DSG dłuższy postój - N vs. P vs. D

cidik
Posty: 52
Rejestracja: 2 mar 2020, o 16:41
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Imię: Dominik

Re: DSG dłuższy postój - N vs. P vs. D

Post autor: cidik »

Camillinhio pisze: 9 mar 2020, o 10:41
cidik pisze:
Camillinhio pisze: 9 mar 2020, o 07:23
Aż poszedłem do aut, bmw, audi, mercedes i skoda s3. We wszystkich łącznie że skodą my2020 można włączać i wyłączać w pozycji P i N, a nie da się na R i D. Wiec nie wiem co masz za skrzynie, i jakie auto.
Przy uruchamianiu tak samo. Z P nie przestawię.Obrazek

Wysłane z internetu
A to masz jakieś inne liczniki (zmieniłeś coś w sofcie), z kiedy masz produkcję auta ?
Bo u mnie się to da zmienić tak naprawde w każdej z marek jakie wymieniłem... I uruchamiać też (na N i P), bo jak np Ci padnie silnik to jak wciągniesz auto na lawete?
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

DSG dłuższy postój - N vs. P vs. D

Post autor: baarttbaartt »

Auto seria z kwietnia 2019
Virtual cockpit
Nic nie zmieniane

Btw
4x4 dsg nie wolno holować wiec jak padnie akumulator to wzywasz pomoc i zapalasz z kabli


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Camillinhio
Posty: 5897
Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: DSG dłuższy postój - N vs. P vs. D

Post autor: Camillinhio »

cidik pisze:
Camillinhio pisze: 9 mar 2020, o 10:41
cidik pisze: Aż poszedłem do aut, bmw, audi, mercedes i skoda s3. We wszystkich łącznie że skodą my2020 można włączać i wyłączać w pozycji P i N, a nie da się na R i D. Wiec nie wiem co masz za skrzynie, i jakie auto.
Przy uruchamianiu tak samo. Z P nie przestawię.Obrazek

Wysłane z internetu
A to masz jakieś inne liczniki (zmieniłeś coś w sofcie), z kiedy masz produkcję auta ?
Bo u mnie się to da zmienić tak naprawde w każdej z marek jakie wymieniłem... I uruchamiać też (na N i P), bo jak np Ci padnie silnik to jak wciągniesz auto na lawete?
Nic nie zmieniałem. Tak to wygląda w volvo.

Wysłane z internetu

Obrazek
cidik
Posty: 52
Rejestracja: 2 mar 2020, o 16:41
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Imię: Dominik

Re: DSG dłuższy postój - N vs. P vs. D

Post autor: cidik »

baarttbaartt pisze: 9 mar 2020, o 12:22 Auto seria z kwietnia 2019
Virtual cockpit
Nic nie zmieniane

Btw
4x4 dsg nie wolno holować wiec jak padnie akumulator to wzywasz pomoc i zapalasz z kabli


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Się zgadza, ale jak padnie silnik nie akumulator to jakoś na lawete trzeba wjechać... dlatego pisze że po wyłączeniu zapłonu można zmienić na N, aby auto się toczyło, bo na P to tylko podnośnik
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: DSG dłuższy postój - N vs. P vs. D

Post autor: baarttbaartt »

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... efpqtQq4Ey

z instrukcji strona 306:
Awaryjne odryglowanie dzwigni sterujacej:
Włączyć hamulec postojowy.
› Otworzyć schowek w konsoli środkowej z przodu.
› Wsunąć do oporu śrubokręt płaski w otwór w obszarze strzałki 1 » rys. 352 i
unieść pokrywę w kierunku zgodnym ze strzałką 2 .
› Nacisnąć żółty element plastikowy w kierunku strzałki 3 , naciskając jednocześnie
przycisk blokujący w uchwycie dźwigni sterującej i ustawić dźwignię
w położeniu N.
yaro_1
Posty: 533
Rejestracja: 23 paź 2017, o 12:11
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Lokalizacja: wschodnie mazowsze

Re: DSG dłuższy postój - N vs. P vs. D

Post autor: yaro_1 »

wciągnięcie auta na lawetę to nie holowanie, ważne tylko żeby auto było na luzie, z resztą w tirach jest podobnie, żeby można było tira holować trzeba rozłączyć wał napędowy. powód - brak smarowania skrzyni biegów, podobnie zapewne jest w przypadku skrzyń dsg
ODPOWIEDZ