Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
SebekLdz1 pisze: ↑15 paź 2024, o 12:14
- Otwieranie pokrywy nogą. Nie zawsze mi się to udaje. Na YT były "ochy i achy" jak to intuicyjnie działa, ale nie dla mnie.
Polecam poćwiczyć, ja na początku myślałem, że nie mam tej funkcji w S3 mimo, że była w specyfikacji. Ja zauważyłem, że czasami jak mam klucz w kieszeni odwrócony przyciskami do ciała a nie do auta, to machanie nie działa - skuteczność wzrosła jak a) kluczyk jest w kieszeni spodni przyciskami w kierunku auta, w kieszeni bez telefonu, kluczy, portfela, bez elementów które mogłyby przysłaniać klucz, b) stajesz za klapą tak ze 30 - 40 cm a nie blisko i ja robię taki ruch nóżką jakbym chciał półkole wyznaczyć - od prawej do lewej czyli zaczynam tak na szerokość w 1/3 od prawego wydechu i macham do 1/3 lewego wydechu, zdecydowanie, nie powtarzam i czekam około sekundę bo tyle to załapuje . Na początku skuteczność miałem 1 na 10 razy, teraz jest 9/10 i już mi minęły lęki przed marketem, że się znowu wstydu najem bo się nie otworzy .
Enriquez pisze: ↑17 paź 2024, o 21:28
Ma to swoje wady w garażu - wchodzisz po coś - otwiera się i zamyka co chwila. Opcja to zostawienie otwartej klapy bagażnika. Poza tym, zdarza się że nie załapie i auto zostaje otwarte gdzieś na mieście. Dlatego mam włączone potwierdzenie piknięciem, czego za bardzo nie lubię. Na szczęście ostatecznie można to wyłączyć i korzystać ze standardowego kessy.
No właśnie co kto lubi. Mnie w sumie system keyless z BMW przypadł do gustu, samochód nas wita ale przecież nikt nim nie odjedzie póki kluczyk nie znajdzie się w środku.
W Skodzie moja żona ma często taką sytuację jak opisana powyżej - podchodzi pierwsza do auta i odbija się od zamkniętych drzwi
2017 Skoda ... -> 2020 Skoda ... -> 2025 Już mi nie Szkoda... bo życie bez Skody jest lepsze : ) PS: Uprzejmie proszę o niepodszywanie się pode mnie!
SebekLdz1 pisze: ↑15 paź 2024, o 12:14
- Otwieranie pokrywy nogą. Nie zawsze mi się to udaje. Na YT były "ochy i achy" jak to intuicyjnie działa, ale nie dla mnie.
Polecam poćwiczyć, ja na początku myślałem, że nie mam tej funkcji w S3 mimo, że była w specyfikacji.
U mnie w S3 działa BARDZO DOBRZE, nawet byłem zaskoczony bo wielu recenzentów narzekało na ten system - zresztą nie tylko w Skodzie. Może to kwestia poprawek, które pojawiły się w późniejszym czasie. Natomiast warto pamiętać, że Skodzie trzeba dać kopa w tyłek Czyli bagażnik nie otworzy się na machanie z lewej do prawej, to musi być ewidentne kopnięcie, wykonanie gestu do przodu i do tyłu stojąc prosto za bagażnikiem.
2017 Skoda ... -> 2020 Skoda ... -> 2025 Już mi nie Szkoda... bo życie bez Skody jest lepsze : ) PS: Uprzejmie proszę o niepodszywanie się pode mnie!
Na czeskiej stronie Skody pojawił się nowy cennik (w konfiguratorze jeszcze go nie ma), jest tam dodany silnik 2.0 TSI 204 i wersja sportline. Różnica w cenie 150KM->204KM wydaje się dość nieduża - 60k koron, czyli ok. 10k zł. https://www.skoda-auto.cz/_doc/54fe9deb ... a9a2ea91b3
Enriquez pisze: ↑17 paź 2024, o 21:28Dlatego mam włączone potwierdzenie piknięciem.
