Aż poszedłem do aut, bmw, audi, mercedes i skoda s3. We wszystkich łącznie że skodą my2020 można włączać i wyłączać w pozycji P i N, a nie da się na R i D. Wiec nie wiem co masz za skrzynie, i jakie auto.
Przy uruchamianiu tak samo. Z P nie przestawię.
Wysłane z internetu
A to masz jakieś inne liczniki (zmieniłeś coś w sofcie), z kiedy masz produkcję auta ?
Bo u mnie się to da zmienić tak naprawde w każdej z marek jakie wymieniłem... I uruchamiać też (na N i P), bo jak np Ci padnie silnik to jak wciągniesz auto na lawete?
cidik pisze:
Aż poszedłem do aut, bmw, audi, mercedes i skoda s3. We wszystkich łącznie że skodą my2020 można włączać i wyłączać w pozycji P i N, a nie da się na R i D. Wiec nie wiem co masz za skrzynie, i jakie auto.
Przy uruchamianiu tak samo. Z P nie przestawię.
Wysłane z internetu
A to masz jakieś inne liczniki (zmieniłeś coś w sofcie), z kiedy masz produkcję auta ?
Bo u mnie się to da zmienić tak naprawde w każdej z marek jakie wymieniłem... I uruchamiać też (na N i P), bo jak np Ci padnie silnik to jak wciągniesz auto na lawete?
baarttbaartt pisze: ↑9 mar 2020, o 12:22
Auto seria z kwietnia 2019
Virtual cockpit
Nic nie zmieniane
Btw
4x4 dsg nie wolno holować wiec jak padnie akumulator to wzywasz pomoc i zapalasz z kabli
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Się zgadza, ale jak padnie silnik nie akumulator to jakoś na lawete trzeba wjechać... dlatego pisze że po wyłączeniu zapłonu można zmienić na N, aby auto się toczyło, bo na P to tylko podnośnik
z instrukcji strona 306:
Awaryjne odryglowanie dzwigni sterujacej:
Włączyć hamulec postojowy.
› Otworzyć schowek w konsoli środkowej z przodu.
› Wsunąć do oporu śrubokręt płaski w otwór w obszarze strzałki 1 » rys. 352 i
unieść pokrywę w kierunku zgodnym ze strzałką 2 .
› Nacisnąć żółty element plastikowy w kierunku strzałki 3 , naciskając jednocześnie
przycisk blokujący w uchwycie dźwigni sterującej i ustawić dźwignię
w położeniu N.
wciągnięcie auta na lawetę to nie holowanie, ważne tylko żeby auto było na luzie, z resztą w tirach jest podobnie, żeby można było tira holować trzeba rozłączyć wał napędowy. powód - brak smarowania skrzyni biegów, podobnie zapewne jest w przypadku skrzyń dsg