Strona 4 z 22

Re: Skoda Connect

: 3 kwie 2019, o 19:28
autor: siemi1
Może warto to jeszcze sprawdzic.Obrazek

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Re: Skoda Connect

: 3 kwie 2019, o 19:38
autor: HansHawk
U mnie dane były synchronizowane do 28 marca włącznie, a to oznacza, że migracja przebiegła OK, natomiast migracja zawiera zapewne coś, co nie współgra ze starszym softem.
Więc przypuszczam, że ponowna rejestracja może coś dać przez kilka dni, następnie soft znów się zawiesi.

Poza tym jest okazja, to niech wgrają najnowszy soft :P
A nóż widelec, niesie ze sobą jakieś nowe ficzery? 8-)
Jestem umówiony na sobotę rano, dam znać jak poszło.

Re: Skoda Connect

: 4 kwie 2019, o 08:12
autor: woj_tek
Również dostałem informację o konieczności wgrania nowego softu w samochodzie. Wczoraj, przy okazji wymiany oleju w ASO, podpieli pod komputer i stwierdzili, że... auto ma nowszy soft niż mogą wgrać :D

Dziś rano SC zaczęło działać, ale dane długoterminowe pomieszane są np z 'od uruchomienia'.

Samochód ze stycznia 2019

Re: Skoda Connect

: 4 kwie 2019, o 09:04
autor: siemi1
Mi powiedzieli ze sprawdzili i konto w systemie jest , połączenie jest wszystko dział oprócz raportów kondycji samochodu...

Re: Skoda Connect

: 5 kwie 2019, o 15:11
autor: HansHawk
Odwołałem jutrzejszą wizytę w ASO po otrzymaniu poniższego e-maila:
Szanowny użytkowniku ŠKODA Connect,

ŠKODA Auto stale poprawia i udoskonala dostęp do swoich usług. Chcielibyśmy poinformować Cię o planowanej konserwacji, która spowoduje niedostępność usług ŠKODA Connect w dniach 8 kwietnia od godziny 14:00 CET do 9 kwietnia do godziny 8:00 CET.

Celem tej konserwacji jest uproszczenie procesu rejestracji i logowania. Pozwoli to na dostęp do nowej i ulepszonej aplikacji ŠKODA Connect z nowymi funkcjami i nowoczesnym wyglądem.

Po ponownym uruchomieniu systemu możesz kontynuować korzystanie z naszych usług za pośrednictwem Portalu ŠKODA Connect lub jeśli chcesz korzystać z aplikacji ŠKODA Connect w swoim smartfonie pobierz jej nową wersję w sklepie.

Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności spowodowane tymczasowym przestojem. Dziękujemy za zrozumienie.

Będziemy Cię informować o dalszych krokach dotyczących procesu aktualizacji.

Dziękujemy, że jesteś z nami i korzystasz z usług ŠKODA Connect.

Zespół ŠKODA Connect

Re: Skoda Connect

: 9 kwie 2019, o 17:43
autor: HansHawk
Dziś rano Skoda Connect zaczęło nagle działać. W tym momencie nie działa jednak ani webif ani app na Androida.

Re: Skoda Connect

: 9 kwie 2019, o 19:33
autor: masstq
Też dostałem coś takiego, ale niestety dalej nie działa... A że wcześniej na moje pytanie odpowiedzieli, że potrzebna jest wizyta w ASO, to się przejadę i zobaczę czy będą rozbierali całe auto czy wgrają tylko soft, jak będzie nowszy ;)

Re: Skoda Connect

: 9 kwie 2019, o 19:59
autor: HansHawk
W tej chwili, zarówno webif jak i app Android - działają.

Re: Skoda Connect

: 9 kwie 2019, o 20:06
autor: masstq
HansHawk pisze:W tej chwili, zarówno webif jak i app Android - działają.
A robiłeś jakiś update, rejestrację od nowa? U mnie nie aktualizuje ani na www ani w apce (iOS).

Re: Skoda Connect

: 9 kwie 2019, o 20:46
autor: HansHawk
Nic. Czekałem cierpliwie jak sugerował główny serwisant w Mielcu.

