caballero pisze: ↑13 paź 2022, o 22:31
To ja się dorzucę z 2.0 TSI 280 KM. Jazda cały czas po zabudowanym, jakoś w środku nocy, tempomat na 60 km/h i się spokojnie toczyłem. Jak dojeżdżałem do Warszawy było nawet 6.1 L, ale kilka świateł i wzrosło do 6.8 L.
Ja ostatnio wykręciłem na dystansie 64km, przy średniej 57km/h, czasie przejazdu 1:08h średnie spalanie 6.4l po ta aby finalnie po 328km, 2:52h, średniej 115km/h mieć na koniec 13.0l
A to wynik z trasy Warszawa - Ustka - Warszawa. Przejazd na jednym baku. Jechałem S7. W pierwszą stronę dość dynamicznie, bo było pusto, ale powrót już trochę w trybie eco Spalanie wg. dystrybutora równie 7,0l/100km. Silnik 2.0TSI 190KM.
Skoda Superb III Sportline | MY22 | Steel Grey | 2.0 TSI 190KM
Obecne benzyny nie są złe. Powiem szczerze że jestem mocno zaskoczony spalaniem. Po przeczytaniu kilku wypowiedzi o spalaniu,to nie ukrywam że się przeraziłem... Wszędzie krzyk że poniżej 10 L to nie zejdzie... A tu takie miłe zaskoczenie... 2.0 220km pali tyle co mój poprzedni samochód Peugeot 508 1.6thp. Tu najwięcej roboty robi skrzynia... Tam był klasyczny hydraulik automat,a tu DSG robi robotę. Także LPG bajbaj...... Nie będzie.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
220 pali mniej od 280 również dlatego, że ma inaczej zestopniowaną skrzynię. A zapewne naczytałeś się o spalaniu właśnie wersji 280, które dodatkowo mają napęd 4x4. Aczkolwiek 5,9 to bardzo dobry wynik, osiągalny przy spokojnej jeździe za miastem z tym silnikiem.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Zrobiłem trochę więcej niż 50 tysięcy 2.0 280KM na gazie, a raczej jakieś 350KM na wgranej mapie (teraz ma 104 tyś najechane). Instalacja KME, dałem w zeszłym roku 5300 PLN, na pewno już się zwróciła i oszczędzam od dłuższego czasu.
Wnioski- auto pali 8,5- 10 l gazu na trasie i ok. 2-2,2 l benzyny dotrysku. Ostatnio było nawet tylko 1,76l. Średnio 440-480 km na zbiorniku gazu, 2700-3000 km na zbiorniku benzyny.
Jak żona jedzie, to potrafił przejechać ponad 500 km na zbiorniku.
Brak problemów, żadnego szarpania, wyskakujących check'ów. Nic.
Auto waży więcej o jakieś 50 kg (wyciszyłem go w całości), wlałem ostatnio ponownie do oleju Ceramizator (wcześniej Ceramizer).
Też miałem o to zapytać ^^
Jak jest dobrej jakości i odpowiednio wystrojona (temperatury EGT) to w zasadzie nie ma żadnego problemu z nią
Czy to wolnossak czy turbo
Paliwo czystsze przez co nie ma tyle nagaru
Minusy to mniej miejsca w bagażniku (koło dojazdowe)
Dodatkowe opłaty przy przeglądzie I serwisie LPG
skygela pisze: ↑24 paź 2022, o 17:32
Zrobiłem trochę więcej niż 50 tysięcy 2.0 280KM na gazie, a raczej jakieś 350KM na wgranej mapie (teraz ma 104 tyś najechane). Instalacja KME, dałem w zeszłym roku 5300 PLN, na pewno już się zwróciła i oszczędzam od dłuższego czasu.
Wnioski- auto pali 8,5- 10 l gazu na trasie i ok. 2-2,2 l benzyny dotrysku. Ostatnio było nawet tylko 1,76l. Średnio 440-480 km na zbiorniku gazu, 2700-3000 km na zbiorniku benzyny.
Jak żona jedzie, to potrafił przejechać ponad 500 km na zbiorniku.
Brak problemów, żadnego szarpania, wyskakujących check'ów. Nic.
Auto waży więcej o jakieś 50 kg (wyciszyłem go w całości), wlałem ostatnio ponownie do oleju Ceramizator (wcześniej Ceramizer).
Siemka,
Gdzie zakładałeś instalacje? Co spowodowało że akurat KME?
Aktualnie kme oferuje najwiecej możliwości regulacji co jest dość istotne przy tych silnikach. Przy dobym montażu i wystrojeniu 2.0 tsi 220 chodzi na tej instalce bezproblemowo. Jedyny mankament jaki jest i o którym się nie mówi to przy niektórych silnikach nie działa tempomat i w sumie nie wiadomo czemu akurat przy tych. Powodem jest odpięcie podciśnienia i czasem komputer odłącza tempomat.
Ja rozmawiałem z Landi Renzo i BRC to powiedzieli że nie mają instalki do mojego silnika. Nie uśmiecha mi się 6 koła wydać na eksperymenty. Jak dzwoniłem po okolicznych firmach LPG to oczywiście nie ma sprawy,wszystko będzie OK... Także odpuściłem.
To nie chodzi o podciśnienie a o emulację niskiego ciśnienia paliwa.
Żeby nie było to ja nie mówię że kme jest złe i jestem przeciwnikiem tej firmy.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka