To nieprawda. Prędzej może zależeć od rocznika modelowego (poprawki rocznikowe).
Po rozbiórce auta do wyciszenia identycznie wyglądają fabryczne materiały wygłuszeniowe w Active, Sportline i L&K.
To nieprawda. Prędzej może zależeć od rocznika modelowego (poprawki rocznikowe).
Podasz namiary na firmę?Bonifacy3 pisze: ↑12 sty 2021, o 20:16 Wrzucę kilka zdjęć z wygłuszenia mojej S3
Plusy:
Jest zdecydowanie ciszej, nie trzeszczy mino szyberdachu (warto też dodać że kilka dni wcześniej założyłem rozpórkę i ona sama w sobie sporo pomogła), jest zdecydowanie ciszej ale do pełni szczęścia brakuje szyb dźwiękochłonnych. Poprawiała się też jakość dźwięku oraz coś o czym nie myślałem a jednak jest zauważalnie lepiej - auto lepiej trzyma temperaturę po nagrzaniu.
Minusy:
Po dołożeniu wyciszenia zwiększyła się waga tylnej klapy i po otworzeniu bagażnika klapa opada o 2-3 cm ale auto ma już swoje lata... no i cena oczywiście (2-3 warstwy kosztowały około 9000 - 9500 brutto)
co było zrobione:
1. Wyciszenie grodzi bez zdejmowania deski (tam gdzie można się dostać)
2. Wyciszenie nadkoli wewnątrz
3. Wyciszenie drzwi (blacha zew + wew + boczek tapicerki)
4. Wyciszenie całej podłogi do początku bagażnika
5. Wyciszenie tunelu
6. Wyciszenie słupka A, B blacha
7. Wyciszenie elementów plastikowych (koło tunelu, progów itp.)
8. Wyciszenie podłogi bagażnika
9. Wyciszenie boków bagażnika (maksymalnie gdzie można się dostać)
10. Wyciszenie boków plastikowych w bagażniku
11. Wyciszenie słupka C
12. Wyciszenie nadkoli z zewnątrz 4 szt.
13. Wyciszenie dachu + ewentualnie podsufitki
14. Wyciszenie klapy bagażnika z elementem plastikowym
15. Wyciszenie maski
Ze zdjęć: Nadkola
Drzwi:
Klapa bagażnika:
Środek:
Tutaj opisują temat:maureliusz pisze: ↑9 mar 2021, o 06:19 W kwestii ceny nie pomogę bo nie robiłem.
W temacie uszczelek twardszych... żebyś tylko nie musiał trzaskać drzwiami , nie obdarlo gdzieś farby i żeby nie ciekło... Ciekawe skąd mają uszczelki pod kształt karoserii are grubsze.. ???
Dlatego zapytuje tutaj i szukam najlepszego rozwiązania.Kuster pisze: ↑9 mar 2021, o 08:05 Heh... Wiecie... Ja to nie jestem zbyt dziany a do tego ogranicza mnie (pilnuje) małżonka... Do tego ja po prostu lubię grzebać przy aucie
Niektórzy mają kasę, nie lubią grzebać a lubią mieć...
Ale! Kuźwa ponad 3tys zł za "wygłuszenie" które nie obejmuje tylnych drzwi? (Bo tak zrozumiałem z wypowiedzi yatamana)
8tys i masz wszystko łącznie ze słupkami? A po cholerę demontować te plastiki że słupków) Żeby wkleić po kawałeczku maty? I jaki efekt to da?
Żeby się potem nie okazało że po montażu plastiki ci skrzypią bo je źle zamontowali albo co gorsza porywali zaczepy które w grupie VW nie są wielokrotnego użytku...
Kup materiał a ja Cię to ogarnę (Katowice) w dobrej cenie ^^yataman pisze: ↑9 mar 2021, o 13:32Dlatego zapytuje tutaj i szukam najlepszego rozwiązania.Kuster pisze: ↑9 mar 2021, o 08:05 Heh... Wiecie... Ja to nie jestem zbyt dziany a do tego ogranicza mnie (pilnuje) małżonka... Do tego ja po prostu lubię grzebać przy aucie
Niektórzy mają kasę, nie lubią grzebać a lubią mieć...
Ale! Kuźwa ponad 3tys zł za "wygłuszenie" które nie obejmuje tylnych drzwi? (Bo tak zrozumiałem z wypowiedzi yatamana)
8tys i masz wszystko łącznie ze słupkami? A po cholerę demontować te plastiki że słupków) Żeby wkleić po kawałeczku maty? I jaki efekt to da?
Żeby się potem nie okazało że po montażu plastiki ci skrzypią bo je źle zamontowali albo co gorsza porywali zaczepy które w grupie VW nie są wielokrotnego użytku...
Co do cenny w moim przypadku, przy braku miejsca do wykonania prac i umiejętności chciałbym dać zarobić fachurze, który to ogarnie.
Rozglądam się aby ogarnąć temat. Na to chwilę większość propozycji oscyluje w takiej cenie.