Re: Skoda Connect

: 10 kwie 2019, o 08:54
autor: masstq
Już po wizycie w serwisie. Nic nie zdziałali, napiszą do producenta i się odezwą jak dostaną odpowiedź.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Skoda Connect

: 10 kwie 2019, o 10:38
autor: Big
Także byłem na wizycie w ASO. Skoda Connect już działa, ale nie działają mi przyciski bezpośredniego połączenia z centrum informacyjnym i serwisem. Działa tylko SOS. (te na podsufitce). Też tak macie?
P.S.
Jakieś 2 tygodnie temu jak nacisnąłem przycisk połączenia z centrum informacyjnym Skody żeby zapytać o problemy ze Skoda Connect to połączyło mnie z ... Rumunią 8-)

Re: Skoda Connect

: 10 kwie 2019, o 11:17
autor: Cypriano
Podzieliłbym ostatnie problemy Skoda Connect na dwa obszary
1. Problemy po stronie serwerowej - migracje, aktualizacje itp
2. Problemy po stronie klienckiej (samochodu) - brak połączenia z serwerami SC, nawet jeżeli aktualnie nie ma z nimi problemów

Na problem 1 nie mamy wpływu, chociaż aktualnie działa bez problemu (przynajmniej u mnie) :)

Problem 2 może wynikać z problemu 1 i wejścia pokładowego systemu w jakiś nieustalony stan wymagający resetu (przez wyjęcie bezpiecznika).
ASO mają informację na ten temat. Nie wyskakują żadne błędy po podpięciu się do komputera, więc po prostu trzeba wykonać taką procedurę i zweryfikować efekt.
U mnie efekt był taki, że po przywróceniu ustawień fabrycznych dla SkodaConnect przy wejściu do usługi pojawiał się komunikat o problemie z połączeniem (niestety dokładnej treści nie pamiętam). Dopiero po resecie, po ponownym wejściu w menu SkodaConnect pojawił się monit o wpisanie kodu PIN.

Przed resetem połączenie z centrum informacyjnym i serwisem nie działało. Po resecie nie sprawdzałem, ale z tego co w trakcie wielu prób ożywienia SC zauważyłem, to przed resetem w ustawieniach usług nie było CareConnect, a po resecie taka pozycja się pojawiła.

Re: Skoda Connect

: 10 kwie 2019, o 11:52
autor: Big
Dzięki za podpowiedz. To już jest coś i trzeba będzie sprawdzić czy u mnie ta droga postępowania rozwiąże problem.

Re: Skoda Connect

: 11 kwie 2019, o 19:10
autor: HansHawk
Właśnie udało mi się przedłużyć usługę Remote Access o kolejny rok w promocyjnej cenie 175 PLN.
Ponoć promocja ponad 30% ograniczona czasowo.

Edit: tymczasem szykują nam kolejną przerwę...
Szanowny użytkowniku ŠKODA Connect,
ŠKODA Auto stale poprawia i udoskonala dostęp do swoich usług. Chcielibyśmy poinformować Cię o planowanej konserwacji, która spowoduje niedostępność usług ŠKODA Connect w dniach 15 kwietnia od godziny 10:00 CET do 16 kwietnia do godziny 10:00 CET.
Celem tej konserwacji jest uproszczenie procesu rejestracji i logowania. Pozwoli to na dostęp do nowej i ulepszonej aplikacji ŠKODA Connect z nowymi funkcjami i nowoczesnym wyglądem.
Po ponownym uruchomieniu systemu możesz kontynuować korzystanie z naszych usług za pośrednictwem Portalu ŠKODA Connect lub jeśli chcesz korzystać z aplikacji ŠKODA Connect w swoim smartfonie pobierz jej nową wersję w sklepie.
Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności spowodowane tymczasowym przestojem. Dziękujemy za zrozumienie.
Będziemy Cię informować o dalszych krokach dotyczących procesu aktualizacji.
Dziękujemy, że jesteś z nami i korzystasz z usług ŠKODA Connect.
Zespół ŠKODA Connect