Witam, mam pytanie co sadzicie o skodzie superb III 1.8 TSI -180KM DSG?
- Skrzynia biegów?
- spalanie
-silnik
- głośność podczas jazdy z prędkościami powyżej 140?
- Czy jest można stare liczniki zamienić na Virtualny ?
SKODA SUPERB III 1.8 TSI
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 maja 2023, o 12:58
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2018
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Aktualnie: 180
- Imię: Tomasz
-
- Posty: 366
- Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: SKODA SUPERB III 1.8 TSI
Nie mam 1.8 ale,
silnik to gen3 więc poprawiony nie powinien łykać oleju,
skrzynia,nie wiem czy nie z suchymi sprzęgła mi,a to raczej nie za dobrze.
spalanie,u mnie w 2.0 tsi jestem w stanie zejść poniżej 7 L bez problemu.
co do głośności to da się wytrzymać.
Licznik VC da rade założyć,tylko to już koszta dosyć spore.
silnik to gen3 więc poprawiony nie powinien łykać oleju,
skrzynia,nie wiem czy nie z suchymi sprzęgła mi,a to raczej nie za dobrze.
spalanie,u mnie w 2.0 tsi jestem w stanie zejść poniżej 7 L bez problemu.
co do głośności to da się wytrzymać.
Licznik VC da rade założyć,tylko to już koszta dosyć spore.
Już nie kurak....
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: SKODA SUPERB III 1.8 TSI
1.8 z DSG DQ200 na suchych sprzęgłach ma ograniczony NM bodajże do 250? Gdzie manual ma 320?
Ten silnik lepiej szukać w M/T chyba że cena jest bardzo dobra
Ten silnik lepiej szukać w M/T chyba że cena jest bardzo dobra
Jak dbasz tak masz
- caballero
- Posty: 350
- Rejestracja: 16 wrz 2016, o 16:48
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SKODA SUPERB III 1.8 TSI
Miałem 1.8 TSI MY2017 z manualem (głównie ze względu na moment, a przy okazji sporo negatywnych opinii się przewijało o DQ200).
Jeśli chodzi o sam silnik, to wg mnie bez najmniejszego zarzutu. Ale, zrobiłem nim tylko 60k km, zanim sprzedałem. Olej wymieniałem co 15k.
Spalania niestety nie pamiętam zbyt dokładnie.
Możesz sobie przeszukać wątek Tu wrzucamy screeny ze spalaniem.
Generalnie, długodystansowe z reguły miałem w okolicach 7.5-8.5 L. Więcej jak dużo jazdy w korkach lub szybsza jazda na autostradach. Pamiętam taki wyjazd Warszawa - Gdańsk (A2 -> A1), jak było luźno na całej trasie i udało mi się całkiem sensownie dojechać. Średnia prędkość wyszła 140 km/h i spalanie równe 10L wg kompa.
Co do głośności, to na pewno teraz mam ciszej w polifcie, gdzie są dźwiękochłonne szyby z przodu. Za to, w przedlifcie był lepiej działający Canton, więc mam wrażenie, że przy wyzszych prędkościach i tak mi się lepiej słuchało muzyki w przedlifcie niż teraz.
EDIT: VirtualCockpit się da, ale najłatwiejszy mod to nie jest. Tu możesz poczytać: Virtual Cockpit.
Jeśli chodzi o sam silnik, to wg mnie bez najmniejszego zarzutu. Ale, zrobiłem nim tylko 60k km, zanim sprzedałem. Olej wymieniałem co 15k.
Spalania niestety nie pamiętam zbyt dokładnie.
Możesz sobie przeszukać wątek Tu wrzucamy screeny ze spalaniem.
Generalnie, długodystansowe z reguły miałem w okolicach 7.5-8.5 L. Więcej jak dużo jazdy w korkach lub szybsza jazda na autostradach. Pamiętam taki wyjazd Warszawa - Gdańsk (A2 -> A1), jak było luźno na całej trasie i udało mi się całkiem sensownie dojechać. Średnia prędkość wyszła 140 km/h i spalanie równe 10L wg kompa.
Co do głośności, to na pewno teraz mam ciszej w polifcie, gdzie są dźwiękochłonne szyby z przodu. Za to, w przedlifcie był lepiej działający Canton, więc mam wrażenie, że przy wyzszych prędkościach i tak mi się lepiej słuchało muzyki w przedlifcie niż teraz.
EDIT: VirtualCockpit się da, ale najłatwiejszy mod to nie jest. Tu możesz poczytać: Virtual Cockpit.