Foton pisze:czy aby bez nowego turbo nie otrzymałbys tozsamego wyniku?:)
Turbina od 170ki jest odorbinę bardziej wydajna i górą mozna zrobić trochę więcej niz na sprężarce od 140ki ale miałem zdrowe egzemplarze, które miały w serii po 14xKM, a po modzie, bez większych ceregieli wychodziło pod 180KM/380Nm...pytanie, czy dla tak niewielkiej rożnicy jest sens dopłacać...wg mnie tylko jesli stara turbina padnie i trzeba ją wymienić to wtedy lepiej od razu wsadzić ta z wersji 170KM
Dla mnie było warto, lubię robić rzeczy kompleksowo, nie czekać aż coś padnie zwłaszcza, że po 215kkm jest to bardziej prawdopodobne.
Nie patrzę, że wydałem 2500 zł dla 10KM/25Nm więcej.
Dropek pisze: ↑28 wrz 2020, o 14:43
Czy ktoś tu z obecnych robił program skrzyni DSG w Warszawie i może polecić warsztat? Bo chyba już dojrzałem do tego pomysłu
Długo analizowałem rynek warszawski i w końcu pojechałem do Jasła.
Montes pisze: ↑28 wrz 2020, o 18:39
To tajemnica tego co dłubał czyli GREGORA. Wiem tylko, że ciśnienie podniósł.
Jestem bardzo zadowolony. W trasie bajka w mieście też.
Przebieg jaki?
jurrob pisze: ↑28 wrz 2020, o 19:02
W serii było 168 po padaniu a po modzie wyszło 192
Słabo seria wyszła, czy aby na pewno w aucie wszystko gra?
Montes pisze: ↑28 wrz 2020, o 18:39
To tajemnica tego co dłubał czyli GREGORA. Wiem tylko, że ciśnienie podniósł.
Jestem bardzo zadowolony. W trasie bajka w mieście też.
Przebieg jaki?
jurrob pisze: ↑28 wrz 2020, o 19:02
W serii było 168 po padaniu a po modzie wyszło 192
Słabo seria wyszła, czy aby na pewno w aucie wszystko gra?
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2020, o 14:39 przez Montes, łącznie zmieniany 1 raz.
jurrob, hamowania drogowa jest spoko, ale musisz znać dokładną masę auta z kierowcą, musisz hamować auto w idealnie takich samych warunkach (wiatr, temp. powietrza, temp. opon). Pojedź na zwykłą hamownie, będziesz miał inny wynik.