przycisk start/stop
-
- Posty: 218
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 14:31
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: B-stok
przycisk start/stop
Witam. Nie znalazłem podobnego wątku więc postanowiłem założyć nowy. Od jakiegoś czasu w moim superbie co raz ciężej zaczyna działać przycisk start stop. Tzn aby uruchomić auto muszę przycisnąć bardziej z boku niż po środku. Nauczyłem się tego gdzie dokładnie nacisnąć żeby odpaliło (tak pod kątem). Od kilkunastu dni jednak co raz ciężej mi znaleźć punkt gdzie mam nacisnąć aby zadziałało. Obstawiam, że trzeba wymienić przycisk. Czy ktoś z was miał podobną przypadłość? Ew. ktoś wymieniał sam czy robił w ASO? Wymiana jest skomplikowana?
Drugie pytanie czy da się zakodować tak aby auto się odpalało po chwilowym naciśnięciu przycisku. Aby wytłumaczyć dokładniej.... teraz żeby odpalić to trzeba trzymać przycisk do moementu aż zakręci. A chodzi mi o to aby dało się "kliknąć", " naciśnąć" i dalej on sam odpali. tak jest np w mercedesie i mi to się podoba
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Drugie pytanie czy da się zakodować tak aby auto się odpalało po chwilowym naciśnięciu przycisku. Aby wytłumaczyć dokładniej.... teraz żeby odpalić to trzeba trzymać przycisk do moementu aż zakręci. A chodzi mi o to aby dało się "kliknąć", " naciśnąć" i dalej on sam odpali. tak jest np w mercedesie i mi to się podoba
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
mój S2 viewtopic.php?f=18&t=8266
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: przycisk start/stop
w SII FL iw SIII tak jest ze nie musisz trzymać... kodowaniem chyba tego nie zmienisz
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: przycisk start/stop
Wymiana nie jest jakaś skomplikowana. Najprościej kupić taki guzik z osłoną kolumny i przełożyć całość. Myślę że za 100 zł da się to zrobić.
Co do chwilowego naciśnięcia jest to standard w samochodach z systemem start-stop. Jeżeli go nie ma to nie ma takiej opcji.
Co do chwilowego naciśnięcia jest to standard w samochodach z systemem start-stop. Jeżeli go nie ma to nie ma takiej opcji.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: przycisk start/stop
jo, w ASO 171 PLN.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- rocker
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 maja 2017, o 06:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Zabrze
Re: przycisk start/stop
czekajcie czekajcie....
starter w aucie mam, tzn chcąc odpalić auto, przekręcam kluczyk tylko żeby zaczął kręcić rozrusznik - to wiem.
A można wmontować se taki przycisk gdzieś i będę miał uruchamianie start/stop z guzika? A rozruch z kluczyka będzie możliwy czy nie?
starter w aucie mam, tzn chcąc odpalić auto, przekręcam kluczyk tylko żeby zaczął kręcić rozrusznik - to wiem.
A można wmontować se taki przycisk gdzieś i będę miał uruchamianie start/stop z guzika? A rozruch z kluczyka będzie możliwy czy nie?
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: przycisk start/stop
starter czy samostart ?rocker pisze:czekajcie czekajcie....
starter w aucie mam, tzn chcąc odpalić auto, przekręcam kluczyk tylko żeby zaczął kręcić rozrusznik - to wiem.
A można wmontować se taki przycisk gdzieś i będę miał uruchamianie start/stop z guzika? A rozruch z kluczyka będzie możliwy czy nie?
....
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: przycisk start/stop
Problemem w Twoim przypadku będzie cewka immobilizera w pobliżu stacyjki. Bez kessy kluczyk musi się znajdować bezpośrednio przy niej, więc w stacyjce.rocker pisze:czekajcie czekajcie....
starter w aucie mam, tzn chcąc odpalić auto, przekręcam kluczyk tylko żeby zaczął kręcić rozrusznik - to wiem.
A można wmontować se taki przycisk gdzieś i będę miał uruchamianie start/stop z guzika? A rozruch z kluczyka będzie możliwy czy nie?
Guzik możesz sobie założyć, tylko po co?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- untaztood
- Posty: 517
- Rejestracja: 24 cze 2017, o 06:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Lukasz
Re: przycisk start/stop
gachul pisze:w SII FL iw SIII tak jest ze nie musisz trzymać... kodowaniem chyba tego nie zmienisz
W SII FL trzeba trzymać przycisk. Skąd informacja, że nie?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: przycisk start/stop
a masz start/stop ?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: przycisk start/stop
Tak, jeżeli jest, to samochód potrafi się sam uruchomić jak zamierzasz ruszyć. Stąd taka dodatkowa funkcjonalność przy uruchamianiu.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: przycisk start/stop
Witajcie
Moja kurka już po zabiegu wymiana przycisku start - stop to całe 10 min./w ASO/ 150 robocizna - więc zrezygnowałem
Przycisk 3V0905217A zakupiłem w serwisie na Modlińskiej z rabatem 20% wyszło 139 zł
Z narzędzi potrzebna wkrętak Torx 25 potrzebny do odkręcenia 3 wkrętów mocujących dolną część osłony kierownicy /jeden od dołu dwa z czoła osłony widać je po zdjęciu górnej osłon i obróceniu kierownicy .
Górna osłona jest tylko na zatrzaskach -łatwo zdjąć/
cienkim wkrętakiem zwalniamy zatrzaski wtyczek po ich wyjęciu możemy dolną osłonę wyjąć na warsztat
Dwoma cienkimi wkrętakami /3mmm/ wsuniętymi w szczelinę obok łapek zwalniamy zatrzask łapek trzymających przycisk który wysuwamy na zewnątrz obudowy .
Montaż wsuwamy przycisk zakładamy wtyczki - montujemy dolną osłonę ,górna i finisz
150 zł przeznaczamy na miłe spotkanie Przy FALBANKU
Moja kurka już po zabiegu wymiana przycisku start - stop to całe 10 min./w ASO/ 150 robocizna - więc zrezygnowałem
Przycisk 3V0905217A zakupiłem w serwisie na Modlińskiej z rabatem 20% wyszło 139 zł
Z narzędzi potrzebna wkrętak Torx 25 potrzebny do odkręcenia 3 wkrętów mocujących dolną część osłony kierownicy /jeden od dołu dwa z czoła osłony widać je po zdjęciu górnej osłon i obróceniu kierownicy .
Górna osłona jest tylko na zatrzaskach -łatwo zdjąć/
cienkim wkrętakiem zwalniamy zatrzaski wtyczek po ich wyjęciu możemy dolną osłonę wyjąć na warsztat
Dwoma cienkimi wkrętakami /3mmm/ wsuniętymi w szczelinę obok łapek zwalniamy zatrzask łapek trzymających przycisk który wysuwamy na zewnątrz obudowy .
Montaż wsuwamy przycisk zakładamy wtyczki - montujemy dolną osłonę ,górna i finisz
150 zł przeznaczamy na miłe spotkanie Przy FALBANKU