Lewarek od zmiany biegów automat.
- superbdaro
- Posty: 102
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Elbląg
Lewarek od zmiany biegów automat.
Witam kolegów czy ktoś rozbierał bądź wie jak rozebrać lewarek zmiany biegów automat potrzebuje się dostać do przycisku z lewej strony, coś się za bardzo wysuwa i zaczął latać. Pozdrawiam
- GrzegorzSRK
- Posty: 19
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 15:05
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Lokalizacja: Kraków
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13601
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Lewarek od zmiany biegów automat.
Pytanie raczej o Superb 1 a nie 2
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- superbdaro
- Posty: 102
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Elbląg
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:43
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Re: Lewarek od zmiany biegów automat.
Ja opiszę jak ja to rozwiązałem, żeby nikt nerwowy tak jak ja nie stracił panowania nad sobą
Wcześniej chłopaki pisali że należy odsunać delikatnie i na maksa lewy przycisk i odczepi sprężynkę wewnątrz gałki
Jak dla mnie to jest bardzo zły sposób i radzę nie korzystać. Moje rozwiązanie:
1. Demontaż drewnianej ramki skrzyni biegów.
2. Demontaż chromowanej ramki.
3. Teraz najlepiej sobie ubrać chyba gumowe rękawice bo chromowane elementy są bardzo śliskie.
4. Staram się wyciągnąć prawą atrapę przycisku. UWAGA nie podważamy o element drewniany gałki bo wam pęknie lakier z drewnem. Chyba, że ktoś ma naprawdę wyczucie.
5. gdy uda nam się wyciągnąć prawą atrapę przycisku ujrzymy wnętrze gałki a tam plastikowy element który jest wsuwany przezy lewy otwór gałki wraz z przyciskiem. Wyciskamy go w lewą stronę przez PRAWY otwór. Idzie trochę oporowo ale tam jest lekko zatrzaśnięty.
6. Gdy element wraz z przyciskiem wyjdzie należy zsunąć w dół drążka ten chromowany pierdolnik co dochodzi od spodu do gałki. Jest on tylko zatrzaśnięty.
Wcześniej chłopaki pisali że należy odsunać delikatnie i na maksa lewy przycisk i odczepi sprężynkę wewnątrz gałki
Jak dla mnie to jest bardzo zły sposób i radzę nie korzystać. Moje rozwiązanie:
1. Demontaż drewnianej ramki skrzyni biegów.
2. Demontaż chromowanej ramki.
3. Teraz najlepiej sobie ubrać chyba gumowe rękawice bo chromowane elementy są bardzo śliskie.
4. Staram się wyciągnąć prawą atrapę przycisku. UWAGA nie podważamy o element drewniany gałki bo wam pęknie lakier z drewnem. Chyba, że ktoś ma naprawdę wyczucie.
5. gdy uda nam się wyciągnąć prawą atrapę przycisku ujrzymy wnętrze gałki a tam plastikowy element który jest wsuwany przezy lewy otwór gałki wraz z przyciskiem. Wyciskamy go w lewą stronę przez PRAWY otwór. Idzie trochę oporowo ale tam jest lekko zatrzaśnięty.
6. Gdy element wraz z przyciskiem wyjdzie należy zsunąć w dół drążka ten chromowany pierdolnik co dochodzi od spodu do gałki. Jest on tylko zatrzaśnięty.
- superbdaro
- Posty: 102
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Lewarek od zmiany biegów automat.
Koledzy sorry za zwłokę ale choroba mnie dopadła prawie miesiąc ale już jestem narazie udało mi się dobrać do gałki czyli lewarek w pozycje n potem dwoma nożami zciągnąć na dół metalowa stopkę tak wygodnie bo trzeba równomiernie ją zciągać, lewy przycisk odciągnąć aż będzie luka ok 3mm od lewarka i galke ciągnąć do góry i tyle z demontażu gałki, zciagnelem i założyłem z powrotem gdyż zabrakło mi czasu na dalszą jej rozbiórka spokojnie koledzy jak tylko uda mi się jeszcze raz podejść do tematu i naprawić to napisze. Pozdrawiam