usztywnienie układu kierowniczego
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: usztywnienie układu kierowniczego
W sensie kto co lubi Bo nawet próbowałem od RS4 czy 6 to beton totalny i nie ma przyjemności. Dla mnie lepsza wychodziła z TTRS bo wole mieć większy opór na kierownicy już przy wyższych prędkościach niż lżejszy Ale kto co lubi
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 mar 2020, o 20:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jakub
Re: usztywnienie układu kierowniczego
Witam. Czy ktoś podjąłby się zmiany charakterystyki układu kierowniczego w mojej ss2 2.0 tsi?
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 4 sty 2018, o 21:06
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Dariusz
Re: usztywnienie układu kierowniczego
A jest ktoś z Tarnowa lub okolic też bym chciał
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 lip 2020, o 08:50
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Michał
Re: usztywnienie układu kierowniczego
Mógłbyś porównać czym się różnią te charakterystyki? Bardzo trudno znaleźć gdzieś opis. Wgrałem z Audi TTrs co prawda do Scirocco i jak dla mnie super na postoju bo kierownica chodzi lżej natomiast jak dla mnie trochę za wcześnie się utwardzajedrek1980 pisze: ↑27 lut 2020, o 20:27 Dziś na testy wrzucona charakterystyka z Golfa R i jak dla mnie jest lepiej niż na charakterystyce TTRS .To są zupełnie dwie inne charakterystyki.Wiec została ta z Golfa.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lip 2019, o 10:51
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 198 km
- Lokalizacja: Gdańsk
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: usztywnienie układu kierowniczego
Chętnie. Poproszę. Moze byc na priv
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 lis 2020, o 11:50
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Witek
Re: usztywnienie układu kierowniczego
Czy da się taką modyfikację wykonać przez VCDS? Właśnie przesiałem się na 3,6 VR6 z A4 B7 i mam spory niedosyt, jeżeli chodzi o prowadzenie Chętnie bym poeksperymentował ze wspomaganiem.
Re: usztywnienie układu kierowniczego
W Szczecinie może ktoś poprawić usztywnienie ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 10 kwie 2022, o 18:49
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: usztywnienie układu kierowniczego
Cześć
Czy ktoś jeździ już dłużej że zmieniona charakterystyka? Nic wam się nie dzieje z przekładniami?
Czy ktoś jeździ już dłużej że zmieniona charakterystyka? Nic wam się nie dzieje z przekładniami?
- marioti
- Doradca
- Posty: 1821
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: usztywnienie układu kierowniczego
odkopię temat.
Ktoś wie jak zrobić zmianę softu przez chińskie VCP? Tzn. problem jest tego typu, że zmieniałem już u siebie poprzez VCP wykorzystując procedurę:
Procedury CAN > Apps > Programowanie charakterystyki wspomagania kierownicy w autach PQ35 >
No ale tam mam do wyboru tylko charakterystyki, które są gdzieś zaszyte w plikach programu. W folderze VCP nie znalazłem podfolderu z którego by korzystał VCP. A zatem nie mogę sobie do tej listy dodać swojego pliku z charakterystyką **.sgo.
Ogólnie chciałem sobie zapodać od Audi TT RS, (KL 239), ale jak wybieram tą nazwę w chińskim klonie to mi przerabia na KL237 Czyli Audi TT S
Przy wyborze pliku już w będąc w procedurze, nie ma żadnej opcji typu "otwórz z "lokalizacji" itp.. podobno to się pojawiło w jakiejś tam aktualizacji VCP, której ryżowy klon nigdy nie dostanie.
Pytanie jest zatem, czy wchodząc bezpośrednio w sterownik 44, mogę wejść we flashowanie i tam zapodać mu plik z charakterystyką? Czy jedyną opcją jest wykorzystywanie ww. procedury CAN?
Ktoś wie jak zrobić zmianę softu przez chińskie VCP? Tzn. problem jest tego typu, że zmieniałem już u siebie poprzez VCP wykorzystując procedurę:
Procedury CAN > Apps > Programowanie charakterystyki wspomagania kierownicy w autach PQ35 >
No ale tam mam do wyboru tylko charakterystyki, które są gdzieś zaszyte w plikach programu. W folderze VCP nie znalazłem podfolderu z którego by korzystał VCP. A zatem nie mogę sobie do tej listy dodać swojego pliku z charakterystyką **.sgo.
Ogólnie chciałem sobie zapodać od Audi TT RS, (KL 239), ale jak wybieram tą nazwę w chińskim klonie to mi przerabia na KL237 Czyli Audi TT S
Przy wyborze pliku już w będąc w procedurze, nie ma żadnej opcji typu "otwórz z "lokalizacji" itp.. podobno to się pojawiło w jakiejś tam aktualizacji VCP, której ryżowy klon nigdy nie dostanie.
Pytanie jest zatem, czy wchodząc bezpośrednio w sterownik 44, mogę wejść we flashowanie i tam zapodać mu plik z charakterystyką? Czy jedyną opcją jest wykorzystywanie ww. procedury CAN?
-
- Administrator
- Posty: 1237
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: usztywnienie układu kierowniczego
Ja robiłem pare msc temu. Wszystko bezproblemowo.Dominik_84 pisze: ↑16 cze 2022, o 14:52 Cześć
Czy ktoś jeździ już dłużej że zmieniona charakterystyka? Nic wam się nie dzieje z przekładniami?
https://www.superbclub.pl/viewtopic.php ... 09#p428409
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR