Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Kojak pisze:A koledzy jak wygląda sprawa z masażem dla kierowcy? Dość dużo jeżdżę a o komfort trzeba dbać. Ale słyszałem że w skodzie słabo działa.
Mam mieszane uczucia - z jednej strony coś tam daje, ale na co dzień zapominam o tej opcji, chociaż w dłuższych trasach faktycznie włączam na kilka minut. Bardziej traktuje to jako bajer niż faktyczny "masaż". Uczucie jakby ktoś próbował cię wypchnąć z siedzenia naciskając na odcinek lędźwiowy kręgosłupa. Najlepiej idź do salonu i sam wypróbuj.
Dobierz driving mode select ( ustawisz auto pod siebie lub w danym momencie pod swój nastrój ) i progresywny układ kierowniczy. Jak masz wątpliwości - przetestuj na jeździe próbnej.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Panoramiczny dach - mam u siebie i jeżdżę z roletą zamkniętą, jak mocno świeci. Dach jest super opcją dla pasażerów z tyłu. Potrafi trzeszczeć, jak aktywnie używasz
Podgrzewana szyba przednia - webasto?
Pakiet na bezdroża - braliśmy w jednym aucie. Wtedy to była dodatkowa osłona plastikowa pod silnikiem i (chyba) auto stało wyżej o 1 cm, ale sprawdź, co jest w tym teraz. Ja bym to olał.
Kierownica podgrzewana z łopatkami - wzięliśmy jednego superba z łopatkami. Kolega poużywał parę razy i mu przeszło wachlowanie
Dzięki koledzy za opinie. Poszedłem i już zamówiłem. Decyzja padła na L&K. Z opcji dodatkowych dodałem tylko wentylację siedzeń, virtual cocpit, alarm, czarny sufit, klapę bagażnika bezdotykowa i pakiet comfort, asystentów oraz podgrzewa kierownicę. Reszty nie brałem jak w style na początku.
MILeq pisze:Kierownica podgrzewana z łopatkami - wzięliśmy jednego superba z łopatkami. Kolega poużywał parę razy i mu przeszło wachlowanie
A ja bym jednak łopatek nie wyrzucał. Używam częściej niż myślałem. Prosty przykład: auto jedzie górską krajówką w D z tempomatem. Próbuje jechać pod górę na 1200 obrotów, więc szybko zrzucam jeden czy dwa biegi bo nie mogę patrzeć jak silnik 200 kW się męczy przez głupie oprogramowanie... Do wyprzedzania też sobie lubię zrzucić ręcznie i mieć przygotowane obroty zamiast zastanawiać się czy skrzynia załapie.
Podkreślam, że mówię to z perspektywy silnika i skrzyni MY2020, które inaczej chodzą niż w pierwszych S3 - tam nie było GPFu i takiego laga w D. Podziękujemy WLTP...
A podgrzewanie super sprawa - za takie pieniądze moim zdaniem nie ma się co zastanawiać...
Kojak, a nie mówiłem Zamówiłem prawie to samo: bez czarnej podsufitki i klapy z kopa ale za to grzaną szybę i kierownicę z łopatkami choć obiektywnie są zbędne. Ale przy takim wydatku kilkaset złotych to nie pieniądz.
timanfaya: do wymuszenia redukcji zamiast łopatki wystarczy gwałtowniej nacisnąć gaz, przynajmniej tak mam w octavii 2. Może rzeczywiście wltp pogorszyło reakcję pedału gazu... W każdym razie za pareset (400?) zł mając łopatki mamy jakiś tam wybór.
krzysn pisze:timanfaya: do wymuszenia redukcji zamiast łopatki wystarczy gwałtowniej nacisnąć gaz, przynajmniej tak mam w octavii 2. Może rzeczywiście wltp pogorszyło reakcję pedału gazu... W każdym razie za pareset (400?) zł mając łopatki mamy jakiś tam wybór.
ja wiem, ale zauważ, że wtedy wciskasz gaz albo siedząc komuś na plecach (co przy przyśpieszeniu 272KM nie jest rozsądne), albo jak wyskoczysz na pas obok - a biorąc pod uwagę laga realnie przez sekundę (a nawet więcej) będziesz bez mocy, bo auto będzie się zastanawiać co zrobić (a jak już stwierdzi że ma zrobić redukcję przy kickdownie, to bardzo agresywnie - wskakując na mega wysokie obroty i budząc śpiące dziecko). Dlatego ja mimo wszystko wolę albo sobie zbić dwa biegi łopatkami i wiedzieć że mam pełną moc od razu, bez żadnego laga, albo ew. przeskoczyć z D w S - będzie trochę lepiej, choć ciągle jest lag.
Kojarzę, że chyba Zachar w którymś teście VAGa zwrócił z 2-3 mies. temu uwagę na tego laga. Może nagram film żeby pokazać jak to tragicznie działa. Albo ja po prostu jestem przyzwyczajony do manuala, gdzie wrzucałem sobie 6->3 i pomimo silnika wielkości kosiarki ciągnęło fajnie i przewidywalnie do przodu. Tutaj również ciągnie, ale dopiero jak "zaskoczy".
Kojak pisze:Dzięki koledzy za opinie. Poszedłem i już zamówiłem. Decyzja padła na L&K. Z opcji dodatkowych dodałem tylko wentylację siedzeń, virtual cocpit, alarm, czarny sufit, klapę bagażnika bezdotykowa i pakiet comfort, asystentów oraz podgrzewa kierownicę. Reszty nie brałem jak w style na początku.
gratuluję, dobry wybór,
jakie felgi wziąłeś? bierz na lato 19" a na zimę 18"