cześć,
Jestem laikiem i już googlowałem, obczytałem forum.
Moje pytania:
- gdzie w Warszawie i okolicy północnej znajdę firmę, która zrobiłaby renowację skody? Nie chodzi o tyning, bajery, spojlery ani o cheapy mocy..., ani o lakier... Takie odpicowanie bryki, ale z zachowaniem 'normalności'
dziękuję za odpowiedzi
remont/renowacja
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 lip 2024, o 11:29
- Samochód: Superb I
- Rocznik: 2004
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: remont/renowacja
Napisz dokładnie co byś chciał zrobić w samchodzie.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 gru 2023, o 11:51
- Samochód: Superb II 4x4
- Rocznik: 2015
- Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
Re: remont/renowacja
Ale co dokładnie jest do zrobienia?
Przy okazji, czy komuś znany jest rozkład jazdy mława warszawa?
Przy okazji, czy komuś znany jest rozkład jazdy mława warszawa?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 lip 2024, o 11:29
- Samochód: Superb I
- Rocznik: 2004
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: remont/renowacja
szczerzemówiąc - wszystko...
silnik - przejrzeć i zregenerować lub wymienić części, podzespoły
zawieszenie - sprawdzić 'ramę', czy na czym to tam auto jest umocowane, podstawę konstrukcji, podwozie...i w zależności od stanu zregenerować/wymienić, naprawić
- wymiana radia i 'naprawa' nagłośnienia (czasem znika jedena strona głośników, mam fabryczne wszystko)
- fotel kierowcy - skóra regeneracja/poprawić pęknięcia,aby dalejnie szło...
- drobiazgi typu: wymiana osłony pod silnikiem/podwozie...., iszczelki wszelkie tam, gdzie silnik, olej itd...i coś by się jeszcze znalazło
Chodzi mi o pracę jak w 'pimp my ride', ale bez modyfikacji, bajerów wizualnych i gadżetów, tunngów i dodatków...
Chciałbym mieć ten sam samochód jeszcze z 15 lat chociaż, jeżdżąc około 10tyś rocznie. Obecny przebieg to około 350tyś.
Tylko, czy mi się to opłaca...
silnik - przejrzeć i zregenerować lub wymienić części, podzespoły
zawieszenie - sprawdzić 'ramę', czy na czym to tam auto jest umocowane, podstawę konstrukcji, podwozie...i w zależności od stanu zregenerować/wymienić, naprawić
- wymiana radia i 'naprawa' nagłośnienia (czasem znika jedena strona głośników, mam fabryczne wszystko)
- fotel kierowcy - skóra regeneracja/poprawić pęknięcia,aby dalejnie szło...
- drobiazgi typu: wymiana osłony pod silnikiem/podwozie...., iszczelki wszelkie tam, gdzie silnik, olej itd...i coś by się jeszcze znalazło
Chodzi mi o pracę jak w 'pimp my ride', ale bez modyfikacji, bajerów wizualnych i gadżetów, tunngów i dodatków...
Chciałbym mieć ten sam samochód jeszcze z 15 lat chociaż, jeżdżąc około 10tyś rocznie. Obecny przebieg to około 350tyś.
Tylko, czy mi się to opłaca...
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 lip 2024, o 11:29
- Samochód: Superb I
- Rocznik: 2004
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: remont/renowacja
szczerze mówiąc - wszystko...
silnik - przejrzeć i zregenerować lub wymienić części, podzespoły
zawieszenie - sprawdzić 'ramę', czy na czym to tam auto jest umocowane, podstawę konstrukcji, podwozie...i w zależności od stanu zregenerować/wymienić, naprawić
- wymiana radia i 'naprawa' nagłośnienia (czasem znika jedena strona głośników, mam fabryczne wszystko)
- fotel kierowcy - skóra regeneracja/poprawić pęknięcia,aby dalejnie szło...
- drobiazgi typu: wymiana osłony pod silnikiem/podwozie...., i uszczelki wszelkie tam, gdzie silnik, olej itd...i coś by się jeszcze znalazło
Chodzi mi o pracę jak w 'pimp my ride', ale bez modyfikacji, bajerów wizualnych i gadżetów, tunngów i dodatków...
