Superb CBBB ---> Tylny Most
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 lip 2021, o 09:32
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Rafal
Superb CBBB ---> Tylny Most
Witam mam Skodę z 2010 r. z silnikiem CBBB i most mam z oznaczeniem 0BR 525 010B MMK
Czy podejdzie most z polifta z silnika CFGB? Niby moc ta sama ale czy przełożenia są takie same?
Czy podejdzie most z polifta z silnika CFGB? Niby moc ta sama ale czy przełożenia są takie same?
-
- Administrator
- Posty: 1235
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Superb CBBB ---> Tylni Most
Jak będzie z powyżej 12.2009 to będzie grało.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 sie 2021, o 12:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
Re: Superb CBBB ---> Tylni Most
Kiedyś robiłem swap z haldexa 2 na haldex 4 wszystko pasowało. Więc tu też podejdzie bez problemu.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 lis 2016, o 17:29
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Superb CBBB ---> Tylni Most
Kupujesz uzywke?8blackball pisze: ↑29 wrz 2021, o 08:26 Witam mam Skodę z 2010 r. z silnikiem CBBB i most mam z oznaczeniem 0BR 525 010B MMK
Czy podejdzie most z polifta z silnika CFGB? Niby moc ta sama ale czy przełożenia są takie same?
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 lip 2021, o 09:32
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Rafal
Re: Superb CBBB ---> Tylni Most
Kupiłem używkę taka sama z anglika. Niestety mój most pękł i na śmieci tylko poszedł. Zobaczymy co będzie.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 lis 2016, o 17:29
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Superb CBBB ---> Tylni Most
A, ok, nie miales innej opcji, bo u mnie wlasnie po raz drugi uzywka zaczela wyc. Stary most zregenerowalem i teraz przyszedl czas na niego- zobaczymy czy cos to da, czy samochod na zlom...
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 lip 2021, o 09:32
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Rafal
Re: Superb CBBB ---> Tylni Most
@mikeman
Ile masz nalatane? i jakie mosty wkładałeś z jakimi przebiegami? Ile płaciłeś za regenerację?
zachciało się człowiekowi 4x4 to teraz trzeba cierpieć
Ile masz nalatane? i jakie mosty wkładałeś z jakimi przebiegami? Ile płaciłeś za regenerację?
zachciało się człowiekowi 4x4 to teraz trzeba cierpieć
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 lis 2016, o 17:29
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Superb CBBB ---> Tylni Most
Nic mi nie mow. Nie mialem nigdy 4x4, nie jest mi potrzebne, ale jak sie trafilo, to nawet bylem zadowolony. Teraz zaluje, choc wiem, ze nie moge oceniac calosci przez pryzmat jednego egzemplarza.8blackball pisze: ↑11 paź 2021, o 12:11 @mikeman
Ile masz nalatane? i jakie mosty wkładałeś z jakimi przebiegami? Ile płaciłeś za regenerację?
zachciało się człowiekowi 4x4 to teraz trzeba cierpieć
Moj pierwotny jeczal przy okolo 110-120km/h i mial nalatane 200 tys, pompke mial z 2015 roku wiec i sam pewnie z tych okolic byl. Kupilem jakas uzywke z allegro z audi tt, ktora miala pompke z 2011, przebieg nieznany, wyglad ladny- charczala tak po zalozeniu, ze jezdzilem na niej 2 tyg tylko po to zeby znalezc inny- polecial do sprzedawcy, drugi kyory kupilem byl od seata, pompka z 2012, przebieg nieznany-, po zalozeniu dwa tygodnie jakby lepiej, po czym taki jek i to od 60km/h na godzine, ze nie dalo rady jezdzic. Wzialem swoj stary, pojechalem do autokramera zeby zregenerowal i tylko przed zapytalem go czy moze ocenic czy to dyfer czy nie lozysko w ktoryms z kol- stwierdzil, ze zna juz to wycie i i ze to dyfer. Regeneracja u niego kosztowala mnie 2 tys. Potem okazalo sie ze ostatnio, wyl nie dyfer, a wlasnie lozysko, lewego, tylnego kola... Troche sie zagotowalem, ale jezdzilem i ostatnio pojawilo sie znow wycie 100,-120km/h, wiec przy nastepnym warsztacie kaze wsadzic ten zregenerowany i tyle. Mam nadzieje,ze wystarczy, bo czasu i kasy juz w to poszlo...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 sie 2021, o 12:59
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
Re: Superb CBBB ---> Tylni Most
Kolego chyba masz trochę pecha.mikeman pisze: ↑12 paź 2021, o 14:20Nic mi nie mow. Nie mialem nigdy 4x4, nie jest mi potrzebne, ale jak sie trafilo, to nawet bylem zadowolony. Teraz zaluje, choc wiem, ze nie moge oceniac calosci przez pryzmat jednego egzemplarza.8blackball pisze: ↑11 paź 2021, o 12:11 @mikeman
Ile masz nalatane? i jakie mosty wkładałeś z jakimi przebiegami? Ile płaciłeś za regenerację?
zachciało się człowiekowi 4x4 to teraz trzeba cierpieć
Moj pierwotny jeczal przy okolo 110-120km/h i mial nalatane 200 tys, pompke mial z 2015 roku wiec i sam pewnie z tych okolic byl. Kupilem jakas uzywke z allegro z audi tt, ktora miala pompke z 2011, przebieg nieznany, wyglad ladny- charczala tak po zalozeniu, ze jezdzilem na niej 2 tyg tylko po to zeby znalezc inny- polecial do sprzedawcy, drugi kyory kupilem byl od seata, pompka z 2012, przebieg nieznany-, po zalozeniu dwa tygodnie jakby lepiej, po czym taki jek i to od 60km/h na godzine, ze nie dalo rady jezdzic. Wzialem swoj stary, pojechalem do autokramera zeby zregenerowal i tylko przed zapytalem go czy moze ocenic czy to dyfer czy nie lozysko w ktoryms z kol- stwierdzil, ze zna juz to wycie i i ze to dyfer. Regeneracja u niego kosztowala mnie 2 tys. Potem okazalo sie ze ostatnio, wyl nie dyfer, a wlasnie lozysko, lewego, tylnego kola... Troche sie zagotowalem, ale jezdzilem i ostatnio pojawilo sie znow wycie 100,-120km/h, wiec przy nastepnym warsztacie kaze wsadzic ten zregenerowany i tyle. Mam nadzieje,ze wystarczy, bo czasu i kasy juz w to poszlo...
Ja jeździłem z napędem 4x4 przez 8 lat. (haldex II, haldex IV oraz quattro)
Obecnie byłem zmuszony kupić coś tańszego padło na superba z napędem na przód. Po tylu latach jeżdżenia 4x4 to porażka.