channel (153) vehicle menu operation-menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high
Ustaw=Active
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Awaryjne sterowanie jest to wytracanie prędkości "hamowanie" po kolizji o ile użytkownik nie naciska na pedał hamulca - mogą też być zaprzężone do tego inne systemy jak np układ kierowniczy.
Odlaczanie cylindrów to ACT w 1.4 teraz w 1.5, a żeglowanie to wybicie na luz w trybie E.technik-magik pisze: ↑5 sty 2020, o 13:23Awaryjne sterowanie jest to wytracanie prędkości "hamowanie" po kolizji o ile użytkownik nie naciska na pedał hamulca - mogą też być zaprzężone do tego inne systemy jak np układ kierowniczy.
Żeglowanie jest to np przy jeździe po autostradzie odłączenie jednego z cylindrów celem zaoszczędzenia paliwa.