A czy przypadkiem wajcha z Ocatvii 4 nie jest "steer-by-wire", a w Superbie 3 wajcha jest fizycznie sprzęgnięta ze skrzynią?
[S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 218
- Rejestracja: 3 maja 2021, o 11:47
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Ostatnio zmieniony 21 sie 2023, o 11:03 przez pejot, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
W Octavii jest już elektroniczna więc nici z przeszczepu.
- mackowski30
- Posty: 187
- Rejestracja: 1 cze 2011, o 10:18
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: RST / TSA
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Ten prostokątny VC niemieszczący się pod daszkiem jak w poprzednich generacjach wygląda komicznie.. Powinni poprawić daszek, aby obejmował cały prostokątny ekran albo całkiem go usunąć jak np w Mercedesach czy obecnie BMW.
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Zabieg pewnie celowy aby każdy miał świadomość, że kupuje Skodę. Daszek to pewnie takie simply clever.
W Passacie 2024 kokpit wygląda już na bardziej przemyślany w projekcie zegarów i kokpitu, minus doczepiany tablet na środku.
W Passacie 2024 kokpit wygląda już na bardziej przemyślany w projekcie zegarów i kokpitu, minus doczepiany tablet na środku.
-
- Posty: 1168
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Można prosić o link do najlepszych przecieków z Passata 2024?
Oraz Audi A5 jeżeli ktoś ma??
- rowerek
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Wnętrze paska jest już właściwie oficjalnie zaprezentowane:
https://www.google.com/amp/s/www.carsco ... debut/amp/
Jeżeli chodzi o A5, to raczej się dobrze maskują i nic za dobrze nie widać. Tu chyba najlepsze spyshoty na ten moment, przy czym nawet ta konsola centralna nie wydaje się końcowym rozwiązaniem.
https://www.google.com/amp/s/www.carsco ... shots/amp/
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
https://www.google.com/amp/s/www.carsco ... debut/amp/
Jeżeli chodzi o A5, to raczej się dobrze maskują i nic za dobrze nie widać. Tu chyba najlepsze spyshoty na ten moment, przy czym nawet ta konsola centralna nie wydaje się końcowym rozwiązaniem.
https://www.google.com/amp/s/www.carsco ... shots/amp/
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1168
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Dzięki rowerek!!!
Tylne lampy w A5 jakieś zabawne... może wczesny prototyp.
Tylne lampy w A5 jakieś zabawne... może wczesny prototyp.
- rowerek
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Lampy w A5 typowe dla mułów testowych, żeby nie było widać rzeczywistego kształtu. Gdzieś widziałem zdjęcia innego egzemplarza, bardziej odkrytego zewnętrznie, to przypominały A7
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- rowerek
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Nie będzie już A4
Audi robi remanent w nazewnictwie (parzyste będą tylko full elektryczne).
A4 przechodzi w A5 i teraz będzie A5 sedan, A5 Avant, A5 Sportback itd.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Audi robi remanent w nazewnictwie (parzyste będą tylko full elektryczne).
A4 przechodzi w A5 i teraz będzie A5 sedan, A5 Avant, A5 Sportback itd.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1168
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Nie Maliniak, w przyszłym roku już nie będzie Audi A4 - a przynajmniej nie będzie takiego jakie znamy do dziś.
Liczby nieparzyste będą zarezerwowane dla benzyniaków a parzyste dla elektryków, więc współczesne A4 zniknie na rzecz A5 (liftback oraz kombi), a Audi A6 zniknie na rzecz Audi A7 (liftback oraz kombi).
-
- Posty: 622
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
O w mordę, to przepraszam, nie miałem pojęcia
A diesle będą miały połówki?
A diesle będą miały połówki?
-
- Posty: 1168
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Diesle chyba nadal będą i pojawią się pod klasycznymi silnikami, czyli A3, A5, A7. Natomiast benzyny chyba wszystkie już hybrydy (mild, pełne).
Tutaj prototyp nowej A6-tki planowanej na 2024/2025. Nowej, czyli właśnie pod postacią elektrycznego sportbacka, na platformie PPE (Premium Platform Electric). Na tej samej platformie powstanie elektryczna A4-ka i elektryczna A8-mka. Platforma będzie dowolnie skalowalna, i małe sedany i kombi i duże SUV-y. Jak chodzi o klasyczne silniki to zamiast bieżącego modelu A6 będzie A7 w sedanie, kombi oraz sportback . Strasznie mieszają.
Tutaj prototyp nowej A6-tki planowanej na 2024/2025. Nowej, czyli właśnie pod postacią elektrycznego sportbacka, na platformie PPE (Premium Platform Electric). Na tej samej platformie powstanie elektryczna A4-ka i elektryczna A8-mka. Platforma będzie dowolnie skalowalna, i małe sedany i kombi i duże SUV-y. Jak chodzi o klasyczne silniki to zamiast bieżącego modelu A6 będzie A7 w sedanie, kombi oraz sportback . Strasznie mieszają.
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Raczej upraszczają portfolio co dla mnie osobiście ma sens. Utrzymywanie wielu modeli, które w zasadzie się trochę zacierają między sobą nie jest po prostu opłacalne. Audi ma strasznie rozdrobione portfolio i w zasadzie brakuje tam chyba tylko Audi A0 jako odpowiednika Toyoty Aigo i odpowiednika jakiegoś busa.
Tendencja na rynku jest taka aby zmniejszać ilość modeli i w zasadzie pozostały już jedynie niemieckie marki z bogatą ofertą samochodów w każdym rozmiarze, zwłaszcza w segmencie D i E.
-
- Posty: 1168
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Upraszczają i dla mnie to też ma sens - ale jednocześnie motają. A4 to brand sam w sobie, tak samo jak A6 a teraz... zniknie. Oczywiście w teorii powinien dobrze podziałać na elektryczne A4, ale czy podziała? Zobaczymy. Trochę jak iPhone X, którego następcą był XS a którego następcą był... w teorii iPhone 11 - a w praktyce nie.JackP pisze: ↑22 sie 2023, o 15:31Raczej upraszczają portfolio co dla mnie osobiście ma sens. Utrzymywanie wielu modeli, które w zasadzie się trochę zacierają między sobą nie jest po prostu opłacalne. Audi ma strasznie rozdrobione portfolio i w zasadzie brakuje tam chyba tylko Audi A0 jako odpowiednika Toyoty Aigo i odpowiednika jakiegoś busa.
Tendencja na rynku jest taka aby zmniejszać ilość modeli i w zasadzie pozostały już jedynie niemieckie marki z bogatą ofertą samochodów w każdym rozmiarze, zwłaszcza w segmencie D i E.
A z drugiej strony mamy BMW, które było w stanie pozostać przy nowej serii 7 oraz nowej serii 5 i wprowadzić po prostu w tej samej budzie napęd elektryczny. Takie rozwiązanie byłoby najlepsze, ale wiemy, że cały VAG poszedł trochę inną drogą - tworzy odrębne platformy.