Dzięki koledzy za zaje...fajny odzew
Trzeba nad configiem jeszcze posiedzieć.
Główne założenia mojej pierwotnej konfiguracji to:
1.Wreszcie co najmniej podwoić użytkowaną dotychczas ilość koni = ok. 280 KM + auto rodzinne, w budzie wielkości Superb'a = Superb Combi 2,0 TSI 206kW
2.Zmieścić się w budżecie (wyżej .... teraz nie podskoczę, a dłużej czekać nie chcę)
3.Bez skóry
4.Skrzynia automat to nie jest moje marzenie ale w manualu ww. nie ma; jeździłem trochę automatem i nie mam z tym problemu
5.DCC - z lektury naszego forum nabrałem przekonania, że warto (zwłaszcza przy tym silniku), ale może nie jest to aż tak niezbędne?
6.DRIVING MODE SELECT - czy warto to brać bez DCC? Jest wówczas z tego jakiś sensowny pożytek?
7.Bez dodatkowych systemów wspomagających bo: a).kasa i b).wydaje mi się, że te w standardzie będą wystarczające (ESP z ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR, RBS,
CBC, MKB, XDS+)
8.Z pierdół typu: siatka oddzielająca przestrzeń bagażową, SUNSET, podgrzewane fotele, kamera cofania można i pewnie trzeba będzie zrezygnować.
9.Ponieważ nie tylko ja będę nim jeździł, przydałyby się czujniki parkowania przód/tył i/lub camera cofania
Zakładając, że wspomniany wcześniej maksymalny osiągalny dla osoby fizycznej rabat to ok.10%, dla zmieszczenia się w moim mocno niedoskonałym budżecie, cena auta z konfiguratora nie powinna przekroczyć 160 tys. PLN. Da się to pogodzić (ww. konfig z maks ceną)?