Strona 2 z 2

Re: Wymiana tylnych klocków

: 9 kwie 2022, o 17:12
autor: qrwde
Poszło bez problemów, dzięki!

Re: Wymiana tylnych klocków

: 19 kwie 2022, o 15:40
autor: chudy77
Jaki zestaw proponujecie?

Re: Wymiana tylnych klocków

: 19 kwie 2022, o 17:25
autor: Enriquez
W razie co, mam na zbyciu Yellow Stuff.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Wymiana tylnych klocków

: 20 kwie 2022, o 11:32
autor: marasmus007
Enriquez pisze: 19 kwie 2022, o 17:25 W razie co, mam na zbyciu Yellow Stuff.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A wcześniej też miałeś Yellow Stuff ?

Re: Wymiana tylnych klocków

: 20 kwie 2022, o 18:57
autor: Enriquez
Tak, wcześniej też - zarówno przód i tył. Sprzedałem auto a klocki zostały, bo do chwili sprzedaży się nie zużyły. Rzecz jasna na tył.
Na przodzie również był ten sam klocek, no ale już dużo większy bo do zestawu WRK - drogi i trudno osiągalany - nie pasuje do żadnego seryjnego zacisku.

Re: Wymiana tylnych klocków

: 21 kwie 2022, o 09:23
autor: marasmus007
Enriquez pisze: 20 kwie 2022, o 18:57 Tak, wcześniej też - zarówno przód i tył. Sprzedałem auto a klocki zostały, bo do chwili sprzedaży się nie zużyły. Rzecz jasna na tył.
Na przodzie również był ten sam klocek, no ale już dużo większy bo do zestawu WRK - drogi i trudno osiągalany - nie pasuje do żadnego seryjnego zacisku.
Rozumiem , że nie wydały żadnych piskliwych dźwięków przy hamowaniu ? Czy do tarczy 310mm wentylowanej (280km) będzie klocek pasował?
Przepraszam za zestaw pytań ale będę musiał niedługo zmienić klocki i może bym spróbował coś innego i się skuszę.

Re: Wymiana tylnych klocków

: 18 kwie 2024, o 07:03
autor: Mickee
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wymiany klocków z tyłu. Czy istnieje jakaś procedura cofania silniczków od ręcznego bez kompa? Np. trzymanie przycisku od ręcznego razem z pedałem przyspieszenia i włączanie, wyłączanie zapłonu...?

Re: Wymiana tylnych klocków

: 1 maja 2024, o 06:25
autor: camel1313
Manualnej procedury cofania tloczkow nie ma.

Re: Wymiana tylnych klocków

: 1 maja 2024, o 07:23
autor: Zapp
Jeżeli nie odbiega to od reszty VAG, to skoro koniecznie chcesz to analogowo, to możesz:
- podać napięcie bezpośrednio na silniczek, lub
- odkręcić silniczek i cofnąć imbusem.
Szczegóły znajdziesz w necie.

Ale przy szerokiej dostępności różnych interfejsów, nie wiem czy jest sens się z tym pieprzyć.