SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Byłem właśnie na stacji skp żeby sprawdzić ustawienie świateł i mijania miałem ok ale drogowe to w niebo ostro dawały. Powiedział że mijania widać że słabiutko świeca.
Czy da się odczytac datę produkcji tych żarnikow
https://ibb.co/sCJm1yN
https://ibb.co/dp6BY0J
I tak wyglądają są ewidentnie lekko szare
https://ibb.co/0h61xbv
https://ibb.co/HYdf8JP
https://ibb.co/SP8kknn
https://ibb.co/WK7Yw0g
Miał ktoś z was styczność z palnikami Bosch white Xenon hid 5500 d1s?
Czy da się odczytac datę produkcji tych żarnikow
https://ibb.co/sCJm1yN
https://ibb.co/dp6BY0J
I tak wyglądają są ewidentnie lekko szare
https://ibb.co/0h61xbv
https://ibb.co/HYdf8JP
https://ibb.co/SP8kknn
https://ibb.co/WK7Yw0g
Miał ktoś z was styczność z palnikami Bosch white Xenon hid 5500 d1s?
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Panowie skoda superb 2 2012 combi musi mieć indeks nośności 94? Czy może być 91? Na oponach 205/55/16
-
- Administrator
- Posty: 1238
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
91 daje rade
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- marioti
- Doradca
- Posty: 1821
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
91 to nośność opony 615kg,
4x = 2460kg.
U mnie w dowodzie dop. masa całkowita pojazdu to 2137kg, zatem zakładając opony z indeksem "91" masz 13% więcej niż maximum ładowności auta.
4x = 2460kg.
U mnie w dowodzie dop. masa całkowita pojazdu to 2137kg, zatem zakładając opony z indeksem "91" masz 13% więcej niż maximum ładowności auta.
- rowerek
- Posty: 749
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Uproszczenie nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Gdzie tu miejsce na rozkład mas przód/tył (nie tylko statycznie, ale też przy hamowaniu), gdzie uwzględnienie faktu, że przy maks. ładowności większość masy jest na tylnej osi?
Oprócz tego opona 91 ma cieńsze ścianki boczne od 94 - w zakrętach (zwłaszcza załadowanym autem) będzie się znacznie bardziej "poddawać" - wrażenie mniejszej stabilności i mniejsza pewność prowadzenia.
Indeks ładowności nie mniejszy niż fabryczny, takie moje zdanie. A założenie wyższego indeksu to jeden z najprostszych 'tuningów' - grubsza ścianka boczna - sztywnejsza opona, mniej pracująca na boki w zakręcie - większa precyzja prowadzenia, choć okupiona mniejszym komfortem.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Oprócz tego opona 91 ma cieńsze ścianki boczne od 94 - w zakrętach (zwłaszcza załadowanym autem) będzie się znacznie bardziej "poddawać" - wrażenie mniejszej stabilności i mniejsza pewność prowadzenia.
Indeks ładowności nie mniejszy niż fabryczny, takie moje zdanie. A założenie wyższego indeksu to jeden z najprostszych 'tuningów' - grubsza ścianka boczna - sztywnejsza opona, mniej pracująca na boki w zakręcie - większa precyzja prowadzenia, choć okupiona mniejszym komfortem.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Panowie ma ktoś z was założone żarówki LED na wstecznym? Ja kupiłem owe i ogólnie jest dobrze fakt że dosyć mocno świeca i mogą z tyłu trochę oślepiać, nie mam błędu spalonej żarówki ale przy każdym włączeniu zapłonu mrugają kilkukrotnie.
Edit: ok to mruganie po odpaleniu auta to test spalonej żarówki.
Edit: ok to mruganie po odpaleniu auta to test spalonej żarówki.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 sty 2023, o 22:16
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2009
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Cześć, jaki polecacie interfejs OBD2 do Skody Suberb II 2009 CBBB? Zleży mi aby działał VAG DPF lub DPF Info. Ktoś testował te aplikacje z tym silnikiem? Zastanawiam się nad Vgate iCar Pro, jakieś opinie?
- Gracek
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2020, o 18:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Gracjan
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Używam vgate z pomarańczową obwódką (najtańszy działający).
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 18 cze 2020, o 14:53
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Płock
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Ja już ponad 2 lata temu wcisnąłem takie i świecą jak szalone
Takie same chyba też mam w dziennych
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
No u mnie też dają dobrze bez problemów. Jedynie to mrugają kilkukrotnie po włączeniu zapłonu. U Ciebie też mrugają?
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 18 cze 2020, o 14:53
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Płock
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
A nie wiem, sprawdzę może jakoś wieczorem, ale nawet jakby, to mi to lotto
- marioti
- Doradca
- Posty: 1821
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
jak masz VCP albo dostęp do niego, to da się wyłączyć "zimną" i "ciepłą" diagnozę przepalonej żarówki wstecznego
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 5 sty 2022, o 19:15
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: Stage 1 179KM/404Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gd
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Niestety nie mam dostępu więc olewam to. Ważne że w końcu widzę z tylu za autem jak cofam.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 sty 2023, o 09:21
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2013
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Witam, mam problem z sprawdzeniem stanu oleju na bagnecie w silniku 3,6. Oleju nie widać na załamaniu bagnetu, które pokazuje stan minimum oraz maksimum tylko osadza się on poniżej oraz powyżej załamania. Czy ktoś miał podobny problem?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 sty 2023, o 20:20
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Pacjent: superb II 2.0 tdi 140km DSG
Objawy: najpierw niedogrzewający się silnik, max 70*, chyba że w korkach. Wymieniony termostat dsg, polepszyło się, temperaturę osiąga do 10km. Na czujniku przy liczniku- temp waha się od 85-90*, przez komputer 72-85*.
Pytanie: czy takie wahania są normalne? Jeśli nie to co sprawdzić w dalszej kolejności- czujnik temp czy termostat główny?
Objawy: najpierw niedogrzewający się silnik, max 70*, chyba że w korkach. Wymieniony termostat dsg, polepszyło się, temperaturę osiąga do 10km. Na czujniku przy liczniku- temp waha się od 85-90*, przez komputer 72-85*.
Pytanie: czy takie wahania są normalne? Jeśli nie to co sprawdzić w dalszej kolejności- czujnik temp czy termostat główny?