Downpipe 2.0tsi 280 km

erol
Posty: 81
Rejestracja: 24 wrz 2011, o 11:30
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: erol »

Cześć,
stoję przed wyborem dp pod stage 2 i usunięcie gpf
Zdecydowałem się na mar-tec.
Ale ciągle rozważam co finalnie zamówić.
Od przedstawiciela dostałem informację, że dla mojego modelu mam wybierać z tej oferty

https://mar-tec.pl/produkt/downpipe-sko ... tor=euro-4

I teraz pytanie, bo odpuszczam sobie wersję Wagner euro 6.

Wziac euro 3 czy 4 i dlaczego?

Cpsi 100 czy 200 i dlaczego?

I ostatnia kwestia, to pchać się w tą termikę, czy to sobie odpuścić?


erol
Posty: 81
Rejestracja: 24 wrz 2011, o 11:30
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: erol »

Podbiję
Maliniak
Posty: 602
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: Maliniak »

A nie prościej ogarnąć to z tunerem?
erol
Posty: 81
Rejestracja: 24 wrz 2011, o 11:30
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: erol »

Niegłupie
Maliniak
Posty: 602
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: Maliniak »

Istotne na jaką moc liczysz. Jak na 420-430KM to dp nie jest potrzebny - jedynie ic i wydech końcowy. Takie przynajmniej mam info z CS, gdzie testowali ostatnio na Superbie DNF.
Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: Paroxis »

Posępne się do tematu bo w moim cisza. Mam zrobione DP, IC, dolot, TIP i wyszło na strojeniu 364 km i 496 NM. Tuner powiedział, że więcej nie będzie bo zapłon już nie pozwala. Może ktoś mi spróbować wyjaśnić co dokładnie miał na myśli ? Trochę dziwne bo wszyscy tutaj piszą, że na takich gratach to koło 400km powinno wyjść
erol
Posty: 81
Rejestracja: 24 wrz 2011, o 11:30
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: erol »

Pewnie, że pojawiłoby się spalanie stukowe. Na jakim paliwie to było strojone? 95 czy 98? I który dokładnie model silnika?
I kto stroił?
Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: Paroxis »

Strojone było na 98, DNUA, stroił polecony tuner z Piastowa
erol
Posty: 81
Rejestracja: 24 wrz 2011, o 11:30
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: erol »

Paroxis pisze:Strojone było na 98, DNUA, stroił polecony tuner z Piastowa
Tak sobie poszukałem po sieci to tak bardziej widziałem pod 390 na podobnym setupie za to momentu sporo więcej. . Także może taka akurat trafiła się jednostka.
Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: Paroxis »

Oczywiście nie narzekam jakoś bardzo bo fajnie to się zbiera, ale psychicznie jakoś bliżej tych 400 lepiej bym się czuł 😜
Dopiero po zakupie dowiedziałem się, że był grzebniety, taki mały gratis. Softa też miał zrobionego ale wyszło, że wszystkie limitery były zdjęte więc dobrze, że mi to poprawili
Maliniak
Posty: 602
Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 411/525
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: Maliniak »

A to jakaś tajemnica jaki tuner? Może warto podjechać do kogoś innego, bo mocy to masz jak na Stage 1, a powinieneś mieć ~400. Albo coś nie tak z autem albo trzeba "lepszego" fachowca.
yogibabu
Posty: 356
Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
Samochód: Inny
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: yogibabu »

Jakoś nie kojarzę tunera w Piastowie. Mowa oczywiście o tym Piastowie koło Pruszkowa.
Takich których znam to Wypędy,Janki,Piaseczno...
Już nie kurak....
Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: Paroxis »

Maliniak pisze: 1 kwie 2024, o 12:26 A to jakaś tajemnica jaki tuner? Może warto podjechać do kogoś innego, bo mocy to masz jak na Stage 1, a powinieneś mieć ~400. Albo coś nie tak z autem albo trzeba "lepszego" fachowca.
Żadna tajemnica, MT serwis. No właśnie dlatego też mnie to zastanawia czemu z tymi gratami wyszło jak na stage 1. Był hamowany na hamowni drogowej ale aż tak duża różnica była ?
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4028
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: piramida »

Modyfikacje w mocnych benzynach przeprowadza się u fachowców, którzy zęby zjedli na tsi, a nie u pierwszego lepszego tunera, który modyfikuje wszystkie marki, bo taki tuner nie ma obcykanego danego silnika i skrzyni.
Dziwie się, że mimo kilku polecanych firm w kraju, ludzie nadal szukają kwadratowych jaj i jeżdżą bóg wie kogo, a później płacz, bo check, bo mocy mało, bo to, bo tamto....
Paroxis
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

Post autor: Paroxis »

piramida pisze: 2 kwie 2024, o 22:53 Modyfikacje w mocnych benzynach przeprowadza się u fachowców, którzy zęby zjedli na tsi, a nie u pierwszego lepszego tunera, który modyfikuje wszystkie marki, bo taki tuner nie ma obcykanego danego silnika i skrzyni.
Dziwie się, że mimo kilku polecanych firm w kraju, ludzie nadal szukają kwadratowych jaj i jeżdżą bóg wie kogo, a później płacz, bo check, bo mocy mało, bo to, bo tamto....
Zgadzam się z Tobą w 100%, mój błąd. Już miałem termin zaklepany u kompotów w Łodzi ale kolega mnie namówił, że ten robi też tylko VAG i ogarnia temat. Teraz muszę i tak coś z tym zrobić bo mnie wkurwia to, że mając założone graty na stage 2 mam mocy jak na stage 1. Za głupotę trzeba zapłacić
ODPOWIEDZ