Strona 7 z 22

Re: Skoda Connect

: 9 maja 2019, o 07:18
autor: luknie
Ja byłem w Auto Group Luzar w Wieliczce i niestety też sobie nie poradzili :cry:
Aktualizacje TPI zostały wykonane i dalej nie działa.

Re: Skoda Connect

: 9 maja 2019, o 07:36
autor: __atomek__
Luzik, jak byłem kilka razy. Chyba z 6 z pierwszym uruchomieniem w 2017 roku (wtedy nie działała funkcja online). Teraz chyba 3, lub 4 razy.... ale zadziałało. ponoć jest na to jakaś sprawdzona procedura. Wcześniej działali po omacku

Re: Skoda Connect

: 9 maja 2019, o 07:46
autor: West
Pytanie, jaka to procedura...?

Re: Skoda Connect

: 9 maja 2019, o 09:02
autor: Big
Wczoraj w ASO zmieniono oprogramowanie i zarówno infotaiment on line jak i wszystkie przyciski na podsufitce zaczęły nareszcie działać prawidłowo :)

Re: Skoda Connect

: 9 maja 2019, o 09:20
autor: masstq
Tylko zmieniono oprogramowanie, czy coś jeszcze zrobili?

Re: Skoda Connect

: 9 maja 2019, o 09:55
autor: Big
Z tego co mi wiadomo tylko zmienili oprogramowanie.

Re: Skoda Connect

: 9 maja 2019, o 16:58
autor: siemi1
U mnie po wybraniu i lub service w podsyfitce mówi "Ta usługa jest nie aktywna, skontaktuj się z partnerem serwisowym" a na ekranie "Brak licencji. Skontaktuj sie z dealerem."

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Re: Skoda Connect

: 9 maja 2019, o 21:35
autor: siemi1
Na FB ktoś wrzucił.Obrazek

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Re: Skoda Connect

: 10 maja 2019, o 07:59
autor: __atomek__
Takie info zostało rozsyłane gdzieś na początku kwietnia

Re: Skoda Connect

: 10 maja 2019, o 09:10
autor: Big
Jeśli macie problemy z systemem to napiszcie e-maila do importera. Na podstawie e-maila przedłużają o 3 miesiące okres korzystania z usług.

Re: Skoda Connect

: 10 maja 2019, o 09:13
autor: West
Jakiś konkretny adres?

Re: Skoda Connect

: 10 maja 2019, o 09:16
autor: Big
info@info.skoda.pl - piszcie na ten adres i podajcie adres e-mail którym logujecie sie do Skoda Connect oraz od kiedy system Wam nie działa.

Re: Skoda Connect

: 10 maja 2019, o 18:24
autor: orlik
Panowie, ale co Wam konkretnie nie działa?

U mnie stan pojazdu, dane dotyczące jazdy, pozycję parkowania, drzwi i światła pokazuje w aplikacji (oczywiście wszystko aktualne).
Wciskając ,,i" też połączyłem się z infolinią (chciałem dowiedzieć się jaki mam olej lać, bo nikt nie jest w stanie na 100% tego potwierdzić - oczywiście infolinia też nie wie).
Webasto i nawiew rownież działa uruchamiany z aplikacji.

Z niedziałających rzeczy:
- Nie mogę ściągnąć karty zdrowia pojazdu - wyskakuje komunikat, że jest włączony status prywatny i usługi są chwilowo wyłączone (oczywiście w samochodzie mam to odhaczone).

- Na wyświetlaczu w aucie zniknęła ta pineska biała, czy co tam było, koło globusa.
- Globusik zawsze miałem czerwony, biały się robi/robił jak udostępniam z telefonu internet do auta.

Re: Skoda Connect

: 10 maja 2019, o 18:54
autor: West
To mi nic nie działa z tego co Tobie działa oraz to co Tobie nie działa :-)
Dodatkowo zauważyłem, że nie działają usługi online m.in. traffic...

Czyli reasumując, nic nie działa....

Re: Skoda Connect

: 10 maja 2019, o 19:49
autor: orlik
Usługi online(pogoda, traffic, ceny na stacjach itp.) działają mi jak udostępnię internet z telefonu. Zawsze tak miałem od nowości.
Jedynie ze zmian co zauważyłem to to, że wiadomości (serwis wiadomości ze świata) mam po angielsku i do tego światowe, a kiedyś były po polsku...

A tak apropo jak mam radyjko/nawigację z pokrętłami i kartę sim wbudowaną to globusik powinien mi świecić na biało?
Nigdy mi nie świecił od nowości, dopiero się zaświeca jak udostępniam internet z telefonu przez wifi do auta i wtedy dopiero miałem/mam dostęp do usług online.