Skoda Connect
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 26 kwie 2017, o 12:18
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Alexyn
- Lokalizacja: Trójmiasto
Skoda Connect
Tak sobie pomyślałem, że taki wątek jest potrzebny Jako, że usługa działa jak działa, fajnie by było zebrać wszystkie posty w tym temacie w jednym wątku
Zacznę od tego, że w dniu wczorajszym wspaniała aplikacja Skoda Connect na androida, nagle stwierdziła, że "żadne auto nie jest powiązane z moim kontem". Oczywiście auto jest powiązane i dostęp przez Skoda Portal (www) działa bardzo dobrze. Z niewiadomych powodów aplikacja twierdzi inaczej. Nie pomaga ani czyszczenia cache aplikacji ani jej reinstalacja. Sprawę zgłosiłem na Skoda Connect support...znając życie za tydzień odpowiedzą żeby na nowo dodać auto przez portal.
Skoda Connect mogłaby być super dodatkiem do auta...gdyby całość działała tak jak powinna. Póki co z moich doświadczeń wynika, że dwa tygodnia działa poprawnie, po czym pojawiają się problemy...i tak w kółko...
Jakie są Wasze doświadczenia ze Skoda Connect?
Zacznę od tego, że w dniu wczorajszym wspaniała aplikacja Skoda Connect na androida, nagle stwierdziła, że "żadne auto nie jest powiązane z moim kontem". Oczywiście auto jest powiązane i dostęp przez Skoda Portal (www) działa bardzo dobrze. Z niewiadomych powodów aplikacja twierdzi inaczej. Nie pomaga ani czyszczenia cache aplikacji ani jej reinstalacja. Sprawę zgłosiłem na Skoda Connect support...znając życie za tydzień odpowiedzą żeby na nowo dodać auto przez portal.
Skoda Connect mogłaby być super dodatkiem do auta...gdyby całość działała tak jak powinna. Póki co z moich doświadczeń wynika, że dwa tygodnia działa poprawnie, po czym pojawiają się problemy...i tak w kółko...
Jakie są Wasze doświadczenia ze Skoda Connect?
- Wallygator
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 cze 2017, o 09:32
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Kontakt:
Re: Skoda Connect
Wczoraj miałem to samo z aplikacją na srajfona, ale wylogowanie się i zalogowanie ponownie pomogło i dalej działa ok.
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 26 kwie 2017, o 12:18
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Alexyn
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Skoda Connect
Widzisz, dobrze wiedzieć, że nie tylko mnie to dotyczyło. U mnie przelogowywanie nie działało (jak również przeinstalowywanie appki). Dopiero dzisiaj po 12tej o dziwo aplikacja sama poprosiła mnie o przelogowanie i od tej pory działa poprawnie.Wallygator pisze:Wczoraj miałem to samo z aplikacją na srajfona, ale wylogowanie się i zalogowanie ponownie pomogło i dalej działa ok.
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 26 kwie 2017, o 12:18
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Alexyn
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Skoda Connect
Działa Wam dzisiaj Skoda Connect? Od rana pojawia się informacja, że usługa jest niedostepna. Znowu jakiś down usługi czy problem dotyczy tylko mnie?
- Wallygator
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 cze 2017, o 09:32
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Kontakt:
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Skoda Connect
Haha Możliwe ciekawe czy u Kamila w passacie tez był problem ?
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Skoda Connect
Witam,
Odebrałem auto tydzień temu i okazało się, że nie jesteś przystosowany do obsługi Skoda Connect mimo posiadania systemu Columbus nie można z tym nic zrobić, bo aktywacja tego jest tylko z poziomu fabryki.
Serwis rozkłada ręce - nic nie może zrobić....
Czy na pewno nic się nie da z tym zrobić, czy wymaga to wymiany wielu elementów i jest nie opłacalne ?
Pozdrawiam,
Paweł.
Odebrałem auto tydzień temu i okazało się, że nie jesteś przystosowany do obsługi Skoda Connect mimo posiadania systemu Columbus nie można z tym nic zrobić, bo aktywacja tego jest tylko z poziomu fabryki.
Serwis rozkłada ręce - nic nie może zrobić....
Czy na pewno nic się nie da z tym zrobić, czy wymaga to wymiany wielu elementów i jest nie opłacalne ?
Pozdrawiam,
Paweł.