Lepsze osiągi pracy silnika
- Piotrsli102
- Posty: 140
- Rejestracja: 22 gru 2020, o 19:19
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 182
- Imię: Piotr
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
No ja mam juz przebiegu ponad 200 000. Wolał bym zeby auto jeszcze długo pochodziło. Znam osobę co podkręciła nawet na ponad 200KM, długo nie pojeździł. Problemy zaczęły sie od wtrysków, potem poszła skrzynia itp. Mam okazję kupić cały kompletny silnik 190KM ze sprawdzonym przebiegiem ok 60000. Potem przerobić go można na 220-230KM, lecz czy to da jakąś dużą różnicę. Zaś wsadzę w to sporo siana a potem okażę się że cos szybciej w tam tym silniku pójdzie niz w tym zadbanym co mam teraz, Po tej całej przeróbce wnętrza co zrobiłem oraz pełnym oprogramowaniu silnika i skrzyni to jeździ mi się fajnie przez to nie mam zamiaru juz nic przerabiać. 22/07 jestem umówiony na wymianę filtrów, olejów, płynów to zamontuje sobie jeszcze to PedalBox. Znam kolesia co ma Octavie 3 RS i to zamontował, na moje zapytanie twierdzi że ma dużą różnicę co do działania pedału gazu na przyśpieszenie
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
a jak z dpf po całej ingerencji w soft silnika?? mam ten sam silnik co Ty CRLB i dpf w tym aucie mnie dobija.. czasem się wypala co 200-300km w mieście a wczoraj zrobil to po 40km od ostatniego wypalenia... A na trasie to wartości 500-600km..
U siebie mam przebieg 72k km i już mam auta dość że będę chyba zamieniał na jakąś benzynę.. ale już nic z grupy vag przez działanie skrzyni dsg..
U siebie mam przebieg 72k km i już mam auta dość że będę chyba zamieniał na jakąś benzynę.. ale już nic z grupy vag przez działanie skrzyni dsg..
- Piotrsli102
- Posty: 140
- Rejestracja: 22 gru 2020, o 19:19
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 182
- Imię: Piotr
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
Co do jazdy to powiem ci tak że jest róźnie. Czasem przy dociśnięciu mocno gazu dostaje przyśpieszenia jak nitro a czasami pedał mocno przycisne i słabe są efekty. Ja mam ciężką nogę przez co chce żeby były lepsze osiagi. Najlepiej to bym sobie kupił jakiegos Mustanga, lecz problem jest w tym że ja sporo dużych rzeczy przewoże i auto musi być kombi. Myślałem nad Audi Q5 lub Q7kacluk pisze: ↑11 lip 2021, o 11:53 a jak z dpf po całej ingerencji w soft silnika?? mam ten sam silnik co Ty CRLB i dpf w tym aucie mnie dobija.. czasem się wypala co 200-300km w mieście a wczoraj zrobil to po 40km od ostatniego wypalenia... A na trasie to wartości 500-600km..
U siebie mam przebieg 72k km i już mam auta dość że będę chyba zamieniał na jakąś benzynę.. ale już nic z grupy vag przez działanie skrzyni dsg..
-
- Posty: 1066
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
Jest tylko jedno rozwiązanie do którego sam już doszedłem dłuższy czas temu - drugie auto
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
Superba zostaw do przewożenia ładunku a do zabawy kup sobie coś z 3.0d np BMW bardzo dobre silniki, duza moc/ Nm i mega niskie spalanie
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
jeździłeś jakimś mocniejszym dieslem? 3.0d można lekko zrobić na 300km a nawet robią pod 400:) do tego w serii masz 600Nm a to naprawdę pozwala się pobawić.
-
- Posty: 1066
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
Jeździłem 3.0d i to nawet w wersji M50d. To nadal diesel.
A jak już o przyrostach mówimy to takie 3.0 TFSI na kompresorze można zrobić za grosze z 290KM na ~ 450KM, mając przy tym ze 3 x szerszy użyteczny zakres obrotów i jakkolwiek sensowny dźwięk.
A jak już o przyrostach mówimy to takie 3.0 TFSI na kompresorze można zrobić za grosze z 290KM na ~ 450KM, mając przy tym ze 3 x szerszy użyteczny zakres obrotów i jakkolwiek sensowny dźwięk.
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
Tylko ja cały czas mówię o mocy i ekonomii. Zacznij cisnąć 3.0tfsi po chipie a 3.0d po chipie:) mi nigdy w 3.0d nie udało się spalić więcej niż 12 litrów. Do tego ja wole rzędowe 6 niż v6. W razie awari masz 1 głowice do zrobienia. No i nie wiem jaki automat masz w tfsi ale w BMW zajefajny zf:)
Nie popadajmy w złośliwe treści. Są zwolennicy diesla i benzyny. Ja wole dźwięk diesla 3.0d z BMW niż benzynę nawet v6.
Nie popadajmy w złośliwe treści. Są zwolennicy diesla i benzyny. Ja wole dźwięk diesla 3.0d z BMW niż benzynę nawet v6.
-
- Posty: 1066
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lepsze osiągi pracy silnika
Ja nie mam tego 3.0 TFSI, to był kontrargument dla tego zachwalania ile to nie można z diesla wycisnąć.
Kupując drugie auto dla przyjemności spalanie ma marginalne znaczenie.
No ale widać mamy zupełnie inne podejście do tematu
Kupując drugie auto dla przyjemności spalanie ma marginalne znaczenie.
No ale widać mamy zupełnie inne podejście do tematu