Strona 11 z 22

Re: Skoda Connect

: 24 maja 2019, o 07:21
autor: West
Jak jest pinezka to jest ok, patrz wyżej mój post z scr instrukcji.

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 06:45
autor: HansHawk
Dziś, po uruchomieniu zapłonu, nastąpiła usterka systemu SOS. Po przybyciu na miejsce wyłączyłem zapłon i włączyłem, zaczęło działać, ale dane ze Skoda Connect - zsynchronizowane 14 godzin temu i nie da się odświeżyć... Co znowu?

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 06:57
autor: West
U mnie to standard, a usługi skoda connect nie działają już 45 dni.... Masakra....

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 06:59
autor: masstq
No niestety, u mnie naprawili tydzień temu, a przedwczoraj przestało działać znowu. Skoda mocno się nie popisała tym...

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 07:41
autor: __atomek__
Wczoraj dostałem info że pracują nad tym i ogłoszą akcję serwisową

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 07:47
autor: HansHawk
Czyli co, wszystkich nas czeka wizyta w ASO?

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 07:47
autor: West
Kolejna? Czemu mnie to nie dziwi....

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 08:16
autor: siemi1
To trzeba czekac na akcje serwisowa chyba ze ma die czas na zwiedzanie aso

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 09:30
autor: __atomek__
coś namieszali w systemie i nie mogą dać sobie rady
.. ponoć nie wiedzą czy wystarczy w celu przystosowania do nowego systemu wgrać software (którego nie mają) czy konieczna będzie wymiana modułu GSM

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 10:09
autor: Big
U mnie po wizycie w ASO wszystko działa poprawnie, poza tym że informacje o korkach są delikatnie mówiąc mało aktualne ;)

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 10:12
autor: __atomek__
zobaczymy jak długo, u mnie może z 10 dni działało

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 12:19
autor: Big
No już 3-ci tydzień wszystko działa o.k. :)

Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 14:54
autor: HansHawk
Na forum Kodiaqa rozwiązali to resetem OCU poprzez wyciągnięcie na chwilę bezpiecznika nr 17 w skrzynce przy kokpicie.
Ktoś zaryzykuje spróbować?

Kod: Zaznacz cały

https://www.kodiaq-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=661&start=370#p23291
Przyszła odpowiedź ze Skody:

Kod: Zaznacz cały

Szanowny Panie,

dziękuję za ponowny kontakt. Uprzejmie informuję, iż problem z funkcjonalnością Skoda Connect jest problemem globalnym i obecnie jedynym rozwiązaniem są odwiedziny Autoryzowanego Partnera Serwisowego marki Skoda i reset jednostki OCU w samochodzie.Pragnę także poinformować, iż nie jest to jednak rozwiązanie trwałe i problemy mogą nadal występować. Dział techniczny marki Skoda pracuje nad ostatecznym rozwiązaniem globalnych problemów z funkcjonowaniem Skoda Connect. Spodziewamy się, iż w ciągu kilku najbliższych dni działanie Skoda Connect zostanie w pełni przywrócone.

Przepraszamy za utrudnienia i niedogodności i prosimy o cierpliwość.

Z poważaniem,


Re: Skoda Connect

: 28 maja 2019, o 15:55
autor: siemi1
HansHawk pisze:Na forum Kodiaqa rozwiązali to resetem OCU poprzez wyciągnięcie na chwilę bezpiecznika nr 17 w skrzynce przy kokpicie.
Ktoś zaryzykuje spróbować?

Kod: Zaznacz cały

https://www.kodiaq-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=661&start=370#p23291
Przyszła odpowiedź ze Skody:

Kod: Zaznacz cały

Szanowny Panie,

dziękuję za ponowny kontakt. Uprzejmie informuję, iż problem z funkcjonalnością Skoda Connect jest problemem globalnym i obecnie jedynym rozwiązaniem są odwiedziny Autoryzowanego Partnera Serwisowego marki Skoda i reset jednostki OCU w samochodzie.Pragnę także poinformować, iż nie jest to jednak rozwiązanie trwałe i problemy mogą nadal występować. Dział techniczny marki Skoda pracuje nad ostatecznym rozwiązaniem globalnych problemów z funkcjonowaniem Skoda Connect. Spodziewamy się, iż w ciągu kilku najbliższych dni działanie Skoda Connect zostanie w pełni przywrócone.

Przepraszamy za utrudnienia i niedogodności i prosimy o cierpliwość.

Z poważaniem,

Patrz wyżej. Ja wyjolem, na kilka min nie pomogło... Pytanie po ilu pomaga.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Re: Skoda Connect

: 29 maja 2019, o 06:03
autor: HansHawk
Podejrzewam, że - w związku z tym, że to jest jednak system, który ma działać po uszkodzeniu auta - pewnie ma jakieś zasilanie awaryjne.
Także jeśli komuś się to udało, to dlatego, że w tym awaryjnym zasilaniu padła bateria? :idea:

P.S. Napisałem do Skody, że spodziewam się rekompensaty z ich strony za czas w którym usługa nie działa.