Felgi do S1
: 3 wrz 2017, o 19:38
Siema. Czy są tutaj użytkownicy Superbów I śmigających na Alu 19''? Pytam bo sam ostatnio stałem się nabywcą autka z kołami w tym rozmiarze i mimo że dopiero od kilku dni użytkuję auto już pojawiły się swego rodzaju problemy związane z tymi kołami.
Mianowicie posiadam 2 koła o rozmiarze 19'' , 8,5J i Et 35, oraz dwie w rozmiarze 19'' 9,5J i również ET 35...
Generalnie słyszałem że jeżeli rozmiary są różne kół to powinno się węższe na przód, szersze na tył żeby to jakoś wyglądało. Problem w tym że u mnie wszystkie koła posiadają opony w rozmiarze 235/35/r19, czyli te szersze posiadają ,,naciąg''.
Po kupnie auta założyłem szersze koła na przód, a węższe na tył ( nie przyglądałem się specjalnie, myślałem że są takie same koła wszystkie) i śmigało się spoko, mało ciśnienia trochę w oponach bo poniżej 2 bar ( nie wiem ile walić, auto stało w miarę dobrze więc nawet nie sprawdzałem) i tak pośmigałem kilka kilometrów i nie zauważyłem jakiś specjalnych tarć czy coś, ale między gumę, a wahacz od wewnątrz nie wchodzi nawet mały palec, ale nie słychać tarcia.
Przy zamianie kół ( węższe na przód) nastąpiło ciągłe, słyszalne tarcie z przodu( większy pion opony w węższej feldze, w szerokiej był naciąg)
Generalnie zauważyłem również że z przodu mam dystanse,a z tyłu nie ( chyba , generalnie sporo otworów, tylko 5 dostępnych, reszta ,,zaślepione'' plus widać że coś do piasty jest zamontowane więc to to chyba .
Przy prędkośiach 90 - 100 km/h i więcej czuć bardzo mocne drgania kierownicy, ale to pewnie przez lekko pokrzywione felgi, do 80 jest spokojnie.
Są użytkownicy na forum S1 z alu 19'', jak z trwałością zawieszenia, bardzo leci w porównianiu do serii? Generalnie ja na tych alu jeżdżę jak dziadek, byle dołek czy dziurka zwalniam itd żeby za bardzo nie przeciążać elementów nośnych auta.
Co do kwestii zawieszenia, to jest to seria, miedzy kołem a nadkolem jest sporo miejsca.
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
Mianowicie posiadam 2 koła o rozmiarze 19'' , 8,5J i Et 35, oraz dwie w rozmiarze 19'' 9,5J i również ET 35...
Generalnie słyszałem że jeżeli rozmiary są różne kół to powinno się węższe na przód, szersze na tył żeby to jakoś wyglądało. Problem w tym że u mnie wszystkie koła posiadają opony w rozmiarze 235/35/r19, czyli te szersze posiadają ,,naciąg''.
Po kupnie auta założyłem szersze koła na przód, a węższe na tył ( nie przyglądałem się specjalnie, myślałem że są takie same koła wszystkie) i śmigało się spoko, mało ciśnienia trochę w oponach bo poniżej 2 bar ( nie wiem ile walić, auto stało w miarę dobrze więc nawet nie sprawdzałem) i tak pośmigałem kilka kilometrów i nie zauważyłem jakiś specjalnych tarć czy coś, ale między gumę, a wahacz od wewnątrz nie wchodzi nawet mały palec, ale nie słychać tarcia.
Przy zamianie kół ( węższe na przód) nastąpiło ciągłe, słyszalne tarcie z przodu( większy pion opony w węższej feldze, w szerokiej był naciąg)
Generalnie zauważyłem również że z przodu mam dystanse,a z tyłu nie ( chyba , generalnie sporo otworów, tylko 5 dostępnych, reszta ,,zaślepione'' plus widać że coś do piasty jest zamontowane więc to to chyba .
Przy prędkośiach 90 - 100 km/h i więcej czuć bardzo mocne drgania kierownicy, ale to pewnie przez lekko pokrzywione felgi, do 80 jest spokojnie.
Są użytkownicy na forum S1 z alu 19'', jak z trwałością zawieszenia, bardzo leci w porównianiu do serii? Generalnie ja na tych alu jeżdżę jak dziadek, byle dołek czy dziurka zwalniam itd żeby za bardzo nie przeciążać elementów nośnych auta.
Co do kwestii zawieszenia, to jest to seria, miedzy kołem a nadkolem jest sporo miejsca.
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam