Strona 2 z 3

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 10:55
autor: logann
sane pisze: Dochodzi gniazdo USB i 230V, do którego możesz podłączyć urządzenia z niskim poborem prądu. Ktoś z tego w ogóle korzysta?
Moja żona, właśnie do laptopa jak siedzi z tyłu z dzieckiem :) Ale to faktycznie chyba jedyny sensowny use case na to 230V.

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 11:18
autor: sane
logann pisze:Moja żona, właśnie do laptopa jak siedzi z tyłu z dzieckiem :) Ale to faktycznie chyba jedyny sensowny use case na to 230V.
Ładowarka samochodowa do laptopa to koszt kilkudziesięciu PLN.
A czaju na herbatę ani odurzacza i tak pod to gniazdo 230V nie podepniesz :D

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 11:21
autor: kkriss
U mnie córki też korzystają z gniazda 230V. Wiecznie brakuje im prądu w telefonach a ładowarka sieciowa szybciej ładuje. Laptop też z tego gniazda zasilisz.

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 11:46
autor: logann
sane pisze: Ładowarka samochodowa do laptopa to koszt kilkudziesięciu PLN.
Ale trzeba o niej pamiętać pakując się do auta, albo wozić ją w schowku. A tak to panie luksus, wygoda i klasa business ;) jeszcze barek z drinkami by mógł być (chociaż w sumie chłodzony schowek jest, więc można zaadaptować). I czaju na herbate wtedy nie potrzeba :D

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 12:22
autor: Titus_Fox
kkriss pisze:U mnie córki też korzystają z gniazda 230V. Wiecznie brakuje im prądu w telefonach a ładowarka sieciowa szybciej ładuje. Laptop też z tego gniazda zasilisz.
9V stały --> 230V zmienny --> 5V stały i już można ładować telefony ;) W dzisiejszych czasach coraz dalej nam od Tesli, coraz bliżej do Edisona. W domach powinniśmy mieć niskonapięciową instalację AC, zaś tylko wytwarzanie i przesył energii pozostawić na HVDC. Ileż miejsca i gratów by to zaoszczędziło, gdyby każde praktycznie urządzenie nie musiało zaczynać się transformatorem z HVDC na LVAC.

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 15:01
autor: kedys
Serio jest jakaś padaka z aktywnym tempomatem w Skodzie? Dla mnie właśnie na autostradzie to jest super rozwiązanie, no tylko trzeba odpowienią odległość ustawić, żeby ludzie z lewego pasa zjeżdżali...

W Skodzie to nie działa jak należy?

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 15:12
autor: whity
Każdy sie nawet maluchem w odstęp wpierdoli bo masz 8 km do następnego autq

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 15:18
autor: Big
Kedys, wszystko działa jak należy. Aktywny tempomat jest naprawdę O.k. i nie ma powodów do narzekań na ten system. Zawias w SIII też jest o.k. i naprawdę jak na limuzynę klasy średniej jest bardzo dobry. Po prostu część forumowiczów kupiło Superba III i oczekuje od niego bycia RS6, M3, czy Lambo, ewentualnie wygłuszenia na poziomie S-klasse i brzmienia na poziomie Bang & Olufsen. A to im za głośno, a to zawias nie taki, a to dziwek z głośników do d... itd.
Mam wrażenie że ci narzekający zapomnieli, że Superb to nie model Mercedesa, BMW czy Ferrari tylko marki Skoda. Producenta popularnych aut.

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 15:22
autor: orlik
I za pieniądze dużo niższe porównując do modeli tak samo wyposażonych wypisanych powyżej

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 15:22
autor: sane
Big pisze:Ferrari
To to ma dopiero jakość wykończenia :mrgreen:

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 15:26
autor: Big
Sane, porównanie do tej akurat marki odnosi się do oczekiwań niektórych co do zawieszenia i o siągów oraz sposobu prowadzenia S III ;)
A wykończenie Ferrari jest faktycznie na nie najwyższym poziomie ;)

Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 15:47
autor: whity
Teraz Pierdolisz big chodzi mi o twoim zachwytem s3

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 16:09
autor: Big
Whity, ależ ja się nie zachwycam SIII. To jest bardzo dobre auto, owszem, ale nie najlepsze na świecie i ma swoje wady, jak każde jedno auto. Tylko jeśli czytam, że Canton brzmi beznadziejnie (co jest nieprawdą), zawias do niczego się nie nadaje bez jego obniżenia i utwardzenia (co też jest nieprawdą bo akurat zawias w SIII jest jednym z najlepszych w klasie średniej i auto prowadzi sie naprawdę dobrze - bez marek premium oczywiście). A w środku nie da się niemal rozmawiać bo jest tak głośno że po wyjeździe z salonu trzeba całe auto rozbierać i oklejać matami wygłuszającymi to zastanawiam się właśnie czy ci narzekający nie pomylili S III z RS6, Mercedesem S czy Audi A8 ;)
Nie zachwycam się SIII, ale testuje różne auta i naprawdę na tle konkurencji SIII wypada dobrze.
A że za 100-150 tys zł nie dostaje się komfortu i wyciszenia Mercedesa S, osiągów Ferrarri i prowadzenia BMW M3, a Canton nie gra tak jak Bang & Olufsen za 40 tys zł, to chyba powinno być oczywiste, choć jak widzę dla niektórych nie jest.

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 16:20
autor: whity
Big pisze: Nie zachwycam się SIII, ale testuje różne auta i naprawdę na tle konkurencji SIII wypada dobrze.
ja rownież/ Sane tez ... sane nawet poszedł o krok za daleko... kupil prywatnie s3 :)

Re: Superb Sportline 280

: 13 paź 2017, o 16:45
autor: Camillinhio
Big pisze:Kedys, wszystko działa jak należy. Aktywny tempomat jest naprawdę O.k. i nie ma powodów do narzekań na ten system.
Dla Ciebie system działa jak należy. Dla mnie nie, bo reaguje nieodpowiednio do sytuacji. System np. nie widzi, że ktoś wrzucił kierunek i zamierza zmienić pas, czy że zaraz zjedzie z pasa i zrobi Ci miejsce. Wyhamowuje gwałtownie, późno przyspiesza. Zakładam jednak, że tak to wygląda w większości marek, niezależnie czy to skoda, czy mercedes ;)
Dlatego na autostradzie nie widzę dla niego zastosowania, chyba że w sznurku, lub na krajowej.