ESP OFF
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: ESP OFF
Szkoda... bo na zimę, a jeszcze przy 4x4... to jest zajebista sprawa )))
Banan nie schodzi z twarzy
Ale Ty pisałeś wyżej masz pompę BK - nie wiem czy ona obsługuje / nie znalazłem info nigdzie na innych forach.
Tylko pisali o BJ i BL.
Banan nie schodzi z twarzy
Ale Ty pisałeś wyżej masz pompę BK - nie wiem czy ona obsługuje / nie znalazłem info nigdzie na innych forach.
Tylko pisali o BJ i BL.
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: ESP OFF
Cześć
Dorwałem się do nowego kabla i popróbowałem z wyłączaniem esp.
Mam pompę BS, znalazłem rozwiązanie na forum golfa:
dla BS i BM działa takie kodowanie: Bajt 19->bit 4,5,6
Działa, czekam na zimę
Dorwałem się do nowego kabla i popróbowałem z wyłączaniem esp.
Mam pompę BS, znalazłem rozwiązanie na forum golfa:
dla BS i BM działa takie kodowanie: Bajt 19->bit 4,5,6
Działa, czekam na zimę
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 paź 2022, o 20:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Rocznik: 2011
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Krzys
Re: ESP OFF
marioti pisze: ↑29 sty 2023, o 11:31 Maureliusz robił to kodowanie ze strony dla kodowania Golfa R
skoro u niego działa to też tak spróbuj. czyli
wróć z kodowaniem sprzed zmian,
Bajt 6 > bit 7 - u mnie wartość 00 zmienia się na 80
Bajt 14 > bit 1 - wartość 00 zmienia się na 01
W razie jak by wyskoczyła ci kalibracja ABS ESP, (zapalą ci się kontrolki) to:maureliusz pisze: ↑18 lis 2019, o 19:27 DUAL przycisk ESP off - WYŁĄCZENIE ESP!:
- krótko - wyłączenie ASR (opcja standard)
- długo - wyłączenie ESP - zbawienne przy 4x4 (opcja extraaaa! zablokowana przez VW od 2009!)
Potwierdzam u mnie BJ działa
moja pompa jak niżej - działa!!!!
1K0 907 379 BJ
UWAGA! Może być potrzebna ponowna procedura drogowej kalibracji ABS
GENERATOR: (u mnie zadziałał bez problemu!):
http://carsareweapons.com/golfR.html
Ręczna zmiana VCDS:
1. "Select Control Module"
2. Select "03 - ABS Brakes"
3. Select "Coding - 07"
4. Copy & Paste your long coding into a text editor
5. Change the byte 6 number from "0" to "8"
6. Change the byte 14 number from "0" to "1" (If you have a 2012+ TDI, do not make this change)maureliusz pisze: ↑11 gru 2019, o 10:44
Moja rada w temacie kalibracji ABSu....
1. Wystarczy 100m do skrzyżowania
2. Zatrzymujemy się
3. Wciskamy i trzymamy hamulec aż zacznie migać ABS
3. Jedziemy prosto - UWAGA! Kierownica przez 2--3 sekundy ani ma drgnąć (lepiej krótki odcinek prosty, ale idealnie prosto)
4. Skręcamy na skrzyżowaniu lew/prawo - I DONE
Ja to robiłem... pół godziny jak debil jeźdżąc po parkingach bo... nie przestrzegałem tego, aby kierownica była super bez ruchu w pierwszych etapie.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 paź 2022, o 20:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Rocznik: 2011
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Krzys
- Xanderms991
- Posty: 35
- Rejestracja: 12 mar 2020, o 12:22
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2011
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: Bieszczady
Re: ESP OFF
U mnie pompa z końcówką BE i nie przyjmuje kodowania „polecenia poza zakresem” da się coś panowie zrobić czy można zapomnieć o tym w moim przypadku.