spreżyny obniżajace eibach
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 maja 2019, o 20:01
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Garwolin
Re: spreżyny obniżajace eibach
Szukam NR fabryczny SPRĘŻYN do sportline w wersji kombi
Albo nr VIN do sporta to w aso znajdę
Albo nr VIN do sporta to w aso znajdę
- Stańko
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 paź 2020, o 20:56
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Maciek
Re: spreżyny obniżajace eibach
Dzień dobry Panom! Mój pierwszy post, więc wypada się jakoś przywitac.
A teraz do rzeczy: czy po zmianie sprężyn trzeba na nowo ustawiać radar do tempomatu/ odległości oraz wyregulować czujnik świateł? Chodzi o superba poliftowego.
I druga rzecz- czy jest w Polsce jakieś ASO, które założy eibach'y i pisemnie poświadczy o tym, że gwarancja dalej jest ważna?
A teraz do rzeczy: czy po zmianie sprężyn trzeba na nowo ustawiać radar do tempomatu/ odległości oraz wyregulować czujnik świateł? Chodzi o superba poliftowego.
I druga rzecz- czy jest w Polsce jakieś ASO, które założy eibach'y i pisemnie poświadczy o tym, że gwarancja dalej jest ważna?
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: spreżyny obniżajace eibach
Eibach to zło, szkoda hajsu. Nic nie trzeba regulować oprócz podniesienia świateł i zrobienia geometrii
- Stańko
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 paź 2020, o 20:56
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Maciek
Re: spreżyny obniżajace eibach
Dlaczego tak twierdzisz, że zło? kilka osób tutaj jeździ na takich. W poprzednich autach miałem właśnie eibachy i byłem zadowolony. Zaintrygowałeś mnie teraz tym... Tym bardziej, że chyba sam posiadasz sprężyny tej firmy?
A i widzę, że Kraków- zatem sOMsiad
A i widzę, że Kraków- zatem sOMsiad
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: spreżyny obniżajace eibach
Osobiście nie uważam Eibacha za zło. Użytkowałem kit B12 pro kit i jeździło to bardzo dobrze. Za zło uważam stosowani sprężyn Eibacha, czy jakichkolwiek krótkich ze standardowym amortyzatorem. To jest zło. Eibach ogółem nie (np Pro Street-S)
A to już jest szczyt bezczelności .
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: spreżyny obniżajace eibach
Cześć somsiad Tak, jeździłem z 4 lata na eibachu i DCC, głównie na sport bo na innych trybach tłumienie było za słabe i zawias z łatwością dobijał. Tak samo zawias dobija na zwykłem zawiasie w S3. Oczywiście same eibachy w połączeniu z twardszymi amortyzatorami typu blistein b6 czy b8 to będzie dobrze współgrać i jeździć ale niestety nie można tego powiedzieć o fabrycznych amortyzatorach w S3 gdzie ów amortyzator nie jest przystosowany do pracy ze skróconymi sprężynami przez co często dobija do końca i za słabo tłumi. Teraz jeżdżę na gwincie KW V3 i nawet nie ma jak tego opisać i porównać, jest przepaść w komforcie, precyzji i pewności prowadzenia superba.
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: spreżyny obniżajace eibach
podpisze sie pod tymi słowami ^^
sam przeszedłem z gwintu ISC na B12 i byłem mega zadowolony mimo iż było niżej ale za to bardzo komfortowo
teraz do kiry tez będę montował B12.
a do seryjnych amorów żadna krótsza sprężyna się nie nadaje... w moment okaże się ze już je szlag trafił i trzeba wymieniać...
Jak dbasz tak masz
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: spreżyny obniżajace eibach
B12 to dobry kierunek, tańszy od gwintu a komfort bardzo dobra, jak ktoś nie lubi kręcić wysokością i twardością a zadowala go trochę niżej od serii to jest to idealne rozwiązanie
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:58
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Chodziez (Weida De)
Re: spreżyny obniżajace eibach
Bede dawal znac czy cos sie dzieje.
Eibachy plus nowe amory bilsteina wlecialy.
Pierwsze kilometry na plus nie plyne jak na morzu.
Szczegolnie ze Family miekkie bylo.