Też tak ustawiłem, ale to piknięcie takie trochę ciche...
Gdzie w s4 ustawić piknięcie po włączeniu/wyłączeniu alarmu? Przeszukałem całe menu i nie znalazłem. Jest tylko sygnalizacja światłami. Piknięcie jest jak odchodzę i nie zazbroi alarmu automatycznie bo np otwarte są drzwi.
pozdrawiam,
Andrzej
_________________________ Skoda Superb I 1.9 TDI - była
Skoda Superb III 1.8 TSI - była
Skoda Superb IV 2.0 TSI 265KM 4x4 - jest
Enriquez pisze: ↑17 paź 2024, o 21:28Dlatego mam włączone potwierdzenie piknięciem.
Też tak ustawiłem, ale to piknięcie takie trochę ciche...
Gdzie w s4 ustawić piknięcie po włączeniu/wyłączeniu alarmu? Przeszukałem całe menu i nie znalazłem. Jest tylko sygnalizacja światłami. Piknięcie jest jak odchodzę i nie zazbroi alarmu automatycznie bo np otwarte są drzwi.
U mnie zawsze jest piknięcie (nie pamiętam, żebym je ustawiał, więc czy lub jakaś to się robi to Ci nie powiem) ale jednocześnie piknięcie jest jak sie alarm uzbroi prawidłowo (zamkną się zamki itd.) A dwa piknięcia jeśli np któreś drzwi są otwarte lub niedomknięte i alarm się nie może uzbroić i prawidłowo zamknąć auta.
Z jednej strony super, że Skoda przetrwała COVID i nie zostaje zamykana jak SEAT. Z drugiej strony wszystkie historie o awariach w 4-kach są przerażające.
2017 Skoda ... -> 2020 Skoda ... -> 2025 Już mi nie Szkoda... bo życie bez Skody jest lepsze : ) PS: Uprzejmie proszę o niepodszywanie się pode mnie!
Też trzeba wsiąść pod uwagę, że na forum aktywni są ludzie wtedy jak mają jakieś problemy, co wypacza skalę problemów z S4.
U mnie minęło pół roku od kiedy codziennie użytkuję S4 i po mimo kilku opisanych na forum problemów (DCC, gniazdko kamerki, sporadyczne i coraz rzadsze problemy z elektroniką oraz drobne błędy w tablecie - znikające ikonki oraz wyłączający się samoczynnie autohold) to w życiu nie zamieniłbym nowej S4 na poprzedni model - auto po prostu jest nowocześniejsze, lepsze i znacznie fajniej i wygodniej się je prowadzi w długich trasach , a nowe funkcje dają mnóstwo frajdy i powodują, że Skoda nie odstaje funkcjami (nie pisze o wykończeniu czy silnikach) od innych nowych autek marek premium (oczywiście pisze o modelach w zbliżonym lub trochę wyższym przedziale cenowym).
"Kocham robić to co robię, nic innego nie umiem. Polityki nie kumam, filozofii nie rozumiem" KAZIK
Nie wypacza skali problemu aż tak bardzo, bo S4 na ulicach jest cały czas sporą ciekawostką (chyba sprzedaż nie idzie zbytnio), więc ilość wpisów w internecie, w odniesieniu do tego, że tych aut na ulicach praktycznie NIE MAjest dosyć spora. Problem z nowym wypustem S4/Paska/Tiguana jest naprawdę zauważalny. Czytam sporo niemieckiego internetu i tam też jest mnóstwo wkurzonych z identycznymi problemami.
Być może na dłuższą metę, z pominięciem awarii, S4 jest fajnym autem (do jeżdżenia, bo nie do patrzenia na nie), ale po 1. mnie to auto niczym specjalnym nie urzekło, a po 2. nie po to się wydaje taką kasę, żeby się zastanawiać, czy auto odpali i będzie działać, bo to są raczej rozterki posiadacza gruza, a nie auta za często 200+ tysięcy.