Superb CBBB ---> Tylny Most

8blackball
Posty: 3
Rejestracja: 16 lip 2021, o 09:32
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Rafal

Superb CBBB ---> Tylny Most

Post autor: 8blackball »

Witam mam Skodę z 2010 r. z silnikiem CBBB i most mam z oznaczeniem 0BR 525 010B MMK
Czy podejdzie most z polifta z silnika CFGB? Niby moc ta sama ale czy przełożenia są takie same?
fabek
Administrator
Posty: 1235
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Superb CBBB ---> Tylni Most

Post autor: fabek »

Jak będzie z powyżej 12.2009 to będzie grało.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
duzy23
Posty: 20
Rejestracja: 26 sie 2021, o 12:59
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał

Re: Superb CBBB ---> Tylni Most

Post autor: duzy23 »

Kiedyś robiłem swap z haldexa 2 na haldex 4 wszystko pasowało. Więc tu też podejdzie bez problemu.
mikeman
Posty: 58
Rejestracja: 20 lis 2016, o 17:29
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Superb CBBB ---> Tylni Most

Post autor: mikeman »

8blackball pisze: 29 wrz 2021, o 08:26 Witam mam Skodę z 2010 r. z silnikiem CBBB i most mam z oznaczeniem 0BR 525 010B MMK
Czy podejdzie most z polifta z silnika CFGB? Niby moc ta sama ale czy przełożenia są takie same?
Kupujesz uzywke?
8blackball
Posty: 3
Rejestracja: 16 lip 2021, o 09:32
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Rafal

Re: Superb CBBB ---> Tylni Most

Post autor: 8blackball »

Kupiłem używkę taka sama z anglika. Niestety mój most pękł i na śmieci tylko poszedł. Zobaczymy co będzie.
mikeman
Posty: 58
Rejestracja: 20 lis 2016, o 17:29
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Superb CBBB ---> Tylni Most

Post autor: mikeman »

A, ok, nie miales innej opcji, bo u mnie wlasnie po raz drugi uzywka zaczela wyc. Stary most zregenerowalem i teraz przyszedl czas na niego- zobaczymy czy cos to da, czy samochod na zlom...
8blackball
Posty: 3
Rejestracja: 16 lip 2021, o 09:32
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Rafal

Re: Superb CBBB ---> Tylni Most

Post autor: 8blackball »

@mikeman
Ile masz nalatane? i jakie mosty wkładałeś z jakimi przebiegami? Ile płaciłeś za regenerację?
zachciało się człowiekowi 4x4 to teraz trzeba cierpieć :(
mikeman
Posty: 58
Rejestracja: 20 lis 2016, o 17:29
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Superb CBBB ---> Tylni Most

Post autor: mikeman »

8blackball pisze: 11 paź 2021, o 12:11 @mikeman
Ile masz nalatane? i jakie mosty wkładałeś z jakimi przebiegami? Ile płaciłeś za regenerację?
zachciało się człowiekowi 4x4 to teraz trzeba cierpieć :(
Nic mi nie mow. Nie mialem nigdy 4x4, nie jest mi potrzebne, ale jak sie trafilo, to nawet bylem zadowolony. Teraz zaluje, choc wiem, ze nie moge oceniac calosci przez pryzmat jednego egzemplarza.

Moj pierwotny jeczal przy okolo 110-120km/h i mial nalatane 200 tys, pompke mial z 2015 roku wiec i sam pewnie z tych okolic byl. Kupilem jakas uzywke z allegro z audi tt, ktora miala pompke z 2011, przebieg nieznany, wyglad ladny- charczala tak po zalozeniu, ze jezdzilem na niej 2 tyg tylko po to zeby znalezc inny- polecial do sprzedawcy, drugi kyory kupilem byl od seata, pompka z 2012, przebieg nieznany-, po zalozeniu dwa tygodnie jakby lepiej, po czym taki jek i to od 60km/h na godzine, ze nie dalo rady jezdzic. Wzialem swoj stary, pojechalem do autokramera zeby zregenerowal i tylko przed zapytalem go czy moze ocenic czy to dyfer czy nie lozysko w ktoryms z kol- stwierdzil, ze zna juz to wycie i i ze to dyfer. Regeneracja u niego kosztowala mnie 2 tys. Potem okazalo sie ze ostatnio, wyl nie dyfer, a wlasnie lozysko, lewego, tylnego kola... Troche sie zagotowalem, ale jezdzilem i ostatnio pojawilo sie znow wycie 100,-120km/h, wiec przy nastepnym warsztacie kaze wsadzic ten zregenerowany i tyle. Mam nadzieje,ze wystarczy, bo czasu i kasy juz w to poszlo...
duzy23
Posty: 20
Rejestracja: 26 sie 2021, o 12:59
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał

Re: Superb CBBB ---> Tylni Most

Post autor: duzy23 »

mikeman pisze: 12 paź 2021, o 14:20
8blackball pisze: 11 paź 2021, o 12:11 @mikeman
Ile masz nalatane? i jakie mosty wkładałeś z jakimi przebiegami? Ile płaciłeś za regenerację?
zachciało się człowiekowi 4x4 to teraz trzeba cierpieć :(
Nic mi nie mow. Nie mialem nigdy 4x4, nie jest mi potrzebne, ale jak sie trafilo, to nawet bylem zadowolony. Teraz zaluje, choc wiem, ze nie moge oceniac calosci przez pryzmat jednego egzemplarza.

Moj pierwotny jeczal przy okolo 110-120km/h i mial nalatane 200 tys, pompke mial z 2015 roku wiec i sam pewnie z tych okolic byl. Kupilem jakas uzywke z allegro z audi tt, ktora miala pompke z 2011, przebieg nieznany, wyglad ladny- charczala tak po zalozeniu, ze jezdzilem na niej 2 tyg tylko po to zeby znalezc inny- polecial do sprzedawcy, drugi kyory kupilem byl od seata, pompka z 2012, przebieg nieznany-, po zalozeniu dwa tygodnie jakby lepiej, po czym taki jek i to od 60km/h na godzine, ze nie dalo rady jezdzic. Wzialem swoj stary, pojechalem do autokramera zeby zregenerowal i tylko przed zapytalem go czy moze ocenic czy to dyfer czy nie lozysko w ktoryms z kol- stwierdzil, ze zna juz to wycie i i ze to dyfer. Regeneracja u niego kosztowala mnie 2 tys. Potem okazalo sie ze ostatnio, wyl nie dyfer, a wlasnie lozysko, lewego, tylnego kola... Troche sie zagotowalem, ale jezdzilem i ostatnio pojawilo sie znow wycie 100,-120km/h, wiec przy nastepnym warsztacie kaze wsadzic ten zregenerowany i tyle. Mam nadzieje,ze wystarczy, bo czasu i kasy juz w to poszlo...
Kolego chyba masz trochę pecha.
Ja jeździłem z napędem 4x4 przez 8 lat. (haldex II, haldex IV oraz quattro)
Obecnie byłem zmuszony kupić coś tańszego padło na superba z napędem na przód. Po tylu latach jeżdżenia 4x4 to porażka.
ODPOWIEDZ