Re: Termin oczekiwania na SIII
: 12 maja 2022, o 13:46
No właśnie się nauczyłem dlatego piszę, że im nie wierzę.
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
A wiesz w ogóle na jakie podzespoły auto czeka?Dave90 pisze: ↑12 maja 2022, o 13:13No jak się nie zdarza jak przed majówką pisałem, że mój się już wyprodukował ale bez faktury, czyli stoi i czeka na części?marswi pisze: ↑12 maja 2022, o 11:21 Ja już im w te terminy nie wierzę (choć podobno zamknięty termin jest pewny). Sprzedawca poinformował mnie, że jeszcze może się wyprodukować niekompletny i będzie stał ale podobno z superbami się to teraz nie zdarza. Ja zdążyłem już raz swoje używane auto sprzedać i musiałem kupić następne (w sumie to udało mi się superba) a teraz znów będę sprzedawał. Także czekam do informacji, że auto jest w drodze do salonu żeby później znów używki nie kupować.
Wersja style, z matrixów nie rezygnowałem…
Super że obyło się bez sądu Jak osiągnęliście porozumienie?asteriksx pisze: ↑12 maja 2022, o 21:42 Witam wszystkich po małej przerwie, dzwoniłem do mojego handlowca kilka dni temu zapytać, o zamowienie i dowiedziałem się, że cena powinna być utrzymana, zamowienie z końca lutego, termin produkcji przypisany 36 ( miesiąc temu był 39, a na koniec marca 27).
Mój wyczekiwany to L&K bez szklanego dachu ze wszystkim.
Napisałem im maila, że jeśli się będą chcieli wycofać z transakcji to będę życzył sobie szczegółowych wyjaśnień, w asyście prawnika i skody Polska.Arystander pisze: ↑12 maja 2022, o 22:55Super że obyło się bez sądu Jak osiągnęliście porozumienie?asteriksx pisze: ↑12 maja 2022, o 21:42 Witam wszystkich po małej przerwie, dzwoniłem do mojego handlowca kilka dni temu zapytać, o zamowienie i dowiedziałem się, że cena powinna być utrzymana, zamowienie z końca lutego, termin produkcji przypisany 36 ( miesiąc temu był 39, a na koniec marca 27).
Mój wyczekiwany to L&K bez szklanego dachu ze wszystkim.
właśnie wybieram się do prawnika ponieważ też otrzymałem informację że cena nie zostanie utrzymana z dnia zamówienia. Na tą chwilę udało mi się ustalić że osobom, które miały taką sytuację próbowali wcisnąć aneks do zamówienia. Pytanie czy w razie nie podpisania aneksu mogą od tak wycofać się z zamówienia i oddać zaliczkę.asteriksx pisze: ↑13 maja 2022, o 06:47Napisałem im maila, że jeśli się będą chcieli wycofać z transakcji to będę życzył sobie szczegółowych wyjaśnień, w asyście prawnika i skody Polska.Arystander pisze: ↑12 maja 2022, o 22:55Super że obyło się bez sądu Jak osiągnęliście porozumienie?asteriksx pisze: ↑12 maja 2022, o 21:42 Witam wszystkich po małej przerwie, dzwoniłem do mojego handlowca kilka dni temu zapytać, o zamowienie i dowiedziałem się, że cena powinna być utrzymana, zamowienie z końca lutego, termin produkcji przypisany 36 ( miesiąc temu był 39, a na koniec marca 27).
Mój wyczekiwany to L&K bez szklanego dachu ze wszystkim.
I po miesiącu ciszy, jest Ok.
Ponoć…
u mnie różnica jest taka że handlowiec się nie zmienił. Przecież jest właściciel salonu, który odpowiada za swoich pracowników. Te nieaktualne ceny są "nagrodą" za długi czas oczekiwania i nie marudzenie przy usuwaniu wyposażenia może trzeba wspólnie napisać do Skoda Polska skoro inni mają gwarancję ceny, a my nie.wojkow94 pisze: ↑13 maja 2022, o 09:38 Ta sama sytuacja u mnie, salon Skoda Plichta Gdańsk, zamowiony w listopadzie Superb 280KM L&K.
W zeszłym tygodniu dostałem informację, że moj handlowiec zostal zwolniony i nawijal ludziom makaron na uszy. Auto nie ma szans na produkcje w tym roku a cena z umowy jest nieaktualna. Jakby tego bylo malo nowy handlowiec zarzeka sie ze Plichta nigdy nie gwarantował ceny, a w tym samym czasie na otomoto wiszą ich auta do produkcji z jebitną grafiką "GWARANCJA CENY".
