S2 Lift zawieszenia
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 lut 2012, o 15:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
S2 Lift zawieszenia
Cześć Koledzy i Koleżanki!
Przeszukałem forum ale nigdzie nic nie ma napisanego o lifcie zawieszenia w S2.
Chciałbym podnieść auto o 2-3 cm - czy ktoś miał podobną zajawkę i to zrealizował???
Tomek
Przeszukałem forum ale nigdzie nic nie ma napisanego o lifcie zawieszenia w S2.
Chciałbym podnieść auto o 2-3 cm - czy ktoś miał podobną zajawkę i to zrealizował???
Tomek
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Reda k/Gdyni
Re: S2 Lift zawieszenia
Mam S1 ale sie wypowiem. S2 i podniesc? a z czystej ciekawosci to po co to? bedzie chyba wygladac jak swini siodlo. Ja rozumiem polskie drogi itd heheheh
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: S2 Lift zawieszenia
jest dużo podniesionych sztuk seryjnie, ale tylko o 18-20mm
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 lut 2012, o 15:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S2 Lift zawieszenia
Kolego Piterek,
Lift to dopiero pierwszy krok! Potem planuję:
- opony terenowe m+s;
- snorkel do wlotu powietrza;
- koło zapasowe na tylną klapę;
- halogeny dalekosiężne na dach:
Jak ktoś ma jakieś jeszcze pomysły proszę dopisywać ))
Z siodłem trafiłeś na 100% bo jeżdżę konno, żartu o świni nie zrozumiałem )
A tak na serio to sobie rozmyślam o lifcie małym bo ciągam przyczepę kempingową i tył dosyć mocno siedzi - i to cały problem.
Ale czekam na propozycję jak przerobić Suberba w terenówkę !
Lift to dopiero pierwszy krok! Potem planuję:
- opony terenowe m+s;
- snorkel do wlotu powietrza;
- koło zapasowe na tylną klapę;
- halogeny dalekosiężne na dach:
Jak ktoś ma jakieś jeszcze pomysły proszę dopisywać ))
Z siodłem trafiłeś na 100% bo jeżdżę konno, żartu o świni nie zrozumiałem )
A tak na serio to sobie rozmyślam o lifcie małym bo ciągam przyczepę kempingową i tył dosyć mocno siedzi - i to cały problem.
Ale czekam na propozycję jak przerobić Suberba w terenówkę !
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Reda k/Gdyni
Re: S2 Lift zawieszenia
zapomniales o wciagarce na przodzie i orurowaniu calego auta xD dobra spoko moj blad jak dla mnie jesli w aucie nie zmieniamy felgi to przy samym podniesieniu auta moze wygladac smiesznie. Ale to moja opinia tylko a nie da rady jakies mocniejszej sprezyny dac czy cos? nie wiem jak to wyglada w S2. Pytam na przyszlosc hehehe
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: S2 Lift zawieszenia
skoro dla Ciebie podniesione o tyle auto wygląda śmiesznie, to dla mnie obniżone tak wygląda, szkoda, że nikt nie pomyśli o tym czy taka modyfikacja będzie potrzebna właścicielowi, tylko wali od razu jakiś głupi komentarz o dziwnym wyglądzie.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Reda k/Gdyni
Re: S2 Lift zawieszenia
Moja opinia jest taka ze jak np chodzi o przyczepe to lepiej utwardzic to zawieszenie z tylu poprzez wrzucenie twardszych sprezyn. Jaka jest rola podniesienia samego zawieszenia (przeswitu)? Dla mnie zadna. Mam rozumiec ze te 2-3cm podniesione do gory to po zaczepieniu bedzie te 2-3cm wiecej do dyspozycji na zawieszeniu pod obciazeniem tak? jak bedzie wieksza hopka czy cos to i tak amortyzator dobije do konca. A dajmy jeszcze do tego ze przyczepa moze miec rozna mase poprzez zaladunek to tez da sie we znaki Takie jest moje zdanie. A ze kolega nie napisal do czego mu potrzebne to nie moja wina. Rownie dobrze moze chce podniesc dlatego ze ma dziurawa ulice przed domem ; ) Patrzac w druga strone jak ktos by chcial obnizyc auto to tez pytanie dlaczego? dla lansu czy tam np german stylu? czy do posmigania w zakretach? Takze warto tez z gory napisac co jak i po co:)
Wyglad tez jest wazny. Jak ma byc duzy przeswit czy targac duza przyczepe to polecam jakis SUV albo auta z wersja all road czy jak to sie tam nazywa
Pozdrawiam
Wyglad tez jest wazny. Jak ma byc duzy przeswit czy targac duza przyczepe to polecam jakis SUV albo auta z wersja all road czy jak to sie tam nazywa
Pozdrawiam
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: S2 Lift zawieszenia
Podniesione zawieszenie to nie tylko sprężyna ale i amortyzator.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Reda k/Gdyni
Re: S2 Lift zawieszenia
Dokladnie tak jak mowisz kolego eX. Z tym ze jesli wrzuci sprezyne o takich samych gabarytach a sztywniejsza ze tak powiem to ma przeswit ten sam ( pozostawiajac auto tak jak wygladalo ) a i nie bedzie tak siadac przy duzym obciazeniu na hak. A amortyzator zostaje ten sam bez koniecznosci wymiany i co z tym idzie dodatkowych kosztow. No i to tyle z teorii. A w praktyce moze jednak wyjsc inaczej bo moze nie dostac sztywniejszej tak samo gabarytowej sprezynki. No ale w to trzeba sie zaglebic bardziej. Jak cos znajde to oczywiscie podziele sie informacja.
Milej niedzieli
Milej niedzieli
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: S2 Lift zawieszenia
Nie ma dramatu z tym siadaniem zawieszenia.
U mnie na springach H&R -40 i amortyzatorach z opcji 'Sportowe zawieszenie' wygląda to tak:
U mnie na springach H&R -40 i amortyzatorach z opcji 'Sportowe zawieszenie' wygląda to tak:
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: S2 Lift zawieszenia
u mnie na zawiasie 4x4, z pełnym bagażnikiem kół + zapakowana kanapa + 106 zapakowana w nogach pasażera i kierowcy.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: S2 Lift zawieszenia
eX, tyłek Ci klapnął i jest na takiej wysokości jak u mnie, a przód zrobił 'startujący kuter rybacki'
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: S2 Lift zawieszenia
No niestety, ale miałem pełen bagaż za przednimi siedzeniami i jeszcze w aucie na lawecie
Od święta aż tak zapakowany jeżdżę, przeważnie jest nie wielka różnica między przodem a tyłem.
Od święta aż tak zapakowany jeżdżę, przeważnie jest nie wielka różnica między przodem a tyłem.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4