Chiptuning
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Chiptuning
Emay, nie było. Przecież taka konfiguracja pojawiła się chyba dopiero z FL.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Chodziło mi bez DSG. Po co komu modzić DSG w Diesel ? Sama zmiana map silnika wystarczy.
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Chiptuning
TDI 170km w komplecie z DSG i 4x4 to chyba jeszcze nie było....
Wysłane z jakiegoś urządzenia mobilnego.
Wysłane z jakiegoś urządzenia mobilnego.
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Chiptuning
nieZuber pisze:Emay, nie było. Przecież taka konfiguracja pojawiła się chyba dopiero z FL.
pojawiła się jesienią 2012
jak latem zamawiałem swoją, to jeszcze nie było... ale jak już odebrałem to się pojawiła
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 24 sie 2013, o 10:45
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Chiptuning
Osobno to wiem, jest mnóstwo takich osób. Ale nie znalazłem nic o klekocie 4x4 DSG, chodzi mi o wytrzymałość obydwu rzeczy, na moment koło 400 niutonów.
3,6 ma mniejszy moment, chyba 350 Nm, inaczej bym nie pytał
3,6 ma mniejszy moment, chyba 350 Nm, inaczej bym nie pytał
Re: Chiptuning
chyba nie ma jednej odpowiedzi
w innych autach (grupa VAG) po podniesieniu mocy nie ma problemów i skrzynie działają bez problemu..... a są takie, że bez podnoszenia mocy już padają
moim zdaniem
nie ryzykował bym... bo za wysoki koszt naprawy
w innych autach (grupa VAG) po podniesieniu mocy nie ma problemów i skrzynie działają bez problemu..... a są takie, że bez podnoszenia mocy już padają
moim zdaniem
nie ryzykował bym... bo za wysoki koszt naprawy
- george_7
- Posty: 124
- Rejestracja: 15 lis 2013, o 21:50
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240Km 500Nm
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Kielce
Re: Chiptuning
To tak dla odświeżenia tematu odnośnie tych skrzyń. Jakie modele skrzyń DSG są montowane w silnikach 1.8TSI, 2.0TSI, 3.6Fsi i jakie są ich dopuszczalne czy konstrukcyjne limity jeśli chodzi o niutonometry? Albo jaka moc powinny teoretycznie wytrzymać? Jak ktoś jest na bieżąco z tymi danymi to proszę nas uświadomić
Moja biała strzała viewtopic.php?f=18&t=4131
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
- george_7
- Posty: 124
- Rejestracja: 15 lis 2013, o 21:50
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240Km 500Nm
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Kielce
Re: Chiptuning
Ktoś z forumowiczów znał nazwy modelowe tych skrzyń, a w 3.6 to skrzynia nie jest przypadkiem do 400NM??? jeśli nie to jakikolwiek tuning na starcie blokuje skrzynia
Moja biała strzała viewtopic.php?f=18&t=4131
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Chiptuning
W 2.0 tdi też blokuje i nikt się tym nie przejmuje
Dsg6 znosi więcej niż 350 bez większego problemu. Dsg7 krzaczy się nawet w serii.
Dsg6 znosi więcej niż 350 bez większego problemu. Dsg7 krzaczy się nawet w serii.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Chiptuning
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 17:47 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik