superb 2020 272km - prośba o opinie
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- pete220983
- Posty: 75
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 17:11
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
superb 2020 272km - prośba o opinie
Szukam i szukam i natknąłem się na to ogłoszenie. must have dla mnie to grzana szyba przednia + kamera cofania
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... DFWxv.html
Czy możecie zerknąć na wersję wyposażenia i wypowiedzieć się, czy te standardowe felgi dadzą radę, czy sobie odpuścić?
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-sup ... DFWxv.html
Czy możecie zerknąć na wersję wyposażenia i wypowiedzieć się, czy te standardowe felgi dadzą radę, czy sobie odpuścić?
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
No wersja wyposażenia Style +. To chyba ty musisz powiedzieć czy tobie odpowiada...
A o co chodzi czy felgi dadzą radę? Czy się rozpadną przy przyspieszaniu czy może chodzi o ty czy nam się podobają?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A o co chodzi czy felgi dadzą radę? Czy się rozpadną przy przyspieszaniu czy może chodzi o ty czy nam się podobają?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- pete220983
- Posty: 75
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 17:11
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
dzięki za odpowiedź. zastanawiałem się, bo zakładam, ze to siedemnastki, jak wpłyną na komfort jazdy, prowadzenie, może ktoś z użytkowników ma takie.
Co do wyposażenia, jest dla mnie do zaakceptowania. wersje lepiej doposażone w asystentów i inne bajery to koszt bliżej 200 000 PLN a narazie aż takiego przeskoku nie potrzebuję.
Co do wyposażenia, jest dla mnie do zaakceptowania. wersje lepiej doposażone w asystentów i inne bajery to koszt bliżej 200 000 PLN a narazie aż takiego przeskoku nie potrzebuję.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
17" to straszny balon... Ale felgi możesz zawsze łatwo wymienić Dołożysz 4-5k i znajdziesz lepiej wyposażone wersje, np z Virtual Cockpitem i na większych kołach. Jeśli nie zależy Ci na czasie, zapytaj o oferty aut do produkcji
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
ja wiem że tu silnik na bajerze itd. ale dać za superba 160tyś i mieć szmacianą tapicerkę to jednak chyba sporo..
- pete220983
- Posty: 75
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 17:11
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
masz rację, ale nie mam zbyt dużego wyboru. akurat tapicerka ma dla mnie mniejsze znaczenie.
- pete220983
- Posty: 75
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 17:11
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
zastanawia mnie jeszcze brak virtual cockpit, z czym to się je? czy to znaczy, że z czegoś, jakiegoś ustawienia itd. ten egzemplarz będzie ogołocony? Gdzieś słyszałem o trybach eco itd, ale czy przy standardowych zegarach będzie to miało rację bytu?
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
Ja tam świadomie nie brałem skóry do Style a L&K odrzuciłem, bo po prostu nie chciałem skóry. Ale bardziej podoba mi się tapicerka jaka była w Style w MY2019 niż ta z MY2020/2021
@pete220983 VC jest dodatkowo płatny. 280-konna wersja była dostępna długo zanim Skoda wprowadziła virtual cockpit, więc nie będziesz biedniejszy o jakieś opcje. Mapa na VC i tak działa tylko fabryczna. Funkcjami czy ustawieniami sterujesz z radia. Zobacz sobie co w podstawie ma wersja Style MY2021 i potem dołóż do niej podgrzewaną przednią szybę, pakiet comfort (radio amundsen i audio canton). Nie ma czegoś takiego jak wersja ogołocona, każda ma pewny standard, który można doposażyć.