Chciałbym mieć ten sam samochód jeszcze z 15 lat chociaż, jeżdżąc około 10tyś rocznie. Obecny przebieg to około 350tyś.
Tylko, czy mi się to opłaca...
silnik - przejrzeć i zregenerować lub wymienić części, podzespoły
zawieszenie - sprawdzić 'ramę', czy na czym to tam auto jest umocowane, podstawę konstrukcji, podwozie...i w zależności od stanu zregenerować/wymienić, naprawić
- wymiana radia i 'naprawa' nagłośnienia (czasem znika jedena strona głośników, mam fabryczne wszystko)
- fotel kierowcy - skóra regeneracja/poprawić pęknięcia,aby dalejnie szło...
- drobiazgi typu: wymiana osłony pod silnikiem/podwozie...., i uszczelki wszelkie tam, gdzie silnik, olej itd...i coś by się jeszcze znalazło
Chodzi mi o pracę jak w 'pimp my ride', ale bez modyfikacji, bajerów wizualnych i gadżetów, tunngów i dodatków...
Chciałbym mieć ten sam samochód jeszcze z 15 lat chociaż, jeżdżąc około 10tyś rocznie. Obecny przebieg to około 350tyś.
Tylko, czy mi się to opłaca...
Re: remont/renowacja
No to dam Ci przykład. Kupiłem we wrześniu Superb 1 1,8T w manualu przebieg 204 tyś. przebiegu, koszt auta to 6tyś złotych gdyż było zaniedbane, brak części kratek w zderzaku wgniotki, w jednym miejscu przerysowany, lakier bezbarwny na kilku elementach zszedł, szyba jedna elektryczna nie działała, przy wbijaniu 3 biegu szybko był zgrzyt, łańcuch spinający wałki rozrządu było słychać, czujniki cofania nie były sprawne, amortyzatory wszystkie do wymiany, wszystkie wahacze do wymiany, tarcze, klocki do wymiany, przeguby do wymiany, łożyska do wymiany, brak osłony silnika i skrzyni, felgi tylko stalowe, radio zwykłe 1 din oryginalne - baza była zdrowa czyli karoseria bez nalotu rdzy spód zdrowy silnik zdrowy. Przystąpiłem do odbudowywania do wymiany wszystkiego co sobie założyłem.
W tym momencie wydatki razem z kosztem zakupu auta sięgnęły bardzo dużej kwoty a to jeszcze nie koniec, jeszcze instalacja gazowa opony lato i zima i zastanawiam się czy foteli skórzanych nie wrzucić może przód od Audi RS6 C5. Radio 2 din założone będę dokładał kamerę cofania. Zrobiłem delikatny soft mocy na ok 200 KM. Aha doszło malowanie, korekta lakieru i ceramika na auto i oczywiście pranie środka.
Więc czy się opłaci - nie nie opłaci się ale czy warto tak warto.
Są w życiu rzeczy, które warto i są takie, które się opłaca…
… i nie zawsze to co warto – się opłaca, nie zawsze to co się opłaca – warto
Musisz sam sobie odpowiedzieć na to pytanie.
W tym momencie wydatki razem z kosztem zakupu auta sięgnęły bardzo dużej kwoty a to jeszcze nie koniec, jeszcze instalacja gazowa opony lato i zima i zastanawiam się czy foteli skórzanych nie wrzucić może przód od Audi RS6 C5. Radio 2 din założone będę dokładał kamerę cofania. Zrobiłem delikatny soft mocy na ok 200 KM. Aha doszło malowanie, korekta lakieru i ceramika na auto i oczywiście pranie środka.
Więc czy się opłaci - nie nie opłaci się ale czy warto tak warto.
Są w życiu rzeczy, które warto i są takie, które się opłaca…
… i nie zawsze to co warto – się opłaca, nie zawsze to co się opłaca – warto
Musisz sam sobie odpowiedzieć na to pytanie.