Mułowaty Superb, analiza logów

Sollozzo
Posty: 15
Rejestracja: 18 sie 2022, o 16:07
Samochód: Superb I
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Lokalizacja: Łuków

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: Sollozzo »

fabek pisze: 26 sie 2022, o 22:44 Wgraj serie, nie ma sensu bez tego nic logować.
Wiem, że miałem wgrać serię, ale do tej pory człowiek który to robi nie miał czasu.
Zerknął byś na tamten log z grupy 11 logów dynamicznych?
Control duty cycle przy niskich obrotach tzn np 1554 RPM jest 77,3% Control Duty Cycle?
To przypadkiem nie oznacza problemu z N75?
Podsyłam link do bardziej czytelnego logu
https://log.tunezilla.com/chart/601652# ... OFRsOYAAAA
fabek
Administrator
Posty: 1227
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: fabek »

oczywiście może być N75, ale to trzeba wszystkie podciśnienia najpierw przedzwonić.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Sollozzo
Posty: 15
Rejestracja: 18 sie 2022, o 16:07
Samochód: Superb I
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Lokalizacja: Łuków

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: Sollozzo »

fabek pisze: 30 sie 2022, o 18:38 oczywiście może być N75, ale to trzeba wszystkie podciśnienia najpierw przedzwonić.
Witam ponownie po dłuższej przerwie,
Został wgrany fabryczny soft, wyczyściłem i założyłem z powrotem EGR, dzisiaj podrzucę logi, proszę dać znać jakie logi zrobić, statyczne/dynamicze
Dodatkowo świeżutki olej i rozrząd continental + ina,
Zaopatrzyłem się również w nowy zawór N75 Pierburga, jeszcze nie jest założony na auto :)
Sollozzo
Posty: 15
Rejestracja: 18 sie 2022, o 16:07
Samochód: Superb I
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Lokalizacja: Łuków

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: Sollozzo »

fabek pisze: 26 sie 2022, o 22:44 Wgraj serie, nie ma sensu bez tego nic logować.
Wrzucam logi, zrobiłem tylko dynamiczne, DPF jest git
W załączniku.
Załączniki
LOG-01-010-011-003 dynamiczny.csv
(3.47 KiB) Pobrany 35 razy
LOG-01-001-008-004 dynamiczny.CSV
(2.63 KiB) Pobrany 30 razy
fabek
Administrator
Posty: 1227
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: fabek »

wygląda jakby egr się przycinał :)
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Sollozzo
Posty: 15
Rejestracja: 18 sie 2022, o 16:07
Samochód: Superb I
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Lokalizacja: Łuków

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: Sollozzo »

fabek pisze: 16 paź 2022, o 20:30 wygląda jakby egr się przycinał :)
Był zaślepiany, usuwany, wyprogramowany, poprawy w mocy auta nie było, dlatego postanowiłem przywrócić to tak jak było, ori też wgrane. Serio nie wiem już co mam robić żeby trzymał serię. Jeszcze te nie doładowanie z dolnych partii obrotów. Turbina fabrycznie nowa garretta.. Jakieś sugestie?
fabek
Administrator
Posty: 1227
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: fabek »

Czy podciśnienia sprawdzone tak jak prosiłem? Miałem takie przypadki, że np. przez uszkodzone serwo podciśnienie uciekało i to nie zawsze.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Sollozzo
Posty: 15
Rejestracja: 18 sie 2022, o 16:07
Samochód: Superb I
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Lokalizacja: Łuków

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: Sollozzo »

fabek pisze: 17 paź 2022, o 09:00 Czy podciśnienia sprawdzone tak jak prosiłem? Miałem takie przypadki, że np. przez uszkodzone serwo podciśnienie uciekało i to nie zawsze.
Szczerze nie jestem mechanikiem :D Zawsze prowadzę auto do kogoś, czyli zaprowadzić, powiem, żeby mi wstawili mojego nowego N75 Pierburga i sprawdzili podciśnienia, tak? Żebym wiedział co powiedzieć mechanikowi :)
fabek
Administrator
Posty: 1227
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: fabek »

Nie pokazałeś też mi różnicy ciśnień na dpf. Zapłon, bieg jałowy i 2000 obr.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Sollozzo
Posty: 15
Rejestracja: 18 sie 2022, o 16:07
Samochód: Superb I
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Lokalizacja: Łuków

Re: Mułowaty Superb, analiza logów

Post autor: Sollozzo »

fabek pisze: 17 paź 2022, o 09:16 Nie pokazałeś też mi różnicy ciśnień na dpf. Zapłon, bieg jałowy i 2000 obr.
Chodzi o grupy 068, 070, 075 z bloków pomiarowych?
ODPOWIEDZ