Tryby jazdy to "Driving Mode Select" (doposażenie, którego samochód z linku nie ma) - jeżeli zależy Ci na eco w 272-konnym aucie to nie tędy droga w MY2019 tryb żeglowania w eco działa tylko z włączonym start-stop, więc użyłem raz i zapomniałem o tym
- pete220983
- Posty: 75
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 17:11
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
no właśnie, handlowiec odpisał mi, że muszę używać trybu drive, jak chcę jeździć ekonomiczniej, a sport do dynamicznej jazdy.Tryby jazdy to "Driving Mode Select" (doposażenie, którego samochód z linku nie ma) - jeżeli zależy Ci na eco w 272-konnym aucie to nie tędy droga w MY2019 tryb żeglowania w eco działa tylko z włączonym start-stop, więc użyłem raz i zapomniałem o tym
- timanfaya
- Posty: 636
- Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
dupa jaś. Drive trzyma tak absurdalnie niskie obroty (thx WLTP), że nie da się tym jeździć, a w normalnej trasie wcale nie jest zauważalnie oszczędniejszy, niż S - a przynajmniej jeździ jak powinien. Testowałem i różnice są całkowicie pomijalne.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
Też mam takie wrażenie, a jeszcze jak na D zarąbiecie dwumasę to żadnych oszczędności na paliwie nie będzie
- pete220983
- Posty: 75
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 17:11
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
Liczyłem ze w trybie miejskim uda mi się zmieścić w jakichś max 10l (bez większych korków) ale trasy tylko ok 4km do pracy w jedną stronę.
- coolmobil
- Posty: 440
- Rejestracja: 24 lis 2019, o 06:44
- Samochód: Superb III 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
superb 2020 272km - prośba o opinie
Oj myślę ze przy takiej odległości do pracy nawet bez korków to zejście poniżej 10l/100km będzie naprawdę wielkim osiągnięciem.
Nie licz na to
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie licz na to
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
4-5km odcinki to min. 15l/100km średnia wyjdzie.
Co do trybu sport, to wystarczy skrzynię w S wrzucić. Z Driving Mode Select miałbyś jeszcze wspomaganie w trybie sport a w przypadku DCC twardszy zawias.
Co do trybu sport, to wystarczy skrzynię w S wrzucić. Z Driving Mode Select miałbyś jeszcze wspomaganie w trybie sport a w przypadku DCC twardszy zawias.
- caballero
- Posty: 350
- Rejestracja: 16 wrz 2016, o 16:48
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: superb 2020 272km - prośba o opinie
Ja swoim 1.8 TSI 180 KM (MT) rzadko poniżej 10l/100 km schodzę na trasie 5km ograniczenie do 80, potem 4 km S-8 z ograniczeniem do 90 km/h i na koniec 5 km po standardowych mkejskich drogach ze staniem na światłach itd.
Jak jest większy korek na ostatnim odcinku (tak z 1 km w korku), to komputer pokazuje 11-13,5l
A co do Driving Mode Select i DSG, to na jeździe próbnej 272 KM w trybie normal (czy tam drive) ta skrzynia miała porządnego laga. Jak chciałem przyspieszyć, to już lepiej było manualnie zrobić redukcję niż czekać na reakcję skrzyni. W trybie sport już było akceptowalnie. Nadal w jednym przypadku wolałem manualnie zredukować bieg - jak chciałem się przebić z pasa jadącego 90 km/h na pas obok, gdzie jechali 120-130 km/h - ale reakcja skrzyni już przynajmniej nie była aż tak ospała.
Dlatego stwierdziłem, że manetki to jednak fajna rzecz i czasem może nawet będę korzystał
Nie bawiłem się w indywidualne ustawienia, ale wydaje mi się, że można sobie ustawić skrzynię w sport, a zawieszenie zmieniać niezależnie.
Jak jest większy korek na ostatnim odcinku (tak z 1 km w korku), to komputer pokazuje 11-13,5l
A co do Driving Mode Select i DSG, to na jeździe próbnej 272 KM w trybie normal (czy tam drive) ta skrzynia miała porządnego laga. Jak chciałem przyspieszyć, to już lepiej było manualnie zrobić redukcję niż czekać na reakcję skrzyni. W trybie sport już było akceptowalnie. Nadal w jednym przypadku wolałem manualnie zredukować bieg - jak chciałem się przebić z pasa jadącego 90 km/h na pas obok, gdzie jechali 120-130 km/h - ale reakcja skrzyni już przynajmniej nie była aż tak ospała.
Dlatego stwierdziłem, że manetki to jednak fajna rzecz i czasem może nawet będę korzystał
Nie bawiłem się w indywidualne ustawienia, ale wydaje mi się, że można sobie ustawić skrzynię w sport, a zawieszenie zmieniać niezależnie.