Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
cezarg1410 pisze: ↑13 lut 2025, o 13:07
Coś tam staram się klepać w wątku w dziale "Nasze auta"
Póki co machnąłem 1500km, jestem po pierwszej wymianie oleju i jestem bardzo zadowolony z samochodu.
Co tam gadać, przesiadłem się ligę wyżej jeśli chodzi o samochód. I nie, nie uważam, że jest to samochód premium, bo taki nie jest, ale jest po prostu dużo lepszy niż mój dotychczasowy Focus.
Nawet do zawieszenia zacząłem się przyzwyczajać
Na plus wnętrze, rozmiary samochodu, wydajność silnika, praca skrzyni, praca asystentów i wiele innych.
Jedynym zauważalnym minusem w stosunku do Forda jest oczywiście zawieszenie, ale na ten temat się już rozpisałem i nie ma co tego powielać.
Gdybym miał drugi raz kupić, to oczywiście kupiłbym drugi raz. Zobaczymy jak to będzie dalej.
I elegancko . Ja tak samo podchodzę do auta - ja akurat prawie rok temu przesiadałem się z segmentu D do segmentu D tylko 18 lat młodszego, więc u mnie aż takiego szoku nie było, ale mimo to - 18 lat to przepaść w autach pod względem technologii, oczywiście obcowałem na codzień z nowszymi autami, ale mój główny wóz to była poczciwa Toyocinka. S3 jest po prostu dobrym autem, w dobrej cenie w stosunku do tego co oferuje i jest taki - ok. Ma swoje plusy, ma minusy ale ogólnie plusów jest dużo dużo, a minusów mało, mało i sumarycznie jest przyjemnym autem i po prawie roku nadal sprawa mi mega przyjemność z jazdy i przyjemność z obcowania z nim. Czy jest to segment E - auto luksusowe? Oczywiście, że nie. Czy są auta lepsze? Oczywiście, że są, ale kosztują więcej. Trzeba przyznać że Skodzie trzecia generacja Superbinki wyszła bardzo fajnie.
I super Panowie!
Dodam, że rozmawiałem jakiś czas temu z dośw. mechanikiem z ASO Skoda w Krakowie (panem Zbyszkiem ponad 25 lat w ASO) i poruszyłem temat S4 z DCC. Jego reakcja: "mamy szkolenia serwisowe i unikać jak ognia!"
Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony 14 lut 2025, o 17:06 przez orzel720, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak unikać DCC, zamawiając L/K . Sportline u mnie odpadł za późno i stołki nie dla mnie pełne. Natomiast Selection doposażyć, pobieżnie zrobiłem i nie kalkuluje się.
Marek 13 pisze: ↑14 lut 2025, o 12:05
Jak unikać DCC, zamawiając L/K . Sportline u mnie odpadł za późno i stołki nie dla mnie pełne. Natomiast Selection doposażyć, pobieżnie zrobiłem i nie kalkuluje się.
Kupić z DCC od razu zdemontować (trzymac w razie ww okresie gwarancji potem sprzedać)i założyć zwykłe
cezarg1410 pisze: ↑13 lut 2025, o 13:07
Coś tam staram się klepać w wątku w dziale "Nasze auta"
Póki co machnąłem 1500km, jestem po pierwszej wymianie oleju i jestem bardzo zadowolony z samochodu.
Co tam gadać, przesiadłem się ligę wyżej jeśli chodzi o samochód. I nie, nie uważam, że jest to samochód premium, bo taki nie jest, ale jest po prostu dużo lepszy niż mój dotychczasowy Focus.
Nawet do zawieszenia zacząłem się przyzwyczajać
Na plus wnętrze, rozmiary samochodu, wydajność silnika, praca skrzyni, praca asystentów i wiele innych.
Jedynym zauważalnym minusem w stosunku do Forda jest oczywiście zawieszenie, ale na ten temat się już rozpisałem i nie ma co tego powielać.
Gdybym miał drugi raz kupić, to oczywiście kupiłbym drugi raz. Zobaczymy jak to będzie dalej.
I elegancko . Ja tak samo podchodzę do auta - ja akurat prawie rok temu przesiadałem się z segmentu D do segmentu D tylko 18 lat młodszego, więc u mnie aż takiego szoku nie było, ale mimo to - 18 lat to przepaść w autach pod względem technologii, oczywiście obcowałem na codzień z nowszymi autami, ale mój główny wóz to była poczciwa Toyocinka. S3 jest po prostu dobrym autem, w dobrej cenie w stosunku do tego co oferuje i jest taki - ok. Ma swoje plusy, ma minusy ale ogólnie plusów jest dużo dużo, a minusów mało, mało i sumarycznie jest przyjemnym autem i po prawie roku nadal sprawa mi mega przyjemność z jazdy i przyjemność z obcowania z nim. Czy jest to segment E - auto luksusowe? Oczywiście, że nie. Czy są auta lepsze? Oczywiście, że są, ale kosztują więcej. Trzeba przyznać że Skodzie trzecia generacja Superbinki wyszła bardzo fajnie.
