Prąd w bagażniku
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 8 paź 2020, o 16:09
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Prąd w bagażniku
Panowie, taka sprawa. Chodzi mi o połączenie elektrycznych siłowników i sterownika. Czy siłowniki są podłączone osobno do prądu czy to idzie jakoś ze sterownika? Wiem, że siłowniki mają dwa kable i zastanawiam się czy któryś nie jest tak jakby od prądu. Mam problem, że siłowniki są sprawne, sterownik również, ale lewa strona nie reaguje, tzn. siłownik nie wykonuje ruchu. Zaznaczam, że i sterownik i siłowniki są sprawne, sprawdzane pod kompem. Pytanie czy to mogło pójść coś w okablowaniu?
-
- Administrator
- Posty: 1238
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Prąd w bagażniku
Jeżeli cokolwiek by się stało w elektryce, będziesz miał błąd.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Administrator
- Posty: 1238
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Prąd w bagażniku
Pewnie się upalił na wskutek zbyt dużego poboru prądu przy zwarciu na kablach lub uszkodzeniu siłownika.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 8 paź 2020, o 16:09
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Prąd w bagażniku
Jedynie co mnie zastanawia to komputer generalnie ma z tym sterownikiem komunikacje. Jak odłączę siłowniki to też to widzi. Dlatego mnie zastanowiło czy to nie wina w kablach gdzieś.
- Kuster
- Posty: 1053
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Prąd w bagażniku
Sprawdź kable które przechodzą między klapa a dachem
Zdarza się że one se wyrabiają (gna i pękają)
Zdarza się że one se wyrabiają (gna i pękają)
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 8 paź 2020, o 16:09
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Prąd w bagażniku
A czy taki błąd może oznaczać, że coś jest z kablami?
0053 - Czujnik Halla w silniku 2 pokrywy tylnej.
B120A 15 [137] - Przerwa w obwodzie lub zwarcie z plusem.
Wczoraj posprawdzałem kable, na oko wydają się w porządku, nie zauważyłem nigdzie niczego podejrzanego. I nie wiem czemu, ale upieram się na brak prądu niż walnięty sterownik...
0053 - Czujnik Halla w silniku 2 pokrywy tylnej.
B120A 15 [137] - Przerwa w obwodzie lub zwarcie z plusem.
Wczoraj posprawdzałem kable, na oko wydają się w porządku, nie zauważyłem nigdzie niczego podejrzanego. I nie wiem czemu, ale upieram się na brak prądu niż walnięty sterownik...
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 8 paź 2020, o 16:09
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Prąd w bagażniku
Siłowniki sprawdzane, oba sprawne. Nawet zamieniając miejscem, po prawej działają oba, niestety po lewej brak reakcji.
- Kuster
- Posty: 1053
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Prąd w bagażniku
No "Przerwa w obwodzie lub zwarcie z plusem." Już może dawać znać że gdzieś kable mogły się przerwać i zewrzećSuoerboss pisze: ↑29 cze 2021, o 11:23 A czy taki błąd może oznaczać, że coś jest z kablami?
0053 - Czujnik Halla w silniku 2 pokrywy tylnej.
B120A 15 [137] - Przerwa w obwodzie lub zwarcie z plusem.
Wczoraj posprawdzałem kable, na oko wydają się w porządku, nie zauważyłem nigdzie niczego podejrzanego. I nie wiem czemu, ale upieram się na brak prądu niż walnięty sterownik...
Sprawdź napięcie na wtyczkach i porównaj je do siebie
Jak nie masz sprzętu czy też ogólnie nie wiesz jak to zrobić to za max 50zl jakiś elektryk ci to sprawdzi
Na oko to chłop umarł
Do puki nie wybebeszysz wiązki to nie będziesz widział czy kable są przerwane tym bardziej że one są lub powinny być w peszlu
Jak dbasz tak masz