A jazda 160-190 po autostradzie w niemczech na lukach to walka byla. Jutro trasa wiec zobacze roznice.
A wizualnie no to siadlo ale niestety nie zmierzylem ile
Eibachy plus nowe amory bilsteina wlecialy.
Pierwsze kilometry na plus nie plyne jak na morzu.
Szczegolnie ze Family miekkie bylo.
A jazda 160-190 po autostradzie w niemczech na lukach to walka byla. Jutro trasa wiec zobacze roznice.
A wizualnie no to siadlo ale niestety nie zmierzylem ile
- Stańko
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 paź 2020, o 20:56
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Maciek
Re: spreżyny obniżajace eibach
A to już jest szczyt bezczelności .
[/quote]
No troszkę może
Skoro mówicie, że do Kuropatwy tylko Gewinde to muszę zaczekać kilka lat- co pewnie przerodzi się w brak modyfikacji.
Cóż- nie można mieć wszystkiego
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 paź 2020, o 15:40
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 365KM (Stage1+)
Re: spreżyny obniżajace eibach
Przeczytałem wątek i w przypadku S3 z DCC (model z 2016) są dwie opcje:
1. Bilstein B12 Pro-Kit za ok 3400zł
https://eibach.pl/product/zestaw-zawies ... 4x4/97416/
2. Gwintowane zawieszenie KW V3 za ok 10k
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-g ... 9433510443
Przy okazji tuleje dolnego wahacza przedniego od RS3
Pytanie:
Ile usiądzie +/- auto? Pytam ze względu na żonę, która musi od czasu do czasu na krawężnik wjechać.
1. Bilstein B12 Pro-Kit za ok 3400zł
https://eibach.pl/product/zestaw-zawies ... 4x4/97416/
2. Gwintowane zawieszenie KW V3 za ok 10k
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-g ... 9433510443
Przy okazji tuleje dolnego wahacza przedniego od RS3
Pytanie:
Ile usiądzie +/- auto? Pytam ze względu na żonę, która musi od czasu do czasu na krawężnik wjechać.
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: spreżyny obniżajace eibach
Z DCC? To źle przeczytałeśdoctore46 pisze: ↑4 sty 2021, o 21:24 Przeczytałem wątek i w przypadku S3 z DCC (model z 2016) są dwie opcje:
1. Bilstein B12 Pro-Kit za ok 3400zł
https://eibach.pl/product/zestaw-zawies ... 4x4/97416/
2. Gwintowane zawieszenie KW V3 za ok 10k
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-g ... 9433510443
Przy okazji tuleje dolnego wahacza przedniego od RS3
Pytanie:
Ile usiądzie +/- auto? Pytam ze względu na żonę, która musi od czasu do czasu na krawężnik wjechać.
Do DCC jest tylko odpowiedni B6 ale ciężko dostępny na rynku + sprężyny np właśnie Eibachu
Jak wsadzisz gwint lub B12 to pozbywasz się "właściwości" i ogólnego sensu posiadania zawieszenia DCC
Jak dbasz tak masz
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: spreżyny obniżajace eibach
Jeśli ktoś potrzebuje DCC, to musi kupić gwint pod DCC, nie ma żadnego problemu. Jest KW DDC, jest B16 damptronic, można wybrać. Można również odłączyć ten psuedo bajer DCC za pomocą cancelera i skupić na porządnym zastawie bez DCC. Zatem zależnie od potrzeb, opcji jest wiele.
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: spreżyny obniżajace eibach
Aaa widzisz o gwincie nie miałem pojęciaKriSSo pisze: ↑4 sty 2021, o 23:10 Jeśli ktoś potrzebuje DCC, to musi kupić gwint pod DCC, nie ma żadnego problemu. Jest KW DDC, jest B16 damptronic, można wybrać. Można również odłączyć ten psuedo bajer DCC za pomocą cancelera i skupić na porządnym zastawie bez DCC. Zatem zależnie od potrzeb, opcji jest wiele.
Ale co do odłączenia DCC to zależy od preferencji ale jak już miałbym auto z tym "bajerem" to raczej bym go zostawił
Jak dbasz tak masz