Szkoda hajsu na heble z 280. Od razu macana i spokój na lata a siła hamowania nieporównywalna do jednotłoka z 280.siemi1 pisze: ↑29 sty 2023, o 20:45 Mysle ze heble w pierwszej kolejności, jak by to nie sluzbowka byla a prywatne to byn przynajmnij na te z 280KM zmienił jako plan minimum, DCzc mi styka choć nie mam porównania do auta z rozporka i jakims lepszym zawiasem.
Wysłane z mojego OP8PRO przy użyciu Tapatalka
Zawieszenie sportline
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zawieszenie sportline
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zawieszenie sportline
Zapomniałeś Piotr jeszcze o wygłuszeniu to też robi zupełnie inne auto pod względem komfortu. Tylko my już o tym zapomnieliśmy, ale wystarczy się przejechać niewygłuszonym, albo zabrać kogoś kto ma niewygłuszony i różnica jest kolosalna.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
Re: Zawieszenie sportline
Wszystko fajnie, tylko jak ktoś szuka złotego środka to nie ma dobrego rozwiązania.
Amorek przedni prawy pociekł, więc trzeba się wziąć za wymianę (w prawdzie nie sportline a zwykły style bez DCC).
Nie chciałbym wydać 6k, bo są lepsze rzeczy żeby włożyć kasę, szczególnie w dzisiejszych czasach. Nie chce tracić komfortu tylko zlikwidować to nieszczęsne bujanie.
Jest pełno tematów związanych z zawieszeniem, ale zawsze jest to gwint i dawaj go na dół - ale nie jest to rozwiązaniem dla każdego.
A więc - quo vadis?
Amorek przedni prawy pociekł, więc trzeba się wziąć za wymianę (w prawdzie nie sportline a zwykły style bez DCC).
Nie chciałbym wydać 6k, bo są lepsze rzeczy żeby włożyć kasę, szczególnie w dzisiejszych czasach. Nie chce tracić komfortu tylko zlikwidować to nieszczęsne bujanie.
Jest pełno tematów związanych z zawieszeniem, ale zawsze jest to gwint i dawaj go na dół - ale nie jest to rozwiązaniem dla każdego.
A więc - quo vadis?
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 20 kwie 2020, o 21:00
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Daniel
Re: Zawieszenie sportline
A czy oprócz KW DDC ECU, Bilstein b16 i oczywiście oem ktoś robi zawieszenie żeby można było podpiąć do oryginalnego systemu dcc?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zawieszenie sportline
Tylko KW DDC I Bilstein B16 z zachowaniem funkcji DCC. Są co prawda B6 damptronic, ale jeszcze nie znam nikogo w Polsce kto by je dostał, sam na nie czekałem pół roku i nic z tego nie wyszło, zresztą jak kilku kolegów tutaj na forum.
Natomiast możesz sobie wsadzić cokolwiek, regulowane nie z przycisku w aucie a imbusem albo pokrętłem na amorze, tylko do tego potrzebujesz cancelery. Ja tak mam.
Natomiast możesz sobie wsadzić cokolwiek, regulowane nie z przycisku w aucie a imbusem albo pokrętłem na amorze, tylko do tego potrzebujesz cancelery. Ja tak mam.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zawieszenie sportline
Jak nie ma? Zwykłe B6 wsadź i tyle w temacie, jak chcesz w miarę tanio i odczuwalnie lepiej niż OEM.last_chance pisze: ↑30 sty 2023, o 08:33 Wszystko fajnie, tylko jak ktoś szuka złotego środka to nie ma dobrego rozwiązania.
W gwincie niekoniecznie musisz dawać auto na dół, na kw v2 czy st xa, na najwyższym ustawieniu jest nieznacznie niżej niż seria.last_chance pisze: ↑30 sty 2023, o 08:33 Jest pełno tematów związanych z zawieszeniem, ale zawsze jest to gwint i dawaj go na dół - ale nie jest to rozwiązaniem dla każdego.
A więc - quo vadis?
Ale jak nie masz DCC i chcesz w miarę tanio temat załatwić to polecam te kroki, w kolejności od ceny:
B6-----B8+eibach(B12)------st xa------kw v2
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zawieszenie sportline
4 amorki B6 wychodzą około 2k, więc to normalne pieniądze jak na znaczną poprawę prowadzenia.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
Re: Zawieszenie sportline
Dzięki, faktycznie powinno to być najrozsądniejsze, ale ceny które podajecie to tak obstawiam minimum rok temu - teraz same B6 to 2800 :-/ ceny oszalały.
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Zawieszenie sportline
No a do tego sprężynylast_chance pisze: ↑31 sty 2023, o 22:24 Dzięki, faktycznie powinno to być najrozsądniejsze, ale ceny które podajecie to tak obstawiam minimum rok temu - teraz same B6 to 2800 :-/ ceny oszalały.
Tutaj jest najtaniej
https://lajt24.pl/900706-zawieszenie-b1 ... 0315-.html
W zestawie B12 masz amory B8 więc teoretycznie lepsze
No i Bilstein możesz regenerować w PL
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lip 2022, o 11:18
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Aktualnie: 322KM/448Nm
Re: Zawieszenie sportline
No cena jest ekstra, tylko czy nie będzie za twardo no i dostępne pod domem
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Zawieszenie sportline
Będzie w sam raz, oczywiście na początku wydawać się będzie, że twardo ale z czasem przywykniesz i nie będziesz chcieć widzieć serii na oczy
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zawieszenie sportline
Tego nie wiem dlatego wziąłem st xa, i w razie czego jest możliwość regulacjilast_chance pisze: ↑2 lut 2023, o 20:45 No cena jest ekstra, tylko czy nie będzie za twardo no i dostępne pod domem
- rozwrot
- Posty: 170
- Rejestracja: 4 lut 2022, o 12:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zawieszenie sportline
A ja zapytam o dystanse. Ktoś ma i poleca? Jaki wymiar najbardziej optymalny? 15mm przod i 25mm będzie ok?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Zawieszenie sportline
Najbezpieczniej 4x15mm przy 2.0 280. Felga rozumiem ori et44 8J? Jak tak, to te 15mm jest takie optymalne. 18mm też by weszły, ale nie ma co ryzykować, bo w zależności od opon może już przecierać. Ja mam tak na zimowych oem felgach. Na letnich z et42 8,5J, 10mm przód i 12mm tył.