Re: Skoda Connect
: 3 kwie 2019, o 19:28
Może warto to jeszcze sprawdzic.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Szanowny użytkowniku ŠKODA Connect,
ŠKODA Auto stale poprawia i udoskonala dostęp do swoich usług. Chcielibyśmy poinformować Cię o planowanej konserwacji, która spowoduje niedostępność usług ŠKODA Connect w dniach 8 kwietnia od godziny 14:00 CET do 9 kwietnia do godziny 8:00 CET.
Celem tej konserwacji jest uproszczenie procesu rejestracji i logowania. Pozwoli to na dostęp do nowej i ulepszonej aplikacji ŠKODA Connect z nowymi funkcjami i nowoczesnym wyglądem.
Po ponownym uruchomieniu systemu możesz kontynuować korzystanie z naszych usług za pośrednictwem Portalu ŠKODA Connect lub jeśli chcesz korzystać z aplikacji ŠKODA Connect w swoim smartfonie pobierz jej nową wersję w sklepie.
Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności spowodowane tymczasowym przestojem. Dziękujemy za zrozumienie.
Będziemy Cię informować o dalszych krokach dotyczących procesu aktualizacji.
Dziękujemy, że jesteś z nami i korzystasz z usług ŠKODA Connect.
Zespół ŠKODA Connect
A robiłeś jakiś update, rejestrację od nowa? U mnie nie aktualizuje ani na www ani w apce (iOS).HansHawk pisze:W tej chwili, zarówno webif jak i app Android - działają.
Szanowny użytkowniku ŠKODA Connect,
ŠKODA Auto stale poprawia i udoskonala dostęp do swoich usług. Chcielibyśmy poinformować Cię o planowanej konserwacji, która spowoduje niedostępność usług ŠKODA Connect w dniach 15 kwietnia od godziny 10:00 CET do 16 kwietnia do godziny 10:00 CET.
Celem tej konserwacji jest uproszczenie procesu rejestracji i logowania. Pozwoli to na dostęp do nowej i ulepszonej aplikacji ŠKODA Connect z nowymi funkcjami i nowoczesnym wyglądem.
Po ponownym uruchomieniu systemu możesz kontynuować korzystanie z naszych usług za pośrednictwem Portalu ŠKODA Connect lub jeśli chcesz korzystać z aplikacji ŠKODA Connect w swoim smartfonie pobierz jej nową wersję w sklepie.
Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności spowodowane tymczasowym przestojem. Dziękujemy za zrozumienie.
Będziemy Cię informować o dalszych krokach dotyczących procesu aktualizacji.
Dziękujemy, że jesteś z nami i korzystasz z usług ŠKODA Connect.
Zespół ŠKODA Connect