Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Bigbluee pisze: ↑12 sie 2024, o 07:14
Nie chce rozmywac tematu za mocno ale tu test formentora 310 koni i Seata Ateca. Formentor tez nie wyjechał z 3 rolek na 2 z 3 trybów Jedynie offroad z kontrolą trakcji dał rade.
Także to nie do końca tak że w Camry brakuje momentu bo w Formentorze momentu jest aż nadto a jednak efekt ten sam na zwykłym ustawieniu drogowym.
Ja też traktuję rolki raczej jako ciekawostkę, chociaż czasem dają sensowne wyniki a czasem mam wrażenie, że zupełnie nieracjonalne. Superb chyba 3-ka z jednego tylnego koła nie wyjechał ale Superb 2-ka wyjechał o ile dobrze pamiętam, sto lat temu oglądałem coś takiego o S3.
Formentor w tym silniku ma chyba 400Nm czyli maksymalnie 200Nm może pójść na tylne koła a do 100Nm na jedno? Nie wiem czy to tak w Haldexie działa, ale o ile ten silniczek elektryczny na tył np. w Lexusie NX mają 50KM to momentu pewnie trochę ma, w końcu elektryk.
W sumie tak czytam forum Toyoty i są kolejne ploty że nowa Camry na Polske ma nie mieć klejonych szyb podobnie jak poprzednia. Jesli to sie potwierdzi to bardzo słabo. Oczywiscie model na Chiny, ma to w standardzie. Wątek o wyciszeniu jest przeogromny. Do aktualnej wersji mozna zamowic boczne szyby w ASO po numerze VIN auta z chin i przychodza klejone co poprawia wyciszenie i pasują 1do1. Nie rozumiem tych oszczednosci ale widocznie skręcają w maxymalne ciecie kosztów co przełoży się na cenę.
Ciekawe czy w 25 roku salony beda dawac rabaty od tych katalogowych 209k i jak beda wygladac rabaty na skode. Czekam też na Sportline aby zobaczyc jak wypadnie w cenniku.
Ostatnio zmieniony 14 sie 2024, o 07:34 przez Bigbluee, łącznie zmieniany 1 raz.
komoornik pisze: ↑14 sie 2024, o 07:33
Z zapowiedzi wynikało że szyby mają być za to grubsze?
Tak było. Pytanie co to dokładnie oznacza i czy w ogole cos da.
Pozwole sibie pozyczyc zdjecie z forum Toyoty.
To jest przekrój szyby "na chiny": https://ibb.co/BZQmkLv
Ostatnio zmieniony 14 sie 2024, o 07:40 przez Bigbluee, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja czekam aż oficjalnie Genesis wejdzie do Polski. Wg prezesa Hyundaia Polska to kwestia najbliższych dwóch-trzech lat.
Miałem styczność z tymi samochodami w DE, gdzie są oficjalnie dostępne i wrażenie robią rewelacyjne, zwłaszcza w odniesieniu do ceny. Na tamtejszym rynku oczywiście inne obciążenia akcyzowe, ale za cenę wyjściową S4 265KM L&K można mieć Genesisa G80 2.5T 304KM AWD z 8b. klasycznym automatem (jest też wersja rwd 2100Euro tańsza) i jeszcze zostanie na waciki, a jak troszeczkę zwiększymy budżet (ale nadal w widełkach Superba), to się nawet wersja Luxury załapie. A jeżeli chodzi o jakość wykończenia tych samochodów, to Superb 4 przy Genesisie jest jak Dacia przy Lexusie.
Tylko to zawsze potencjalne problemy jak coś się wydarzy. Części do Genesisów są na tyle unikalne, że w aso na półce raczej nie leżą. M.in. po to człowiek kupuje nowe auto, żeby mieć święty spokój i nie musieć się zastanawiać nad takimi rzeczami. Wolałbym jednak coś z oficjalnej dystrybucji.
Może się kiedyś doczekam
Z ciekawości zadzwoniłem do Toyoty w Poznaniu i na początku października przyjadą 2 Camry: selection i Executive i wtedy można się umawiać na jazdy testowe. Gość w salonie mówi że nie będzie awd u nas.
zalezi pisze: ↑14 sie 2024, o 20:58
Od dziś można konfigurować Golfa R w hatchbacku i kombi. Cena w porządku, wnętrze na plus.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie te z lenistwa ale z racji wątku, podziel się Kalkulacja w której golf będzie zamiast Superba. To żaden przytyk. Po. Rpstu tski to wątek. Podajesz auto więc zdradź jak to ma się do zamiennika Superba.
Nono, Golf Variant to też ciekawa opcja, zwłaszcza, jeżeli ktoś nie wozi dwumetrowca za dwumetrowcem. Bagażnik w kombi natomiast niemal taki sam jak w Superbie kombi - 610l vs 660l.
Nowa R-ka widzę, że teraz ma 2.0 TFSI 4MOTION 333 KM oraz 420Nm, ale DSG nadal 7 biegowe. Pierwsza setka w 4.8 sekundy. W standardzie wyposażenia już jest całkiem niemało, są 18stki, fotele sportowe, niebieskie zaciski, Matrix LED, 3 strefowa klima. Nie za wiele można dodać w konfiguratorze. Doklikany praktycznie pod korek wyszedł na 250k brutto.
Myślę, że Golf Variant R to świetna alternatywa dla osób, które szukają więcej wrażeń czy doznań. W kategorii doznań oraz podobnych pieniądzach w grupie VAG-a mamy do wyboru tylko Cuprę, dość małe Audi S3 lub właśnie Golfa R.
PS: znajomy kilka lat jeździł poprzednią generacją Varianta, bardzo sobie chwalił, mieścił się też bez problemu, ma prawie 2 metry swoją drogą.
Dopiero dziś zobaczyłem nowego Superba bliżej w salonie, wersja L&K. No nie porywa. Niby jest nieźle, wrażenie z daleka robi koniakowa skóra, ale jej jakość jest tragiczna mam wrażenie, jakaś skajka wręcz. Ten daszek nad zegarami aż tak na żywo nie mierzi, ale można było to lepiej zaprojektować. Odgłos zamykanych drzwi jakiś nieco pustawy, bliżej segmentu C niż limuzyny. Podłokietnik na minus, bo teraz bez regulacji wysokości, jakiś z czapy dzielony - widać zgapione z BMW. Pokrętła smart dial myślałem, że będą miały taki fajny mechanizm, że zębatka ładnie przeskakuje, a to jednak lepiej wygląda, niż pracuje jak się dotknie-przekręci. Kierownica od lat ta sama, widziałbym ją jakoś poprawioną, uszlachetnioną ooo. Te dekory niby ładne, ale po bliższym poznaniu nieco tandetne. Materiały całkiem w porządku, tu się nie doczepię. Ekran duży i czytelny na plus, choć za mało wg mnie skierowany na kierowcę. Całość jako tako, daje radę, ale to auto z daleka więcej obiecuje jakościowo niż na żywo daje