sane pisze:3k to całkiem niedrogo, ale warto pamiętać, że za tyle można już skompletować zestaw na używanych zaciskach z Macana, który jest skuteczniejszy.
To prawda ale do Tiguana 2 w wersji bez pakietu R-line wielotloczek typu brembo, nie wejdzie bo koło będzie wystawać poza błotnik.
A to jest świetna alternatywa i w dodatku ma sporą tarcze 357mm
Ja dzisiaj odebrałem auto po modzie:
- przód Macan 4T+ DBA + Hawk
- tył adapter, tarcza i klocek WRK, zacisk seria.
Jadąc z domu do warsztatu zauważyłem, że pedał hamulca jest miękki, łapie dużo niżej.
Czytając wątek zakładam, że to kwestia złego odpowietrzenia? Na razie przejechałem raptem kilka km, więc zobaczę jak to będzie wyglądać po jakimś czasie. Jak się nic nie zmieni, to chyba czeka mnie kolejna runda odpowietrzania.
Pzdr,
Napiszesz dokładniej jakie modele tarcz i klocków przód? Nie piszczy to? Jesteś zadowolony z wyboru?
Z forum Arteona trafiam, bo pojazdy pokrewne i pytanie mam o set z Macan (4 tłoki z Brembo, tarcza 340 mm) - jak to się u Was sprawdza? Informacyjnie zestaw Ferodo DS2500 i DBA T3 poległ, inne kombinacje tez. Muszę zmienić hamulce bo wjechało sporo kuców i mam dylemat czy mniejszy koszt i set z Macan czy zastawić nerkę i iść w 6-tlok z Akebono i tarcze 375 mm. Czy jest ktoś z Wwa i jest w stanie powiedzieć jak to się sprawdza i pokazać na żywo jak się prezentuje?
Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2022, o 19:38 przez Art e on, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja dzisiaj odebrałem auto po modzie:
- przód Macan 4T+ DBA + Hawk
- tył adapter, tarcza i klocek WRK, zacisk seria.
Jadąc z domu do warsztatu zauważyłem, że pedał hamulca jest miękki, łapie dużo niżej.
Czytając wątek zakładam, że to kwestia złego odpowietrzenia? Na razie przejechałem raptem kilka km, więc zobaczę jak to będzie wyglądać po jakimś czasie. Jak się nic nie zmieni, to chyba czeka mnie kolejna runda odpowietrzania.
Pzdr,
Napiszesz dokładniej jakie modele tarcz i klocków przód? Nie piszczy to? Jesteś zadowolony z wyboru?
Zmieniałem też tył:
- adapter pod tarczę 330 mm od WRK, od nich też tarcza + klocek ATE.
- zacisk seryjny
Raz na jakiś czas zdarzy się, że zapiszczy, ale tylko przy hamowaniu podczas jazdy do tyłu. Jak hamuję podczas jazdy do przodu, to jeszcze ani razu nie pisnęło. Tarcze są nacinane, więc podczas mocniejszego hamowania słychać je na pewno trochę bardziej niż gładkie. Przy normalnej jeździe i hamowaniu, na przykład przed sygnalizacją świetlną, odgłosy są jak na serii.
Pzdr,
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2022, o 19:44 przez jimw, łącznie zmieniany 1 raz.
Art e on pisze: ↑8 kwie 2022, o 19:32
Pany i Panewki,
Z forum Arteona trafiam, bo pojazdy pokrewne i pytanie mam o set z Macan (4 tłoki z Brembo, tarcza 340 mm) - jak to się u Was sprawdza? Informacyjnie zestaw Ferodo DS2500 i DBA T3 poległ, inne kombinacje tez. Muszę zmienić hamulce bo wjechało sporo kuców i mam dylemat czy mniejszy koszt i set z Macan czy zastawić nerkę i iść w 6-tlok z Akebono i tarcze 375 mm. Czy jest ktoś z Wwa i jest w stanie powiedzieć jak to się sprawdza i pokazać na żywo jak się prezentuje?
Z góry dzięki za pomoc.
Ja mam u siebie set z Macana, z tarczą DBA oraz klockiem HAWK. Do tego większe tarcze tył na seryjnym zacisku. W Trójmieście mogę pokazać jak to hamuje. Według mnie na pewno lepiej od serii, ale czy wystarczająco dla Ciebie, to nie wywróżę...
Art e on pisze: ↑8 kwie 2022, o 19:32
Pany i Panewki,
Z forum Arteona trafiam, bo pojazdy pokrewne i pytanie mam o set z Macan (4 tłoki z Brembo, tarcza 340 mm) - jak to się u Was sprawdza? Informacyjnie zestaw Ferodo DS2500 i DBA T3 poległ, inne kombinacje tez. Muszę zmienić hamulce bo wjechało sporo kuców i mam dylemat czy mniejszy koszt i set z Macan czy zastawić nerkę i iść w 6-tlok z Akebono i tarcze 375 mm. Czy jest ktoś z Wwa i jest w stanie powiedzieć jak to się sprawdza i pokazać na żywo jak się prezentuje?
Z góry dzięki za pomoc.
Jak jeździsz szybko i dynamicznie, szczególnie po drogach szybkiego ruchu to taki 4T na tarczy 340 w arteonie to może być trochę mało, szczególnie powyżej 180km/h!