Podzielę się pewnym doświadczeniem..
Oryginalne klaksony uważam za ciche....a chciałem straszyć staruszki na przejściach dla pieszych
Wybór padł na Helle..tak zachwalaną, kochaną i ponoć cudowną. ( Miłośnicy Japończyków zabijają się o nie, i must have żeby było je przez grill widać)
No i kupiłem ( oczywiście nie w tej cenie )
Zachowałem się jak frajer bo nie podłączyłem na "sucho"
I po godzinie pracy elektryka - zrobiliśmy głupie miny a ja powiedziałem że szkoda jego pracy...
Nie polecam, wręcz odradzam...jest lepiej ( Hella + oryginał ) dość głośno, ale za tą kasę ZERO efektu WoW
Po tygodniu zamieniłem wyższy ton, na tej samej instalacji na chińczyka z kompresorem.
I i jest efekt WoW jak mała lokomotywa przed przejazdem !!! Robi wrażenie! Można polować na emerytki na przejściach.
KLAKSONY - UPGRADE
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 20:36
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 227/490
Re: KLAKSONY - UPGRADE
dzieki za info...wlasnie ost o tym myslalem...
3 pytania:
- gdzie jest trąbka ukryta w s3?
- duzo zabawy z podlaczeniem takiego slimaka z kompresorem?
- jest tam jakis przekaznik do podlaczenia?
3 pytania:
- gdzie jest trąbka ukryta w s3?
- duzo zabawy z podlaczeniem takiego slimaka z kompresorem?
- jest tam jakis przekaznik do podlaczenia?
- TMA72
- Posty: 99
- Rejestracja: 11 kwie 2022, o 11:48
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 246KM/480NM
- Lokalizacja: UĆ
Re: KLAKSONY - UPGRADE
Klaksony w s3 są za atrapą środkową, od góry, także nie do ruszenia.... bałem się sciągać ( radar etc ) tylko odpiąłem stronę kierowcy - maskownice od góry żeby mieć sterowanie.
Oba klaksony ( hella niski i ślimak ) są ( po zdjęciu osłony silnika ) przed kołami - jest tam sporo miejsca i sporo oryginalnych "dziur" do montażu
Instalacja jest dodatkowa - łącznie z dodanym bezpiecznikiem 20A, pociągnięta od plusa w skrzynce bezpieczników, a sterowanie przekaźnikiem z oryginalnych klaksonów ( przekażnik był do helli, do chinola nie było - bez przekaźnika lepiej nie próbuj - ślimak wywala 10A , dlatego jest 20 )
Całość 2h z użyciem podnośnika. ( i znajomego elektryka )
Link do chińczyka : https://pl.aliexpress.com/item/10050040 ... pt=glo2pol
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:34
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2007
- Silnik: Inny
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Świętochłowice
Re: KLAKSONY - UPGRADE
Ja polecam oryginalne VW Golfa IV, Octavii 1, Passata B5.
Jedna z pierwszych rzeczy jakie wymieniłem w Fabii i Octavii. Jest to podwójniy klakson, high i low. Mega głośne jak dla mnie. Idealne jak trzeba kogoś opierdolić na drodze.
Coś takiego:
Jedna z pierwszych rzeczy jakie wymieniłem w Fabii i Octavii. Jest to podwójniy klakson, high i low. Mega głośne jak dla mnie. Idealne jak trzeba kogoś opierdolić na drodze.
Coś takiego:
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
- Kuster
- Posty: 1049
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: KLAKSONY - UPGRADE
Ewentualnie z BMW
Montowałem takie w swojej poprzedniej Hondzie
https://oryginalne-czesci.pl/img/produc ... /1_max.jpg
Montowałem takie w swojej poprzedniej Hondzie
https://oryginalne-czesci.pl/img/produc ... /1_max.jpg
Jak dbasz tak masz