Strona 14 z 22

Re: Skoda Connect

: 3 paź 2019, o 19:21
autor: Krakow_kult
Naturalnie licencja na usługę ważna tak że to nie w tym problem :)

Re: Skoda Connect

: 3 paź 2019, o 20:29
autor: timanfaya
Krakow_kult pisze:Chyba znów mają problem. "Przepraszamy, usługa jest tymczasowo niedostępna." w panelu po zalogowaniu na WWW a na telefonie w aplikacji "coś poszło nie tak" - tak samo jak była ta globalna awaria.... Czy też tak macie?
u mnie działa apka

Re: Skoda Connect

: 4 paź 2019, o 06:56
autor: de_te
Potwierdzam
dupa...

Zobaczcie ile czasu jest srodowisko niedostepne...
Ciekawy jestem ile kosztuje abonament roczny do tego super rozwiazania....
Dla mnie powinno byc w gratisie, biorac pod uwage fakt ze sie zawiesza, wymaga czestego logowania (pomimo zapamietanych poswiadczen), mala funkcjonalnosc w porownaniu z oczekiwaniami i z mozliwosciami.

slabe to - napewno nie clever

Re: Skoda Connect

: 12 paź 2019, o 16:50
autor: Krakow_kult
Znów nie działa - mam to samo co poniżej

https://www.kodiaq-klub.pl/forum/viewto ... &start=540


"Ogólnie coś się złego dzieje na serwerze. Zalogowałem się przez przeglądarkę i po zalogowaniu pojawia się "0", nie ma nic oprócz zielonego przycisku, którym można się wylogować. Przez aplikację nie da się zalogować."

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 05:13
autor: HansHawk
Od kilku dni świeciła mi awaria S.O.S., a od wczoraj nie działa apka pod Android. Apka wyświetla mi komunikat, że auto zostało wyrejestrowane z usługi. A na stronie SC nie odświeża danych.
Też tak macie?

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 06:34
autor: de_te
HansHawk pisze:Od kilku dni świeciła mi awaria S.O.S., a od wczoraj nie działa apka pod Android. Apka wyświetla mi komunikat, że auto zostało wyrejestrowane z usługi. A na stronie SC nie odświeża danych.
Też tak macie?
mam pododnie usługa dezaktywowana w pojezdzie lub tryb prywatny...

ps. nic nie zmieniałem...

powiem tak, teraz mam to za darmo - niemam zamiaru dodatkowo za to placić - dramat...

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 06:34
autor: Big
Mi od wczoraj nie łączy się z internetem (nie mam dostępu do infotainment on line) i cały czas mam czerwony globusik. U was jest tak samo?

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 06:39
autor: HansHawk
Czerwony lub biały globusik to chyba znak, że działa. Jeśli nie ma to nie działa... Z tego co wyczytałem tutaj pół roku temu.

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 06:43
autor: Big
Czerwony to znak że nie ma połączenia z netem. No i mam cały czas komunikat " nie udało się nawiązać połączenia z internetem".
Jeszcze w poniedziałek wszystko było o.k.

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 07:03
autor: HansHawk
Instrukcja obsługi twierdzi inaczej:
Obrazek

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 07:20
autor: Big
W każdym razie coś jest nie ten teges i chciałem się dowiedzieć czy tylko u mnie. Do wczoraj czerwony globusik zmieniał sie na biały z napisem WLAN i milem dostęp do infoteiment on line. Od wczoraj mam czerwony globusik i komunikat " nie udało się nawiązać połączenia z internetem". Czy u ciebie jest tak samo?

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 07:35
autor: HansHawk
U mnie jest ten biały globusik, jakby wszystko trybiło... tyle, że nie trybi :?
Wydaje mi się, że to jakaś padaka po stronie serwerów Skody. Wysłałem reklamację na skoda info@info.skoda.pl - wrócił e-mail, że skrzynka przepełniona...
Spróbuję jeszcze wysłać na bokskoda@skoda-auto.pl

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 07:51
autor: orlik
Daj znać czy odpiszą z tego maila i poproś o wydłużenie darmowego okresu w ramach rekompensaty.

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 07:54
autor: HansHawk
Na to liczę :lol:
Chociaż nie wiem czy to przejdzie drugi raz.

Re: Skoda Connect

: 30 paź 2019, o 07:59
autor: Big
No to i ja chyba zaraz wyśle im zgłoszenie na tego maila. Zaczynają mnie już wkurzać te ciągłe problemy z tym systemem.