W umowie mam zapis ze cena moze sie zmienic w przypadku zmiany VAT badz akcyzy. Jak widać nic sobie z tego nie robią.sssuperb pisze: ↑13 maja 2022, o 10:24u mnie różnica jest taka że handlowiec się nie zmienił. Przecież jest właściciel salonu, który odpowiada za swoich pracowników. Te nieaktualne ceny są "nagrodą" za długi czas oczekiwania i nie marudzenie przy usuwaniu wyposażenia może trzeba wspólnie napisać do Skoda Polska skoro inni mają gwarancję ceny, a my nie.wojkow94 pisze: ↑13 maja 2022, o 09:38 Ta sama sytuacja u mnie, salon Skoda Plichta Gdańsk, zamowiony w listopadzie Superb 280KM L&K.
W zeszłym tygodniu dostałem informację, że moj handlowiec zostal zwolniony i nawijal ludziom makaron na uszy. Auto nie ma szans na produkcje w tym roku a cena z umowy jest nieaktualna. Jakby tego bylo malo nowy handlowiec zarzeka sie ze Plichta nigdy nie gwarantował ceny, a w tym samym czasie na otomoto wiszą ich auta do produkcji z jebitną grafiką "GWARANCJA CENY".
To zamówiliśmy u tego samego handlowca.wojkow94 pisze: ↑13 maja 2022, o 09:38 Ta sama sytuacja u mnie, salon Skoda Plichta Gdańsk, zamowiony w listopadzie Superb 280KM L&K.
W zeszłym tygodniu dostałem informację, że moj handlowiec zostal zwolniony i nawijal ludziom makaron na uszy. Auto nie ma szans na produkcje w tym roku a cena z umowy jest nieaktualna. Jakby tego bylo malo nowy handlowiec zarzeka sie ze Plichta nigdy nie gwarantował ceny, a w tym samym czasie na otomoto wiszą ich auta do produkcji z jebitną grafiką "GWARANCJA CENY".
mam ten sam zapis czekam na interpretację prawnika. Na logikę jeżeli będą chcieli zmienić cenę to musi się to odbyć aneksem i tu pojawia się pytanie co jeżeli nie podpiszemy. Czy mogą od tak oddać zaliczkę i anulować zamówienie. Czas pokażewojkow94 pisze: ↑13 maja 2022, o 10:28W umowie mam zapis ze cena moze sie zmienic w przypadku zmiany VAT badz akcyzy. Jak widać nic sobie z tego nie robią.sssuperb pisze: ↑13 maja 2022, o 10:24u mnie różnica jest taka że handlowiec się nie zmienił. Przecież jest właściciel salonu, który odpowiada za swoich pracowników. Te nieaktualne ceny są "nagrodą" za długi czas oczekiwania i nie marudzenie przy usuwaniu wyposażenia może trzeba wspólnie napisać do Skoda Polska skoro inni mają gwarancję ceny, a my nie.wojkow94 pisze: ↑13 maja 2022, o 09:38 Ta sama sytuacja u mnie, salon Skoda Plichta Gdańsk, zamowiony w listopadzie Superb 280KM L&K.
W zeszłym tygodniu dostałem informację, że moj handlowiec zostal zwolniony i nawijal ludziom makaron na uszy. Auto nie ma szans na produkcje w tym roku a cena z umowy jest nieaktualna. Jakby tego bylo malo nowy handlowiec zarzeka sie ze Plichta nigdy nie gwarantował ceny, a w tym samym czasie na otomoto wiszą ich auta do produkcji z jebitną grafiką "GWARANCJA CENY".
Witaj na forum sssuperb.sssuperb pisze: ↑13 maja 2022, o 07:23
właśnie wybieram się do prawnika ponieważ też otrzymałem informację że cena nie zostanie utrzymana z dnia zamówienia. Na tą chwilę udało mi się ustalić że osobom, które miały taką sytuację próbowali wcisnąć aneks do zamówienia. Pytanie czy w razie nie podpisania aneksu mogą od tak wycofać się z zamówienia i oddać zaliczkę.
Tak mi delaer mowil ze jesli cos w nowym modelu jest co bylo opcja to wtedy moze byc doplata. A jelsi jakis pakiet sie zminik i teraz jest cos wiecej to wtedy sie nie powinno zmienic tsk bylo w 2018r jak bralem swojego. Ale jak do tego teraz skoda podchodzi zobaczmyVeyron pisze:
Nie jest ewentualnie tak, że przy wejściu RM23, możliwa jest dopłatą do elementów wyposażenia które stają się standardem w danej wersji a nie są zakupione w zamówienie RM22? Dla mnie to by miało w miarę sens, bo Skoda nie będzie chciała dać więcej za darmo ale aby robić cenę zupełnie według nowego cennika to już by było mega słabo