A u mnie trochę odwrotnie. Miałem S3 Sportline 4x4 Tdi (Dragon Skin) kupioną nową. Wcześniej Roomster i Octavia 4x4 też nowe z salonu w PL. Po 1 1/2 roku sprzedałem S3 i kupiłem AR Giulia 2,2 (nową) i raczej się nie rozstanę na długo. Mam ten komfort, że jest kilka innych aut w moim posiadaniu a tych, które miałem przez prawie 50 lat to już nie wspomnę (wyjątek Fiat 132p 1600 boskie auto początek lat 80)
Po cytowanym wyżej wpisie sporo forumowych "ekspertów" czy też raczej po prostu obrońców DSG odezwało się zarzucając:
- athro znowu chciał coś udowodnić "ale mu nie wyszło"
- sam wrzucił film i "się zaorał"
- artho jezd gupi
I kilka innych.
Nie komentowałem nadmiernie, nie mam w zwyczaju natomiast na filmie było widać sporo, tyle tylko, że faktycznie trzeba mieć trochę doświadczeń z różnymi skrzyniami aby te niuanse wyłapać. Ja akurat szanuję, że nie każdy ma porównanie. Dla porównania więc wrzucam naprawdę udaną skrzynię biegów po odmuleniu jej w Warszawie przez Coobcia. Warto obejrzeć całe i posłuchać opinii speca, bo wymienił sporo różnic jakie dzieli 8HP od DSG właśnie w wrażeniach/odczuciach, więc powinno się Wam spodobać.
Miłego oglądania:
PS: zwróćcie w szczególności uwagę jak wygląda redukcja o dwa biegi w dół, aczkolwiek warto obejrzeć i posłuchać całości - zwłaszcza, jeżeli ktoś nie miał jeszcze przyjemności jeździć ZF8HP (a polecam).
2017 Skoda ... -> 2020 Skoda ... -> 2025 Już mi nie Szkoda... bo życie bez Skody jest lepsze : ) PS: Uprzejmie proszę o niepodszywanie się pode mnie!
Po cytowanym wyżej wpisie sporo forumowych "ekspertów" czy też raczej po prostu obrońców DSG odezwało się zarzucając:
- athro znowu chciał coś udowodnić "ale mu nie wyszło"
- sam wrzucił film i "się zaorał"
- artho jezd gupi
I kilka innych.
Nie komentowałem nadmiernie, nie mam w zwyczaju natomiast na filmie było widać sporo, tyle tylko, że faktycznie trzeba mieć trochę doświadczeń z różnymi skrzyniami aby te niuanse wyłapać. Ja akurat szanuję, że nie każdy ma porównanie. Dla porównania więc wrzucam naprawdę udaną skrzynię biegów po odmuleniu jej w Warszawie przez Coobcia. Warto obejrzeć całe i posłuchać opinii speca, bo wymienił sporo różnic jakie dzieli 8HP od DSG właśnie w wrażeniach/odczuciach, więc powinno się Wam spodobać.
Miłego oglądania:
PS: zwróćcie w szczególności uwagę jak wygląda redukcja o dwa biegi w dół, aczkolwiek warto obejrzeć i posłuchać całości - zwłaszcza, jeżeli ktoś nie miał jeszcze przyjemności jeździć ZF8HP (a polecam).
O jejku, jejku, zmiana dwóch biegów trwała sekundę, co teraz? Uwaga wszyscy posiadacze Superbów - jedziemy do Coobcia montować skrzynie 8HP. Jak żyć z autem co zmienia dwa biegi sekundę? Czy da się jeździć takim autem? Tyle pytań, tak mało odpowiedzi.
HanSolo pisze: ↑7 lip 2025, o 05:29
O jejku, jejku, zmiana dwóch biegów trwała sekundę, co teraz? Uwaga wszyscy posiadacze Superbów - jedziemy do Coobcia montować skrzynie 8HP. Jak żyć z autem co zmienia dwa biegi sekundę? Czy da się jeździć takim autem? Tyle pytań, tak mało odpowiedzi.
Dorośnij odrobinę, proszę. Naprawdę można mieć Superba i jednocześnie nie robić z niego kościoła a z siebie fanatyka.
Nie "jak żyć", tylko jest to po prostu interesujące - i o tym ta dyskusja, co jest ciekawe, co i w jaki sposób działa, co działa lepiej, co gorzej a co po prostu inaczej.
2017 Skoda ... -> 2020 Skoda ... -> 2025 Już mi nie Szkoda... bo życie bez Skody jest lepsze : ) PS: Uprzejmie proszę o niepodszywanie się pode mnie!